Aprilspøk- nye siden

Er det forresten noen som har kommet over noen gode aprilsnarrer på nettet? Hadde vert fint om noen hadde orket å paste her da jeg ikke har sett en eneste en i hele dag. Eneste aprilsnarren jeg har sett i dag, var da brannalarmen gikk på skolen. Etter at alle elevene hadde linet opp ute på plassen, ropte de "Aprilsnarr." *Jippi*

Opprinnelig skrevet av Hrti@01.04.2004, 15.33
Er det forresten noen som har kommet over noen gode aprilsnarrer på nettet? Hadde vert fint om noen hadde orket å paste her da jeg ikke har sett en eneste en i hele dag. Eneste aprilsnarren jeg har sett i dag, var da brannalarmen gikk på skolen. Etter at alle elevene hadde linet opp ute på plassen, ropte de "Aprilsnarr." *Jippi*
TV2's aprilsnarr

Hehe :p

Opprinnelig skrevet av Havok@01.04.2004, 12.10
Hvis det her ikke er en aprilspøk må jeg bare le høyt. Sorry guys. GRUSOM!
Disse smilefjesene passer veldig bra til din kommentar: :doh: :puke: :rolleyes: <_< :yuk:

Dagens beste spøk, uten tvil! *Sliter med å ikke bryte ut i latter*

Opprinnelig skrevet av Hrti@01.04.2004, 15.33
Haha, slikt passer jo ikke til aprilsnarr en gang. Spøker ikke med brannalarmer vettu :rolleyes:

Morro dette her :D

Bare ett lite spørsmål, hva sier sponsorene deres til å ha bannerene sine hengende over dette skvipet? :p

Direkte styggt! Det kunne sett værre ut! Unskyld meg men det er forferdelig! :thumbdown:

Opprinnelig skrevet av Cjap@01.04.2004, 17.31
Direkte styggt! Det kunne sett værre ut! Unskyld meg men det er forferdelig! :thumbdown:
Hva feiler det folk?
Det var en spøk, dipshit.

Når jeg så dette først tenkte jeg.. WTF!? så tenkte jeg at det måtte være en spøk så jeg gikk inn her for å lese et emne noen såklart måtte ha laget... og da så jeg "Aprilspøk" og komm på at det er 1.april.. (har vært syk i det siste ><)

Jaja.. morro var den! ga meg et lite shock! :help:

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
<Cr3atur3> koolkid er en dårlig game rewiever

hawhaw

<Carcharot> Jeg syntes at deisgnet på spillegal.no suger, herregud så stygt, faen jeg tror jeg bæsja på meg:(

Præhæhæhæhæhæ, veit du sa til meg at jeg ikke skulle si det videre, men jeg måtte nesten ;)