Baten Kaitos

Sancti

Terrorkatt
#41
Emnene er slått sammen, siden de tar for seg det samme.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#46
Jepp, jeg har det i sjappa hvor jeg jobber.

Helvetes Bergsala har en latterlig innpris på det, det er såvidt vi har fortjeneste. Det kan være derfor andre butikker ikke har tatt det inn.
 
#47
Jeg gleda meg lenge til dette spillet. Så alle trialerne osv. Men så fikk jeg meg et annet spill ellerno, og det gikk i glemmeboka
... Takk for påminnelsen
. Jeg får vel kjøpe spillet når sjangsen byr seg.
 
#48
Jeg har spillet, og må si meg virkelig imponert av det. Spillet har god story, characters med personlighet, og god musikk. Av god musikk kan jeg nevne kampmelodien "The true mirror", og "the true mirror-guitar version". Mange andre gode, men for mange til å nevne.

Er selv et stykke ute i disc 1, og til nå har spillet vært fengende. Jeg vil nødig røpe noe til folk her i dette emnet som ikke har spillet, så jeg lar dere spille det selv og bedømme.

Men hva som bekymrer meg, er måten spillet ikke blir reklamert for. Dette kan, som mange andre gode spill, gå i glemmeboken, uten at folk fikk gitt det en sjangse en gang. Folk flest, som ikke er oppdatert, vet jo ikke at spillet eksisterer. Så, i likhet med Jet force gemini på N64, er kvalitetsspill, som aldri kommer skikkelig ut i offentligheten.
 
#49
Jeg hadde også veldig lyst på dette spillet da jeg først så trailerne til det.Virket veldig bra,.Det gikk visst i glemmeboka for meg og,har ikke sett det så mange steder og er litt usikker på om jeg egentlig vil ha det.Jeg likte Tales of Symphonia veldig godt men jeg er ikke så glad i kortbaserte RPGs.

Bør jeg gi det en sjanse?Dere snakker jo stort sett veldig varmt om spillet.
 
L

Lenne224

Gjest
#52
jeg har nettop kjøpt baten kaitos spillet, og har spillt i ca 12 timer nå, ekstremt bra spill. og jeg må si at jeg reagerte og litt på stemme hørtes ut som di snakket i en boks , og de første 5min var det helt jæ...., men så fant jeg ut at jeg kan jo se om jeg kan forandre dette så jeg gikk inn på sound og satte lyden på surround, og da ble stemmene helt fine :tommelopp:
 
L

Lenne224

Gjest
#54
har hørt værre voiceacting men den er ikke så bra på beaten kaitos heller, det er ikke så mye inlevelse i det, som på f. ex ffx. etter min mening
 
#55
har hørt værre voiceacting men den er ikke så bra på beaten kaitos heller, det er ikke så mye inlevelse i det, som på f. ex ffx. etter min mening
[/b]
Nå er også voiceactinga i FFX ett av de dårligste eksemplene også da..
Nei, hør heller skuespillerne i Eternal Darkness. Det kaller jeg voiceacting!
 
L

Lenne224

Gjest
#56
har ikke spillt så mange andre spill me voice acting, men jeg sier ikke at ffx er wow, men den er bedre enn baeten kaitos sin. uten om det er beaten kaitos et veldig bra spill