Anbefalningstråden

#41
Nå skal ikke Kojima ha så mye med mgs5 å gjøre da. Jeg håper at spillet ikke forrandrer seg for mye...
 

Halky

Veteran bruker ;)
#43
Huff, har ikke fått testet MGS4 enda, men jeg vil liksom at denne serien skal dø nå. Hovedhelten er liksom ferdig og jeg syntes det ofte kan bli blitt dumt og la spillserier fortsette ut i det uendelige :/ Er bedre og lage 2-4 gode spill, en og lage 1-10 halvdårlige spill osv.. Men hvis serien skal fortsette så håper jeg det kan bli på PSP og fortsette litt fra historien der, siden det fortsatt er noe man kan bruke derfra.

Når vi først er inne på spillserier som fortsetter og fortsetter med det samme gammle, så kan jeg no nevnte at det nye Splinter Cell spillet som skulle ha kommet ut, har blitt skrinlagt totalt og kommer ikke til og komme ut. De som holdt på med det syntes rett og lsett det ikke fungerte godt nok og heller la det på is.

Vil liksom ikke at noe sånt skal skje med eventuele MGS utgivelser i fremtiden.
 
#44
Nå er det også liksom sånn at du må oppgi en kilde når du kommer med slikt. Jeg finner absolutt ingen informasjon som tilsier at Conviction-spillet har blitt kansellert.
 
#45
Det har ikke blitt kansellert, jeg husker maset rundt det. Det var noen som hadde misforstått, men det eneste de hadde gjort var å starte utviklingen fra ny. Spillet hadde nemlig blitt utdatert, mens de hadde drevet å utviklet det. Etter det jeg fikk med meg, var det vel ikke annet enn Assassin's Creed uten hoppinga?

Kilde, det med utdatering tror jeg bare var spekulering, men god spekulering.