Assassin's Creed

Lodin

Der Waaaah
#21
Hva med dette? IGN gir 360 versjonen 0.2 poeng høyere score utelukkende fordi spillet kjører bedre der. Det til tross for at det starta som PS3 eksklusiv. SITAT
These big open worlds, which are fully interactive, do come at a severe cost on PS3. There is considerable texture pop-in and noticeable framerate issues. Playing back-to-back with the 360 version, it's obvious that Ubisoft did not devote enough resources to the PS3 edition. The framerate is considerably worse, so much so that it begins to affect gameplay in the later levels. You can get through the first two-thirds of Assassin with the framerate being just an annoyance, but it becomes more of an issue for the final third of the missions.[/b]
Noe å tenke på hvis man har begge maskiner? :usikker:
 
#22
Gamespot mener visst det motsatte:
Opprinnelig skrevet av Gamespot
There are few differences between the Xbox 360 and PlayStation 3 versions. PS3 owners are blessed with a slightly more solid frame rate, although the 360 version features a little more contrast in the lighting, so it's pretty much a wash. But regardless of which platform you go with, you'll have an amazing and unforgettable game. Assassin's Creed is the kind of game you tell your friends about, and one that should be in your collection.
http://www.gamespot.com/xbox360/action/ass...slot&page=2
 
D

Deleted member 91

Gjest
#23
I tillegg er IGN = evneveike idioter som har tatt feil på tekniske greier før, så man skal nok ikke bekymre seg så altfor mye.
 
#24
Det at spillet fikk 9.0 hos gamespot gjør det verdt å teste ut for min del ihvertfall. :) Men tror jeg drøyer den til det kommer til PC, har MER enn nok å spille på for tia. :elsk:
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#25
Håper ikke det blir kjempestress å skaffe dett på release. Satser på å kjøpe hos platekompaniet, tror jeg. Har ikke de en elelr annen kampanje gående for spill som nylig har hatt release?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#27
Det er 80 kroner billigere enn fullpris, i hvert fall. I tillegg kan man bruke sånn rabattkort for studenter man får 100 kroner i avslag på spill på, så da begynner vi å snakke butikk.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#31
Pleier å følge med sånne studentkalendre fulle av reklame som deles ut i begynnelsen av året på videregående skoler og høyere utdanning. Tror nok det er litt for seint på året å få tak i nå.

EDIT: Eller det K999 sa, da. 2 kuponger á 5 "klipp" som enten gir 25 kr i avslag på CD/DVD eller 100 kroner i avslag på spill?
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#33
Sjekka studentboka-tingen min, og der var ingenting. Bare noen kjipe kuponger for Kilroy-travels. Menmen, kan ikke være totalt gjerrigknark heller. Kjøper det senere i dag. :)
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#34
Gabe hos Penny Arcade har skrevet en ganske interessant post om AC. Kort fortalt sier han seg uenig i syveranmeldelsene og begrunner det. Det spennende er hvordan han tar opp tidspress som en faktor i de negative anmeldelsene; at anmelderne hadde en deadline å møte, og derfor måtte hoppe over alt som kunne hoppes over, slik at klagene om repetetiv gameplay og dårlig slutt kommer som et resultat av det. Hvor mye bedre blir et spill når man tar seg god tid til å spille det?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#35
Hah! Som om ikke absolutt alle spill blir anmeldt under deadline. Greit at han liker spillet mer enn 7/10, men han trenger ikke finne på dårlige grunner for å angripe de han er uenige med.
 
#36
tja virker heller som de anmelderne som har jobbet under press for å være tidlig ute med anmeldelsen har gitt spillet best kritikk. Er jo "etternølerne" som har vært mer kritiske.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#37
Da har jeg fått spilt det litt, og jeg er imponert. veldig solid kontroll, småinteressant historie. Heller ikke noe problem med framerate eller noe i den dur. Spillet glir generelt veldig godt, og ser fabelaktig ut.

Kontrollene er gode, og alt fra å klatre og hoppe rundt til å slåss fungerer fint og flyter bra. Historien virker interessant nok, selv om jeg ikke tror det er den som kommer til å selge dette spillet. Savner dog at du kan velge subtitles. Litt problematisk til tider å få med seg alt.


Blir spennende å se om det blir repetivt, som mange anmeldere har sagt. Men slik som det er nå, så er det såpass gøy å snike og hope rundt, at det er ikke store faren for min del.
 
#38
Da har jeg fått spilt det litt, og jeg er imponert. veldig solid kontroll, småinteressant historie. Heller ikke noe problem med framerate eller noe i den dur. Spillet glir generelt veldig godt, og ser fabelaktig ut.

Kontrollene er gode, og alt fra å klatre og hoppe rundt til å slåss fungerer fint og flyter bra. Historien virker interessant nok, selv om jeg ikke tror det er den som kommer til å selge dette spillet. Att man ikke kan ha subtitles går helt fint fordi jeg skjønner engelsk.


Blir spennende å se om det blir repetivt, som mange anmeldere har sagt. Men slik som det er nå, så er det såpass gøy å snike og hoppe rundt, at det er ikke store faren for min del.

Sorry Ronin. Men ya know niggah my toughts exactly and i aint gonna write that much cuz im tired from playing xbox Yo.
 

Lodin

Der Waaaah
#39
I andre nyheter har Ubisoft trua Lowtax til å fjerne den derre tegneserien jeg posta tidligere fra SA sine forum. Det var vistnok ikke no snilt å påstå at stakkars Jade flyr rundt å suger folk så de skal like spillet hennes. Det neste blir vel at også Endre får en hissig mail. XD
 
#40
Da var Assassin's Creed i hus takket være Agahnimz som er koselig og grei. (L)

Har ikke spilt et sekund enda, men jeg skal opp til en kompis og spille nå!