Anbefaling til pang-pangspill og hakk'og'kutt-spill

Lodin

Der Waaaah
#21
Det har akkurat samme gameplay. Fra tid til annen troller det deg ved å late som det er korridorskyter eller har stealth, men så går det over til balls to the wall skyting.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#22
Hmmm. Får se hva jeg finner demo-messig.

Har forøvrig en ganske ræva laptop, så om noen kommer på noen gamle pc-spill som er verdt nåla, så hyl ut om det også (som painkiller?)
 
#23
Spilte demoen av Binary og synes det var greit ræv. Én ting som var litt roflz dog, var at jeg valgte en squad med bare chicks og fikk spørsmål om det var grisete tanker rundt den avgjørelsen. =D
 
#24
Dersom du finner Seriøse Sam interessant har du kanskje meg med på co-op.
Og ja, kjøp deg Doom på XBLA så har du meg garantert med på co-op. Sånn btw.

Kva med Halo Combat Evolved Anniversary på treseksti? Kjører gjennom det med Hallgrim for tiden (vel, av og til, sjelden) så det er ganske gromt.

Antar du har testet Devil May Cry-serien? Likte ikkje den så vanvittig godt sjølv, men men. Teste demo etc. Billig etc. Forresten likte eg kampanjen i Battlefield Bad Company bedre enn i toer'n. True story.
 
#25
FEAR synes jeg blei for idiotisk, mest pga jeg aldri klarer å bli redd for små asiatiske barn som mjauer som kattunger.
Hun var såvidt jeg vet verken asiatisk eller mjauet :mad: Men er enig i at Alma-greia ikke skremte spesielt, jeg bare elsker settingen og gameplayet er strålende. Anbefaler deg å gi det en sjanse til, når du allerede vet at den korte SCURRY GURL-sekvensen nå og da popper opp. Er ikke altfor ofte uansett.

Og om du likte Bayonetta er DMC absolutt verdt å teste ut. Eneren er litt utdatert men fortsatt spillbart, toeren kan du ignorere, treeren er fortsatt very good (har ærlig talt ikke rundet det da) og DMC4 er det nærmeste du kommer Bayonetta. Synes sistnevnte er den morsomste å spille.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#26
Patney skrev:
Hun var såvidt jeg vet verken asiatisk eller mjauet :mad: Men er enig i at Alma-greia ikke skremte spesielt, jeg bare elsker settingen og gameplayet er strålende. Anbefaler deg å gi det en sjanse til, når du allerede vet at den korte SCURRY GURL-sekvensen nå og da popper opp. Er ikke altfor ofte uansett.

Og om du likte Bayonetta er DMC absolutt verdt å teste ut. Eneren er litt utdatert men fortsatt spillbart, toeren kan du ignorere, treeren er fortsatt very good (har ærlig talt ikke rundet det da) og DMC4 er det nærmeste du kommer Bayonetta. Synes sistnevnte er den morsomste å spille.
Uansett; var såpass inspirert av mjauende asiatiske drittunger at jeg ikke orka å ofre det så mye. Men skal teste det ut igjen.

Fullstendig koll på DMC-serien, liker den relativt godt

Sagosen: skal sjekke litt ut han derre seriøse sam, så skal vi nok få til noe! Har Halo på xbox, så føler ikke jeg trenger combat woohoo-edition
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#28
Vel, hvis hjernedødt er hva du går etter, så har jeg tenkt å driste meg til å anbefale Mindjack til Xbox 360. Det er selve definisjonen på tett i huet-skyting, men dæggærn smette de har lagt inn en feature som gjør det til noe eget. Cluet er at du når som helst kan zoome ut av skolten på kisen din og hacke hjernen til en skadet fiende eller en sivilist, og så kan du styre den personen isteden. Og... det er hele greia egentlig, bare fis rundt og hack litt dann og vann og skyt det du får til. Og innimellom kommer det en skikkelig sær setpiece som da jeg loka rundt på en flyplass og plutselig var det bare en diger techno-gorilla som sto og stura inne i et siderom så jeg måtte jo sjekke om jeg kunne hacke den. Det kunne jeg. Verdt spenna for noen timer lett underholdning hvis du finner det billig (99-kronerskorva på Gamestop represent).
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#31
Vel, har nettopp (heh) gønna igjennom Binary Domain-demoen. Litt for mye Gears of War for meg med veldig hendige set pieces overalt. Stort pluss pga jeg opplevde det samme som roar, og et større pluss for fransktalende robot med skjerf og en futuristisk magnum. Litt kjedelig lyddesign i mine ører

Testa også ut demoen til Blades of Time. Hakk og kutt, men forsøker å få noko attåt. Som om noen sa "Hei! La oss blande Ratchet and Clank, Enslaved og God of War med litt Bayonetta i seg". Første inntrykket er "litt mye dill, men kanskje ok?"

Skal snuse litt på mindjack, mener jeg likte ideen, men leste så vanvittig mye dårlig om det i en tid jeg var mer fornøyd med Flower...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#32
Altså, jeg prøvde å ikke overselge det i innlegget mitt. Merk deg det med billigkorva på Gamestop og at jeg stort sett forklarte hele spillet på to setninger. Hvis du går det i møte med den holdningen synes jeg det skal godt gjøres å bli skuffa; greit nok, det er en standard coverskyter, men det er også passelig solid.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#33
To-setningersspill er nok mer det jeg er ute etter i denne epoken av livet mitt. Samt at jeg blei halvveis solgt av det nye begrepet "technogorilla" som er dekkende for veldig mange ting i livet
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#34
Timesplitters serien kom vel ut på GameCube? TimeSplitters: Future Perfect har en av de morsomste singleplayer kampanjen i noe konsoll fps
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#35
Tilesplitters har jeg kost meg med over flere anledniger, så den er spilra. Glemte det til nå, men har hatt nok av timer på singleplayer og lokal multi
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#36
Finn det der Conan-spillet fra 2007, det er hjernedødt og har ræva grafikk, men er ganske ok. Pluss at du kan kutte armene av folk. Wolverine: Uncaged Edition var også en fin hjernedød hack'n'slasher. Og bedre enn filmen:

 

Shinra85

Spillegals effort emo
#37
Thinaran skrev:
Finn det der Conan-spillet fra 2007, det er hjernedødt og har ræva grafikk, men er ganske ok. Pluss at du kan kutte armene av folk. Wolverine: Uncaged Edition var også en fin hjernedød hack'n'slasher. Og bedre enn filmen:

YouTube Video
Husker Conan, og hatet mekanikken. Mener å ha prøvd Wolverine demoen, og likte det. Tok litt av, mener jeg å huske.

Oppdatering på Blades of Time;

Det ER masse dill, litt for mye dill å dra med inn i en demo, men det funker. Liker omgivelsene, og lettkledde damer med sverd og våpen er forøvrig en kombo som funker ikke tvspill (men ikke nødvendigvis film. Jeg ser på DEG, Suckerpunch... Som kunne funka som spill, egentlig). Man har da; to katana og ei rifle (man får et maskingevær etterhvert), samt diverse magidill som man kan sparke rumpe med. Når man lærer de forskjellige tingenes styrker og svakheter, så blir det fort ganske underholdene. Likte det, men ikke nok til å bruke mer enn 200,- for det

Edit:



man skjønner demografien de prøver å nå
 
#38
Slår aldri detta:
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#40
jo, samma studio. x Blades var forøvrig ganske så jævlig, mener jeg å huske. Blades of Time er nok ikke GOTY, men kontrollen sitter ganske godt når man blir vant med den.