Android Markedplace åpnet for betal-apps i Norge - Vi tester spill!

Gå på innstilinger og let frem "søk etter nyeste oppdatering" knappen. Husker ikke helt hvor den lå, ligger der en plass.

e: Jeg har den under "About phone".

Den funksjonen kom såvidt jeg vet med 2.1 :sukk: Syntes det igrunn er ekstremt merkelig at HTC ikke har den på sidene sine lengere. Fant forøvrig en gammel link til en av nedlastningsidene og der har selvfølgelig htc tatt vekk muligheten til å laste ned den nyeste softwaren.

Edit: fikk opp en beskjed nå etter å ha justert datoen en måned frem i tid. Kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har sett den oppdateringsmeldingen før. Spesielt at man må rote til ting for å få en offisiel oppdatering på denne måten.

Da er jeg vel en happy-camper selvom telefonen mest sannsynlig byttes ut i morgen, har forøvrig problemer med at batteriet "faller" ut slik at telefonen slår seg av. Midlertidig løsning er den gode gamle papirbiten mellom batteri og deksel, men den funker ikke alltid den heller, selvom den har blitt betydelig bedre. Dette er vel den eneste grunnen til at jeg har valgt å gå til innkjøp av ny telefon.

Kan for alt jeg vet ha skjedd i fylla i en tilstand jeg mest sannsynlig ikke hadde klart å tolke innholdet i meldingen. Nå som jeg lastet ned den nyeste versjonen av 1.5 så kom også muligheten for å sjekke ny programvare opp i "about phone", så nå holder den på å laste ned faenskapet.

blerffffffffff

D

Deleted member 91

Gjest
Det er tech demoen til Project Sword (som er et spill) som kommer i Desember og ser jævlig døllt ut. Døllt, men pent. Og et spill. Og identisk med Epic Citadel bortsett fra "er et spill"-biten.

(skip til 1:00)
Å gud å gud, så forferdelig kleint. Den derre trash-talkinga mot slutten der ... Hvorfor er vi så jævla ukule.

Liker at du skriver vi.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fikk testa Dungeon Cunters i går, forresten. Hvis noen er interessert kan jeg jo si hvordan det var.

Først måtte jeg på hjemmesida til Gameloff og få sendt en SMS til telefonen siden de er for kule for Market, og da fikk jeg endelig lov til å laste ned 12MB med spill. Bare at da jeg skulle teste, måtte jeg laste ned 230 MB til. Flying start, dette. Som sagt, så gjort, og etter noen minutter fikk jeg til slutt lov til å teste demoen. Etter det så lo jeg litt, og det var fordi det var morsomt at det tok lenger tid å laste ned demoen enn å spille gjennom hele.

Orker ikke beskrive hvordan spillet var, men det kommer kanskje ikke som noe sjokk at det var en superpompøs og horribel introfilm først som øyeblikkelig fikk meg til å trykke på "Skip", og etter det valgte jeg figur og så kom det en intro til og så fant jeg ut at spillet var stygt, tregt og klønete. Terningkast null.

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Det er tech demoen til Project Sword (som er et spill) som kommer i Desember og ser jævlig døllt ut. Døllt, men pent. Og et spill. Og identisk med Epic Citadel bortsett fra "er et spill"-biten.

(skip til 1:00)
Wow....

Hvorfor trenger de en 3D motor med "CGI-like lighting technology" for.... det der?

Novastrum

Feminist-elitist
For å tjene cash Monet.

Ser kjedelig ut, men det er tross alt Chair vi snakker om her. Shadow Complex. Undertow. Kan bli epic. Fnis.

Venter framleis på at androiden min skal komme tilbake fra reparasjon, vil teste!!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Game Jew Story er ute på Android, dere.

Market skal ha fått et heftig redesign nå, hvertfall på Desire. Litt mer innbydende som kanskje kan gjøre flere spillutviklere oppmerksom på platformen. KANSKJE VI EN DAG KAN FÅ LIKE VAKRE SPILL SOM INFINITY BLADE (siden det snart kommer et UE-spill til android)

Slik vil det se ut. På linje med PS2 foreløpig, kanskje bedre? Oppløsningen er uansett bedre.

Og så tror jeg forøvrig at en tab virker mer brukbart til dette spillet, altfor mye skjer om gangen. Men vi får se, jeg blir å sjekke det ut!

Eddditt: Faktisk så tror jeg at det bildet er tatt fra konsålversjonen så android må nok vente enda litt før vi får crazy graffix.

Lodin

Der Waaaah
Hva heter det for no? Vil prøve det på padda mi. :p

Og sånn ellers skal RavenSword portes til Android og det er fett. Typisk stygt Øst-Europeisk RPG hvor man kan gå hvor som helst og bli drept av bugbears allerede på level 1. Kampsystemet er ikke mer enn å skyte litt piler på goblins for så å denge dem med sverd når de kommer nær, men mer avansert blir ikke kontrollen med touchskjerm. Er ihvertfall et artig lite Gothic-lite eventyr.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, hvorfor spille noe som bruker grensesnittet til noe vettugt når du kan spille heslige, dritale kloner av spill som overhodet ikke er beregnet på berøringsskjerm, liksom.

Lodin

Der Waaaah
Ja skyt meg i huet når det dukker opp en masse point & click og kloner av UFO Enemy Unknown, men til da tar jeg dette.