Anbefaling til pang-pangspill og hakk'og'kutt-spill

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#41
Blades of Time er faktisk en "åndelig oppfølger" til X-Blades. Testa sånn jubalon-utgave av X-Blades og det var ikke helt på nivå med denne klassikeren, men nesten:

 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#42
no homo/troll men Balders Gate: Mørk Allianse

 

Shinra85

Spillegals effort emo
#43
Storkoste meg med det på PS2, så absolutt no homo
 
#44
hvorfor er det spillet homo/no homo
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#45
Fåglarna vet

Stoppa innom jobb etter psykolog, hadde gavekort så jeg plukka med meg Wolverine uncaged, og Bioshock 2
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#46
Fordi det er ikke et tr00 kvlt Baldur's Gate-spill! :argh:
 

Lodin

Der Waaaah
#47
I 2012 finnes det ingen grunn til å spille det når du kan laste ned fek.s Torchlight. Som forøvrig er en veldig bra spille og sikkert mye bedre enn Diablo 3.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#48
Torchlight [...] er [...] sikkert mye bedre enn Diablo 3.
Ikke korrekt.

Men Torchlight er fortsatt bra altså, det er bare det at Diablo 3 kommer til å bli enormt bra.
 
#49
Torchlight 2 vil bli det.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#51
Hva erre folk butthurter over nååå da? Jeg trodde folks største raeg til D3 var den tegneserieaktige stilen, men Torchlight er da ennå mer sådan?
Jeg ser ikke problemet med å spille begge og skjønner ikke helt denna krigen som foregår.
 
#53
Nettopp, det ser ut som WoW med fuglekamera og da hjelper det lite at jeg generelt misliker stilen til WoW. Ikke det at jeg egentlig har spilt Torchlight da, jeg er bare voldsomt skeptisk til D3. Mye av sjarmen til D2 var den ekle, døde atmosfæren.

edit: Er ikke Path of Exile mer eller mindre det Diablo 3 burde ha vært, forresten? Har sett noen screenshots og det virker dugelig.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#54
Noen av dere gutta som faktisk har testa Diablo 3, eller? Det er så strømlinjeforma atte hjælp. Områdene i betaen er de samme hver gang du spiller, og betaen tar toppen et par timer å peise gjennom, men det er så deilig å grinde gjennom at det ikke hefter. Du har ikke pakkesel (eller pakkbikkje eller pakkatt) i D3, men du har gratis town portal; du har ikke et massivt skilltre i Diablo 3, men du låser opp noen få skills som kan moddes etter hvert. Skills kan veksles mellom sånn at du ikke har en fastsatt build alle kommer til å bruke, men heller noen få, fokuserte builds til hver figur som sementerer de ulike spillestilene du kan velge mellom ytterligere. Og folk som bekymrer seg for at det blir regnbuer og tegneseriestil i Diablo 3 har for det første glemt hvordan Diablo 2 så ut, og for det andre en overraskelse i vente når de fyrer opp Diablo 3 for det ser skikkelig jesus ut. Tenkte "heh Torchlight 2 kaprer sikkert masse potensielle spillere fra D3" før jeg testa betaen, etter at jeg fikk den i hus er det rimelig åpenbart at Torchlight 2 har ganske mye å bevise.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#55
Jeg synes nå Torchlight 1 var mer Diablo-klone enn Diablo3, helt ned til ferdighetssystemet, potionsene, og ID/Town scrollsene.

Og jo, PoE er ålreit. Den visuelle stilen dems kan minne litt om Titan Quest på godt eller vondt. Det kan heller ikke spilles uten å være på nett siden det teknisk sett er en mmo.
Det som plager meg mest med det er den litt daffe følelsen på kampene. Litt sånn.. Age of Conan-vibber på kontakten mellom våpen/prosjektil og monster.
Folk klager over det digre passiv-treet, men jeg ser ikke problemet. Er litt artig å ha mye å velge mellom, og selv om det for det meste er nyanser så gir det en opplevelse av å lage noe eget. Det er unntak, det finnes f.eks en passiv som gjør at summonsene dine eksploderer når dem dør, eller en som permanent senker HP til 1 men styrker masterchief-skjoldet ditt.
 

Lodin

Der Waaaah
#56
Mjeh, PoE føltes uferdig når jeg testa betaen. Jeg nekter å tro at de skal selge det sånn.
Når det er sagt er det den hardcore spunky lillebroren til D3 og jeg vil heller spille det.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#60
Lodin skrev:
Jeg starta på nytt på normal og det er forstatt overkommelig! :ras:
Jeg startet på normal, og det har vært veldig lett hittil. Så vurderer neste vanskelighetsgrad.