Assassins Creed 2: The Da Vinci Creed

Ahh stemmer.

Da er det bare 32 fjær igjen, og så har jeg samlet det meste. Er det noen grunn til å samle alle kistene? Er ikke som jeg trenger pengene akkuratt..

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
De kistene er helt jævlige. Jeg er hele tiden bare "Nå skal jeg bare gå til den memorystarten og det er det. Åh, men kista er jo like ved, så kan jo ta den. Oi, denne var like ved også." etc.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jepp, kjøpte dette til PS3 for et par uker siden, spiller det akkurat nå faktisk. Er liten tvil om at Ubi hørte på kritikken og har skjerpa denne oppfølgeren betraktelig. Ikke at jeg har kommet så forferdelig langt, skal akkurat til å stikke godeste Uberto som hevn for farsan og brorsan. Uansett: Assassin's Creed var fryktelig bra på å få meg til å fjase rundt til mange forskjellige byer i håp om at jeg ikke skulle legge merke til at det var det samme jævla stedet gjentatt ørten ganger, hvor jeg skulle gjøre akkurat det samme ørten ganger. Firenze føles mer som et ekte sted, og - sjokk - historien i spillet har grepet meg mye bedre på tre-fire timer enn Assassin's Creed noensinne klarte i løpet av de cirka ti timene jeg holdt ut med det. Parkour-opplegget er akkurat som før, og det liker jeg siden det var noe av det beste i eneren. Uansett: Jeg liker dette. Skal se at jeg orker å finne alle glyffene etterhvert også.

Lodin

Der Waaaah
Egentlig veldig fornøyd med meg selv over å ha løst alle glyffene selv untatt den nest siste eller no. Heldigvis var fettern min innom og han elsker sånn avansert Da Vinci Kode-dritt så han visste det var sumeriske tallsymboler og regna seg fram til ligninga. :byodood:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Glemte å nevne det eneste jeg virkelig ikke liker med spillet: At PS3-porten har så ræva framerate. :argh:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ikke jeg, for jeg spilte det på 360. Og jeg liker å kjøpe multi-spill til PS3 siden da slipper jeg å booke tid på TV-en for å få spilt. Jævla Viasat.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Tredjepartspill er alltid bedre på 360. Alltid. Du må slå kjerringa mer/få henne til å torrente og se på dataen.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei, jeg må kjøpe en TV til. Og en stue til.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Eller en kjerring mindre.

Fjøra i spillet klarte jeg å overse totalt, ikke engang samlerinstinktet mitt ga meg lyst til å lete etter de. Tok de jeg kom over, samme med skattene som enkelt ga for ræva belønning til at jeg gadd å samle mange av de. Kan ha noe å gjøre med at jeg pulte økonomien tidlig og hadde mer penger enn jeg klarte å bruke/kaste på bakken kort ut i spillet, men resten ble gjort; sidemissions, snikmorderoppdrag, bilder, statuer, Monterregino og glyphsdriten. Sistnevntes kodehjul er noe av det verste, enten var hintene for obvious eller ikke-eksisterende. Filmen maker jo ikke noe sense engang, den er bare et irriterende element. Kodeksarkene fant jeg også lang tid før storyen fikk meg dit (power me up Leonardo!), og at det er et SPOILER
verdenskart
SPOILER FERDIG var også rimelig intuitivt.

Er noen gode uker siden jeg gjorde meg ferdig med dette, og selv om de fortsatt har noe å gjøre bedre i numero tres seiler AC2 greit inn på Justin Case Top 3 Games 2009, som er den eneste kåringen som betyr noe.
Også digget jeg avslutningen på spillet. Den var fet.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Protip: Man burde ihvertfall prøve å samle femti fjær, ellers så får man aldri alle våpna.

Skjer det no spess med hu slira når du har samla alle hundre, for de som var sinnsyke nok til å jakte ned alle?

Lodin

Der Waaaah
Hu våkner opp a kvasikomaet sitt og gir Ezio Auditore-kappa, det vprste itemet i hele spillet. :gnoh:

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
En av kommentatorene sier at et spill uten flerspiller gjerne har gode 20-30 timer spillopplevelse, mens et med gjerne har 6-8. Noe som er ganske astute. Noe som gjør meg ganske forbanna.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Mer = bedre

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Åssen er det i Berlin på denne tida av året'a hæ.