Batman: Arkham Asylum (PS3, 360, PC)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#22

Lodin

Der Waaaah
#23
De har ihvertfall truffet Batman-vibben så inni helvete at for meg spiller det liten rolle om selve spillet er ræva. Ikke at jeg tror det siden både stealth og slåssing så ut til å funke fra det lille de viser.
Beste Joker noensinne! :lodin:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#24
Legendarisk bra stemmeskuespill på Jokeren iallfall. Sjekka litt mer om spillet nå, og jeg hadde fått det for meg at det var et lite nedlastbart opplegg, av en eller annen grunn. Ser jo nå at det er fullpris-utgivelse det er snakk om. Lækkert. ^^
 

Lodin

Der Waaaah
#26
Harley har fått nytt utseende til dette spillet. :sikle:



Mulig de starter opp historien hennes her så hu er psykologen til Joksey. Hvis nå bare noen kunne skaffe et bilde i litt bedre kvalitet.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#33
Wow. Dette spillet ser faktisk veldig gøy ut. Jeg er alltid skeptisk til superhelt-spill, men det er bare fordi de blir sluppet ut samtidig med superhelt-filmen. Dette er jo original shizz.

Men jeg skjøner ike vorforr heath ledger har stemen till Joker'en han andere hørtes helt urbukulig ut faen ass.
 
#34
Ja altså han dærre Bale. Han må virkelig leve i luksus for å si nei takk til et par tusen!
:ler::ler::ler::ler:

@ video, daaaamn! Det så skikkelig dystert og stilig ut! Litt hitman, litt splinter cell.. mmmm mm! Var endel kule take-downs også så jeg, spørsmålet er vel bare om de kan bli "litt" repetetive etter en stund..

Hvis kameraføringen ikke blir helt på trynet så kan det bli tøft, ikke episk tøft, men tøft.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#35
Jeg får litt Thief og Splinter Cell-vibber her. Dette kan bli ålreite greier!
 
#36
Synes det ser rimelig døvt ut. Virker som de har misforstått Arkham Asylum ganske grundig, evt. ikke gir blanke, noe som jo for så vidt er vanlig praksis med lisensspill.

Mulig spillet blir bra, men jeg synes kunsthåndtverket er fra en helt annen planet enn de glimrende tegningene/kollasjene i kildematerialet.
 
#37
Tja, er da veldig forståelig hvorfor utviklerene ikke ville driste seg ut på å etterlikne stilen fra tegneserien. For det første hadde de måttet fiste fram masse ny teknologi, som de kanskje ikke hadde den tekniske kompetansen eller budsjettet til. Og for det andre så hadde det vært en såpass radikal manøver at jeg ser for meg at få utgivere ville tatt det om bord.
Jeg liker ærlig talt stilen de valgte. Generisk Unreal phong og normal-helvete til tross så liker jeg at de gikk for en mer klassisk batman retning i designet. På Jokern og Batsy i det minste. Jeg aner ikke hva som skjer med Harley og Croc...
 

Lodin

Der Waaaah
#38
:eng: Inspired by the works of H. P. Lovecraft, the asylum was created by Dennis O'Neil and first appeared in Batman #258 (October 1974); much of its back-story was created by Len Wein during the 1980s.
Varke Grant Morrison som fant på Arkham eller åssen det skulle se ut da lissom. :p
 
#39
Mulig, men det var vel han som etset det inn i tegneseriehistorien for godt?

Jeg synes det er ganske åpenbart at kunsthåndtverkregien i dette spillet burde hatt litt mer ambisjoner. Dette ser mer ut som Gudfaren-spillet var til Gudfaren-filmen enn hva Shadow of the Colossus var til Gullivers reiser.

Synes ikke det er i nærheten av psykotisk nok, for å være ærlig. Minner litt om Alone in the Dark-mellomsekvensene.

Men men, som vanlig er det jo vanskelig å avgjøre før spillet er ute.
 

Lodin

Der Waaaah
#40
Nå er Arkham på størrelse med en liten by så det er nok av plass og såvidt jeg kan se er det bare så langt vist fram vanlige biter med midlertidige fanger fra Blackgate. Vil tippe mer infamøse folka som Scarecrow og Riddler har litt mer alternative og gjennomførte områder.