Assassins Creed 2: The Da Vinci Creed

Drauden

SGs kollektive lillebror
Av en eller annen grunn oppfattet jeg "320 funbux" som XBox 360...

Lodin

Der Waaaah
Sånn ellers skal PC utgaven slippes fjerde mars i Europa. Ubisoft har bestemt seg for å kopiere Activision så det vil koste det samme som konsollversjonene. Denne utgaven vil derimot ha med begge DLCene så teknisk sett er det vel verdt det? =/
Om ikke annet betyr nok det at DLC nummer 2 skal slippes til konsoller en gang før dette.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Eurogamer skrev:
By any objective measurement, this a poor attempt at adding a new sequence to an excellent game which already boasted a generous amount of content. Had it added more explorational elements, or another secret location to discover, it would have been worth the effort - but to simply stitch together forgettable melee encounters and chases with new cut-scenes is some distance from being enough.

5/10
Om Battle of Hrrmery altså.

Lodin

Der Waaaah
Eh, historien bringer ikke no nytt til spillet som så og det første memoryet suger. På den annen side er resten awesome creed 2 som vi liker og man får lov til å leke fritt med hangglideren. Også får man vite åffer Ezio anlegger skjegg. :p
Tror dog det kan være like greit å vente med denne til også neste pakke slippes siden de glir veldig fint sammen.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sånn ellers, siste nytt om Assassin's Creed 2 er at Ubi virkelig, virkelig hater folk som betaler for PC-versjonen av det spillet. De hater dem så intenst at hvis du kjøper spillet og finner ut at du skal spille det uten å være kobla på Internett, så får du ikke lov til å gjøre det. Og hvis du spiller, og nettforbindelsen din konker, får du heller ikke lov til å spille videre. Og du mister framgang som ikke er lagret. Moralen her er at Ubi vil at PC-eiere skal piratkopiere spilla sine siden pirater såklart slipper unna detta vaset. Bra jobba.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Har raget mye om dette de siste dagene. Fitter og begraper ikke hva som går igjennom huet til de som har kommet på dette - for ikke å nevne de som godkjente det. Jeg tipper det dreier seg om markedseksperter som ikke har noen som helst kontakt med faktisk og konkret spilling, og sitter med nesa dypt nedi spreadsheets og salgstall.

Det jeg synes er mer frustrerende enn drm'en selv er at brukere ikke har noe som helst å si mot det. Skulle man være så edel å 'boykotte' det så sender man samme signal som om man skulle piratkopiert det, og det er trolig måten det ville blitt tolket på skulle spillet ha blitt boykottet på en i det hele tatt målbar skala.

Lodin

Der Waaaah
Kan nærmest garantere at dette pisset er midlertidig. Til neste år kommer fissene øverst i Ubisoft til å innse at dette nye systemet ikke gjorde en dritt med piratkopiering og bare skapte ræg.
EA dreiv med lignende drakonisk dritt rundt tida de slapp Spore og Ass Effect 1 mens de nå har gått over til standard CD-key og krav om disk i maskina igjen.

E: Sånn ellers slippes Forfengelighetens bråtebrann i dag sånn at vi endelig kan bli ferdige med detta spillet.

Novastrum

Feminist-elitist
Angrer på at jeg fikk dama til å kjøpe meg Ass Creed 2 til jul. Skulle heller rippa det. Ubi fortjener ragu!

Spillet er drit i tillegg. EZIO FORMAGGGIO CALZONE!!! Why'a you'a do'a this to meeee?

Noen Gamestoppere som vet hva man får for en PS3-versjon av detta spillet? Det er noe herk.

Lodin

Der Waaaah
Legg merke til at det er to versjoner av Bråtebranngreia, en med bare minne 12 og en dyrere som også har med de ekstrabretta man fikk i diverse preorders og sånt. De er ikke veldig spennende, men jeg vil ihvertfall ha dem med meg.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og slik går nu dagan.

Jante

privileged CIS shitlord
Dette vil sikkert gjøre det til at det blir enda kjipere for de som faktisk kjøper spillene sine.

Lodin

Der Waaaah
Og der var engelsk versjon også ute. Det de har gjort er å bruke deler av koden til Silent Hunter 5 som og bruker denne beskyttelsen. I praksis leter Asscreed2 etter snusk i ubåtspillet når det launcher og saves lagres på en fake server på brukerens PC. Tipper SH5 blir tilsvarende cracka.
Herp derp med andre ord.

CyberK

Finner ikke på noe.
Betyr det at for øyeblikket må man ha lovlig Silent Hunter V for at denne piratingsen skal funke? :p

Lodin

Der Waaaah
Neida, slik jeg forstår det betyr det at det og snart vil dukke opp en crack til SH5 som bruker no dill fra Asscreed 2.

E: Ubidubi prøver seg:
You have probably seen rumors on the web that Assassin’s Creed II and Silent Hunter 5 have been cracked. Please know that this rumor is false and while a pirated version may seem to be complete at start up, any gamer who downloads and plays a cracked version will find that their version is not complete.
Tipper de sikter til at man ennå ikke kan bruke DLCet som følger med gratis. :rolleyes: