Battlefield 1943

Scary Paladin

Ukjent herremann
#21
Har ikke hatt så store problemer, fikk til og med laget et squad. Det bør ikke være så vanskelig å finne spill nå, men jeg gjetter at fullversjonen er prioritert med tanke på servere fremfor trial.

Andre nyheter: Coral Sea Callenge er for tiden oppe i 3848870 kills til 360 og 2335439 kills til PS3. Vi skal bare opp i 43 mill så dette er fort gjort.
 
#22
Jeg kommer meg fortsatt ikkepå EA Online i demoen. Er det noe muffins eller vil det ordne seg hvis jeg kjøper hele spillet trur ni? Er det fortsatt no' offline campaign, forresten?
Er bare en tutorial, så vidt jeg kan se. Prøvde betale for skiten nå, siden jeg hadde noe poeng liggende til overs, men jeg kommer fremdeles faen ikke inn.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#24
Ja, fant det ut. Det jeg gjorde var å laste ned Fight Night-demoen og hooke gamertagen min til EA Online der først. Kjøpte hele spillet og spilte så vidt litt med... deg! Og Paladin. Tar gjerne en runde igjen snart.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#25
Er med når jeg har tid. Vi hadde en del fete kamper når vi holdt på med masse bra sammarbeid når vi tok over baser. Synd resten av laget som regel var opptatt med å dø. Jeg funderer over squad funksjonen der vi i begynte i samme squad, men ble delt opp på hvert vårt lag over flere runder. Hva er greia med det...

Var forøvrig artig at dere fikk smake bajonetten før jeg måtte dra. =D
 
#26
Er gjerne med et par runder til selv, jeg. Utrolig udugelig at serverne splitter opp squads slik, ja. Var klart morsomst når vi gikk en gjeng og samarbeidet slik. Er gjerne med en del mer selv jeg, bare å legge meg til om folk vil spille.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#27
Da var jeg Sergant. Sorry at jeg ikke joina festen deres, Kley og Pala. Hadde en krig å vinne med en barndomskamerat. Tapte så det sang.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#28
Har nådd rank 17 men er forsatt mester sersjant noen flere som har oppled denne buggen
 
D

Deleted member 91

Gjest
#29
Nei, men jeg opplevde at alle statsa mine ble sletta. Ikke at det har noe særlig å si ettersom det ikke er noe spesielt å tjene på høy rank, men ja. Ustabile greier.

Var festlig å spille med Klaymen/Scary Paladin/Buggz tidligere ikveld da, selv om mitt bidrag i det store og hele besto av å fise rundt i fly og småskyte på soldater på bakken, innimellom helt mæd kreisi dogfights. Coral Sea blir saker, mistenker jeg.
 
#30
Jah, det eide. Jeg og Scary fant en fantastisk tomannstaktikk, og: Kjører tanks frem og tilbake mellom flagga og peprer løs, og med en gang det begynner bli dårlig med liv hopper en ut og skrur på tanksen. Sanket både kills og poeng så det ljomet etter.
 
#31
Ble noen timer igår med kameratene mine. Ifølge DICE har de fikset squad play osv. Ikke faen om de har. Er man mer enn 2stk så er squad enda urealistisk å få til her i gården.

Men vi hadde det morro uansett om vi var på forskjellige lag tid tider. Det beste øyeblikket var når jeg hoppet ut i fallskjerm, landet på fyrtårnet og slice'n'dicet 3 snipere uten at noen skjønte hva som skjedde :)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#32
Om man midt i en match trykker start og går inn på My Squad (eller noe slikt) i menyen, så kan man velge at squaden skal være privat eller public. Den lar seg derimot ikke sette privat, den blir public med en gang man går ut av menyen igjen. Er det noen som har fått med seg hva dette dreier seg om og hvordan det fungerer?
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#33
Etter dere ga dere fikk jeg satt squad til privat i går. Jeg vet ikke om det var flaks eller fordi jeg var squad leder, men det gikk. Hadde lite å si fordi jeg havna på det andre laget senere uansett. Jeg levde i håpet om at man låste squadet, men det kunne jeg bare glemme.

Ble noen timer igår med kameratene mine. Ifølge DICE har de fikset squad play osv. Ikke faen om de har. Er man mer enn 2stk så er squad enda urealistisk å få til her i gården.
What? Vi hadde ikke store problemer med å finne kamper i går, med unntaket av at Nicholas og Klaymen aldri ville joine samme server når vi søkte fra menyen. :argh: Løsningen var som regel at den som ikke ble med måtte joine når vi var i et spill. Da kommer man til og med på samme squad, med mindre en random dust tar plassen.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#34
Mulig det er jeg som er dum, men går det altså an å reparere halvødelagte kjøretøy? Hvilken klasse etc.?
 
#35
Infantry (det dem heter? iallfall dem med maskingevær). Håndvåpenet deres er en skiftnøkkel som man kan bruke til å reparere kjøretøy, drepe folk og... hogge palmetrær..
 
D

Doctor Downs

Gjest
#36
Ah. Skal prøve neste gang. Er nok den klassen jeg har spilt minst som. Har blitt så glad i demo kit-a til speiderene. Ingenting er som å legge alle tre rundt et flag, gjemme seg i bunkeren og vente på at noen skal prøve å ta basen. :elsk:
 
#38
Såh. Hva syntes dere om Coral Sea? Jeg oppdaget fort hvor sugen pilot jeg var når jeg alltid hadde noen på halen min. Det, og hvor mye morsommere det var å være i lufta når det var noen på bakken å skyte etter. Får leke meg litt mer med det i dag.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#39
Jeg elsket det! Jeg fikk ikke med meg opplegge rundt "control of airspace", så opptatt var jeg med å bikkjeslåss. Derimot var ikke ikke mye som skulle til for å havne på toppen av lista, så du er ikke alene om å slite med flya. Jeg ha mer vanskeligheter med å gjøre noe fornuftig mot bakkefolk, men det tror jeg har litt med tålmodighet og taktikk å gjøre.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#40
Bare jeg som har opplevd stygge glitches type store svarte striper over skjermen de siste par dagene (X360)?

Fikk 750 poeng omtrent i en kamp i går. Ny pers!