Anbefaling til pang-pangspill og hakk'og'kutt-spill

Shinra85

Spillegals effort emo
#64
Mener at demo-greia til Heavenly Sword var noe av det første jeg testa ut da jeg fikk ps3 i hus. Mener å huske at den var kort og full av QuickTimeEvents? Skal sjekke det mer ut

Uansett; X-Men Orgins: Wolverine er jo en voldsorgie uten like. Masse feil og irriterende ting, men en fornøyelig greie. Buttonmash og hakk'und'kutt på høyde med de beste vil jeg nå si, men ufattelig irriterende med 60 tutorials i minuttet pga man plukker opp ting og går inn i menyen. Nesten for mye av det gode å samle på alt det stæsjet der, men det er overkommelig

Bioshock 2 er jo en estetisk nytelse. Likte 1'ern godt, men føler at 2'ern er ner konsentrert, men samtidig mer åpent. Blir litt for korridorskyter med åpne plasser og igjen; litt håndholding fram om tilbake. Sånn er jo pang-pangspill om dagen, føler jeg. Uansett; mye vanvittig spennende og glitrende ting, elsker det universet og føttihelvete så verdt det er de 49,- jeg brukte av gavekortet mitt på det.
 
#65
Heavenly Sword var litt pent men jeg kjeda rævva av meg, bedritent spill. Føler Ninja Theory er i feil bransje, for spill klarer de ikke lage.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#66
Spillet var ganske meh, og manglet skikkelig tilfredsstillende slåssing. Men det var nesten verdt det for å se neste cutscene, da det kom ut var ansiktsanimasjonene det beste man hadde sett. Og selv om storyen var temmelig klisje var dialogene overraskende kule og artige. Jeg er sikker på at dette kun var på grunn av at Andy Serkis regisserte alt som hadde med skuespillere og motion capture å gjøre.