Anarchy Online

#1
Vel jeg har bestemt meg for å gidde å lage logg for Anarchy Online dagene for intresse av folk som orker å lese det. Det er noen fra Spillegal.no som skal starte med denne verisjonen sammen med meg. Here we go:

Dag 1:
Dagen hadde vært slitsomt i den virkelige verden da jeg kom hjem. Satte meg ned og begynte å spille CS. Etter å ha eid noen tyskere på public, så ble jeg lei av spillet og følte for å chatte litt på msn. Putslig kontaktet Sudd3nly (ja plutslig ja) meg. Jeg hadde sett 'Gratis AO' linken på SG flere ganger uten å ha vurdert å spille det. Etter å ha fått vitet at min venn skulle spille det satte jeg det på nedlasting. To timer etterpå startet jeg en karakter på Rubika 1. En Atrox solider ved navn Zico. Etter å ha kommet inn i virutelle verden så jeg chatten bli spammet av mange nybegynnere om diverse ting. Jeg hadde en liten anelse om hvordan dette spillet var ettersom min venn hadde spilt det i noen år. Etter å ha flydd på ting som var på lvl 2 mens jeg selv var på lvl 1 og blitt totalt slakta der, logget jeg meg ut derfra. Sudd3nly kontaktet meg igjen og fortalte meg at han innstalerte spillet nå. En annen ting jeg fikk høre var: Jeg hadde joina feil server. Ettersom Sudd3nly hadde ofra sin gode karakter på SWG for å joine min server, var det min tur til å tape denne kampen. Bare p.g.a samvittigheten og vennskapet! Etter å ha laget en ny karakter med samme ting fikk jeg en trirst melding til. Navnet Zico var opptatt så jeg skrev inn Exatic. Etter å ha kommet inn på serveren igjen der jeg hadde valgt ICC Shuttleport, strandet jeg på samme øy igjen. Nå begynte jeg å drepe litt dyr, mens jeg kontaktet Sudd3nly som kalte seg Biagouc. Et tappert forsøk på å finne hverandre ble aldri fullført, så Biagouc (Sudd3nly) bestemte seg for å bli solider istedet for å få et skyte våpen. Jeg spilte så lenge alene på den nybegynner øya, der man kan trene opp levels veldig lett for en nybegynner. Etter å ha kommet meg på level 2 gikk jeg på de litt mer tøffere dyrene som også var på level 2. Til slutt kom jeg meg til level 3. Jeg minimerte Anarchy Online vinduet litt, så lenge kisen min healthe opp livet sitt. Nå prøvde jeg å kontakte Sudd3nly som mente at han hadde vært i spillet ganske så lenge der inne. Klokka var sent, og det var skole i morgen, så jeg prøvde å kontakte Howie ved '/tell Howie' uten å vite det egentlige nicket hans. Uten å få til noe gikk jeg opp for å legge meg.

Dag2:
For at det ikke skal bli for mye å skrive om kvelden så begynner jeg så langt jeg har komemt nå. Jeg spiller akkurat nå helt alene p.g.a hverken Sudd3nly eller Howie er på MSN. Like ensom i går går jeg rundt og dreper bare for å trene opp leveler til jeg kan møte mine venner en dag. Nå har jeg gått opp til level 4, og dreper roboter på level 3 så feig som jeg er. Det har ennå ikke skjedd noe spessielt og jeg er like sjenert til å snakke med fremmede. Jeg bare håper at jeg får møtt en fra SG idag. Etter å ha sett litt på forskjellige diskuskjons fora så fant jeg ut at start stedet ikke kan være likt. Fort tar jeg og begynner folk om hvordan jeg skal komme bort fra det. Sjenerert er jeg ikke lenger og jeg begynner å hyle om 200 creds for å hjelpe meg. Til slutt hjelper min kjære nabo meg. En svenske. Selvom jeg ikke får mye ut av det, så greier jeg til slutt å finne det ut. Jeg har selv helt glemt å trene og håper på å komme til Rome. Jeg fant også ut at Howie har valgt Clan, Sudd3nly har valgt neutral og jeg Omni. Familie kan vi ikke bli og jeg og howie er bitre fiender. Etter å ha fått kortet så prøver jeg forgjeves å komme inn uten å vite det. Jeg håper at noen fra SG joiner omni med meg. Det var dag 2

Dag3:
Howie prøver å tvinge meg til clan med å være snill, men jeg gir meg uansett ikke. Jeg fikk Mixel på laget mtit og vi fikk så visst hilst på vherandre. jeg må også si at rome er en fin by. Jeg snakker ikke med noen andre enn SG folk. Til slutt blir jeg sudd3nly til clan, men uheldigivs møter på en vakt i rome. Jeg kommer inn i en bug og må starte på nytt. Da jeg kom frem i athen var det annerledes og jeg har ikke engang besøkt ennå sleveste byen. Jeg har hele tiden trent på subwayen, der det er dritkult. jeg kommer nok til å fortsette å gjøre det.

Redigerer inn om dag 2 o.s.v etterpå idag. Veldig fint om de andre som spiller AO også kan lage en dagslogg..
 

Halky

Veteran bruker ;)
#2
Hmm, du kommer mulig til og møte meg der ;) Siden jeg laster ned spillet selv. Og det er faktisk veldig lite og finne på, på den nybegynner øya. Mye mre liv inne på fastlandet. Siden jeg har spilt på den øya selv, i en sånn dere 7 dagers free trail greie for en god stund siden.
 
#3
Vel oppdatert. Må si at hatet mot howie blir mer og mer. Når jeg møter på han så skal jeg tuppe han i ræva med mindre han skaffer seg dokumneter for å bytte til Omni. Og sudd3nly er en huleboer
 
#4
Opprinnelig skrevet av Hayaka@21.12.2004, 01.06
Vel oppdatert. Må si at hatet mot howie blir mer og mer. Når jeg møter på han så skal jeg tuppe han i ræva med mindre han skaffer seg dokumneter for å bytte til Omni. Og sudd3nly er en huleboer
151948​
Omni er "The Dark Side"! Ikke faen om jeg bytter! :svette:

... jeg tror Sud skal bytte til Clans <_<
 
#10
Jeg har et problem, når jeg har lastet ned hele updaten til spillet så står det at jeg må restarte maskinen. Så gjøre jeg det da, men når jeg kommer inn igjen så skal den laste ned hele updaten på nytt...WTF! >_<

Edit: Har fått det til....
 
#11
Jeg ser at dere begynner å rotte dere sammen mot meg for at jeg skal skifte lag. Bare vent til jeg tar med min Omni roxxz0r team og viser hvem som sjefer. Dere har bedt om bråk deluxe2k5. Og jeg vil igjen annbefale at Omni er best. Hvem vil være snill?
 

Halky

Veteran bruker ;)
#12
Hehe, da har jeg også fått startet opp dette spillet og har allerede kommet meg til lvl 4 :p

Og jeg er følgende:
Gender: Antrox
Breed Uni
Profession: Enforce

Og jeg er da seff fortsatt på den første begynner øya.

Kaller meg foresten for Halky i spillet.
 
#13
Vel kommer med dag3 loggen idag. Og jeg må si at jeg tapte. Jeg gikk voer til clan. men jeg starta på nytt så er bare på lvl 5.
 
#14
hmmmmm.... når du har lasta ned AO hvor står det "play game"?? når jeg går inn på filen står det bare.."instaler"..

ps: fant det ut ;p
 

Halky

Veteran bruker ;)
#16
Hmm, da har jeg endelig kommet meg til Athen og jeg er nå på lvl 6. Og jeg håper jeg klarer meg litt der. Jeg er også med i The Clans ;)
 
#17
er på level 7.... rubiaka 2 eller no sånt...omni teckh et eller annet.....finner ikke ut hvor jeg kan levle nå...:(
 

Halky

Veteran bruker ;)
#20
Jeg er med i The Clans ;) Og jeg på Rubika 2 serveren.
Og jeg er følgende type i spillet:
nick: halky
Gender: Antrox
Breed Uni
Profession: Enforce
Lvl: 6