Angående brukerkontoer

Sancti

Terrorkatt
#1
Det er bare tillatt å ha én brukerkonto per medlem, og i det siste har dette blitt misbrukt blant annet på grunn av avstemninger og konkurranser.
Det er nå lagt til som et eget punkt i forumreglene, og jeg vil bare gjøre alle oppmerksomme på at det ikke er lov.

Hvis du har flere enn én konto selv, så send PM til meg og si ifra, så blir den slettet.
Og nei, det nytter ikke å komme med kontoen til en bruker du ikke liker; alle kontoer vil bli sjekket opp mot IP-adresser før de eventuelt slettes. :trollmann:

Hvis vi oppdager brukere med flere kontoer kommer disse til å bli slettet, så si ifra hvilke du vil ha fjernet før vi kommer og velger for deg. :tommelopp:
 

Sancti

Terrorkatt
#3
Det er selvsagt lov, vi sletter ingen uten at vi er sikre på det.
 

Sancti

Terrorkatt
#5
Det er veldig vanskelig å få ryddet opp i slikt, fordi to brukere kan ha samme IP uten at det betyr at de er én person.
Derfor ber jeg dere si ifra selv hvis dere har flere. :)
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#6
Neocon har i hvertfall 4 kontoer, den slubberten!!!! jah!
 

Sancti

Terrorkatt
#7
De er slettet alt. :)
Jeg setter stor pris på at mange er såpass ærlige og faktisk sier ifra selv.
 
#8
Crizpy har sikkert ti. Samme har jeg. Minst.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#10
ffanatic...
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#12
ngh, alll morroa er jo fhernet
. menneh, pinmp, flask, arni hadde minst ti kontoerm nmej det er mulig jeg personlig sperret alle dem
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#13
Corey-kontoen min kan slettes. :)

De som har registrert flere kontoer for å misbruke dem, sier de virkelig fra om at de har flere kontoer? :usikker:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#14
jah! Det værste er at du årøvde p skjule at du faktis var Corey en stund
 

Sancti

Terrorkatt
#15
Opprinnelig skrevet av Houseman@24.03.2005, 03.41
De som har registrert flere kontoer for å misbruke dem, sier de virkelig fra om at de har flere kontoer?  :usikker:
195121​
Svært få av dem, sikkert. Men noen har gamle som kan slettes, og andre innrømmer det etter litt press, så det hjelper i alle fall litt. :rulleøyne:
 
#16
Jeg laget brukeren Sancti for en tid tilbake. Den slo an. Så nå forsøker jeg på død og liv å skjule at det er meg. Jeg later som at jeg er jente med "Sancti", og har "kjæreste" osv.
 

Sancti

Terrorkatt
#17
Da får du fortsette å bruke den, for den virker litt mer fornuftig enn den andre du har, så da bare sletter jeg "Kozeloz".
 
#18
Fornuftig og fornuftig, "fru" Blom. :D
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#19
:D

Du har fått med Nobu på det også. Og MoFo2. Ingen skal anklage deg for å slurve. :tommelopp:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#20
kozelozja,,,,, hva me petrusccitøs?