Arni

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Har nettopp lest gjennom alle emnene til Arni, og jeg må si at det kanskje er det morsomste jeg har lest på internett noensinne. Jeg la merke til at dere stengte cirka halvparten av emnene hans, og det er greit, men ikke gi han annmerkninger, for jeg ler så jeg faller av stolen hver gang jeg ser noe han skriver. Han bør vel heller få en utmerkelse. Hva med å gi ham tilnavnet Mars-Arni eller noe i den duren. Det beste var dette emnet.

Det jeg prøver å si er; ikke ødelegg Arnis morsommer åndsvake emner.
 
#2
Hvis du ler så du detter av stolen av hva Arni skriver, så burde du kanskje hype han opp for deg selv, og ikke prøve å få oss til å like han mer.

Jeg liker han i alle fall ikke. :)
 
#10
Opprinnelig skrevet av MattMan@19.10.2004, 17.08
Ingen liker spam heller, skal man bare "ikke legge merke til det" da?  :)
119409​
Du legger like mye merke til emnet om det er stengt eller ikke. Og om folk ikke liker det holder dem seg bare unna og på denne måten vil emnet bli overprioritert av andre emner like fort som det ville gjort om det var stengt. Ikke lat som du er dum. Er lei av å være så unødvendig pedagogisk.
 
#14
Opprinnelig skrevet av MattMan@19.10.2004, 17.15
Så man skal altså la hvem som helst skrive hva som helst, og vår oppgave er å bare lese det vi vil.
Heia orden.
119416​
Om vi lar Arni fortsette med emnene sine, lar vi da alle skrive hva som helst og mister orden? Påstår du at vi trenger hjelp til å bestemme for oss hva vi skal lese og ikke? Forklar deg selv gutt.
 
#16
Opprinnelig skrevet av soppe@19.10.2004, 18.14
Arni prøver så godt han kan stakkar!


Mynt: 10 øre - 1927, pen stand... 250 kr
hihi
119413​
Hehe, jeg sjekket en offisiell vurderingsliste for norske mynters verdi jeg hadde liggende (ikke spør), og der fant jeg ut at 10-øren fra nettopp 1927 ligger ganske høyt i verdi, siden den bare ble preget i 526 000 eksemplarer. Den trenger faktisk ikke være i bedre kvalitet enn 1+ for å være verdt 275 kroner (prisene er fra 1997, så den har nok steget ytterligere).

Tja, Arni var jo irriterende, men han er jo småartig også.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#17
Opprinnelig skrevet av plan_9+19.10.2004, 18.16-->
<!--QuoteBegin-MattMan
@19.10.2004, 17.15
Så man skal altså la hvem som helst skrive hva som helst, og vår oppgave er å bare lese det vi vil.
Heia orden.
119416​
Om vi lar Arni fortsette med emnene sine, lar vi da alle skrive hva som helst og mister orden? Påstår du at vi trenger hjelp til å bestemme for oss hva vi skal lese og ikke? Forklar deg selv gutt.
119417​
[/b]
Monkey see, monkey do. Var ikke du svært rystet over dette med forskjellsbehandling?
 
#18
Opprinnelig skrevet av plan_9+19.10.2004, 18.16-->
<!--QuoteBegin-MattMan
@19.10.2004, 17.15
Så man skal altså la hvem som helst skrive hva som helst, og vår oppgave er å bare lese det vi vil.
Heia orden.
119416​
Om vi lar Arni fortsette med emnene sine, lar vi da alle skrive hva som helst og mister orden? Påstår du at vi trenger hjelp til å bestemme for oss hva vi skal lese og ikke? Forklar deg selv gutt.
119417​
[/b]
Altså, tingen er at hvis vi lar alle som har prøvd seg tidligere, samt Arni holde på som de gjør mister vi kontrollen ja. Vi trenger neppe hjelp til å lese hva man vil..? Skjønner bare ikke hva du mener med at vi tydeligvis ikke trenger moderatorer her på forumet, siden det er bare å lese hva man vil, og ignorere resten.
 
#19
Opprinnelig skrevet av Mandark+19.10.2004, 17.19-->
Opprinnelig skrevet av plan_9@19.10.2004, 18.16
<!--QuoteBegin-MattMan
@19.10.2004, 17.15
Så man skal altså la hvem som helst skrive hva som helst, og vår oppgave er å bare lese det vi vil.
Heia orden.
119416​

Om vi lar Arni fortsette med emnene sine, lar vi da alle skrive hva som helst og mister orden? Påstår du at vi trenger hjelp til å bestemme for oss hva vi skal lese og ikke? Forklar deg selv gutt.
119417​
Monkey see, monkey do. Var ikke du svært rystet over dette med forskjellsbehandling?
119422​
[/b]
Hvordan kan du i det hele tatt se for deg en slik utvikling når du kveler alle muligheter for dens oppstandelse lenge før svangerskapet. Forklar mer spesifikt hva du mener med "forskjellsbehandling".
 
#20
Opprinnelig skrevet av MattMan@19.10.2004, 17.21
Skjønner bare ikke hva du mener med at vi tydeligvis ikke trenger moderatorer her på forumet, siden det er bare å lese hva man vil, og ignorere resten.
119423​
Det sier seg vel selv? At man ikke trenger å stenge emner for at folk skal "klare" å lese noen andre. Må jeg virkelig nevne atter en gang hvor utrolig morsomt det var på SG 1.0?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.