Battlefield 1943

Scary Paladin

Ukjent herremann
#41
Nei du er ikke alene om det. Jeg får de av og til selv, men de blir borte ganske fort så jeg bryr meg lite. Merkelig nok skjer det oftest på Guadalcanal... :ermm:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#44
Rank 35 nå, men ingen achievement for 100 spill spilt. Jeg antar jeg bare er for god. :( Men faen så gøy det er. Har 109 sånne "fire kills med semiautomatiske rifla"-frimerker, så det er ganske tydelig at det er det som gjelder, men SMG er jammen ikke så dumt heller. River jo istykker up close.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#45
Dobbelpost fordi jeg er pimp, dro endelig den siste achievementen i havn så nå slipper jeg å spille denne dritten no' mer. Ikke mange frimerker som mangler heller, de fleste relatert til enten tankser eller infanteri-klassen, to ting jeg unngår som pesten - ikke nødvendigvis fordi de er så ubrukelige (infanteri virker småvrient ettersom jeg har knerta alt for mange på nært hold med riflemannsrifla og rakettkasteren krever litt mer finesse enn "pek på tanksen og trykk knapp", men tanksene er jo jævla kjemper og driver praktisk talt hele showet), men fordi jeg som regel er blant de med minst peil på hvordan man utnytter dem riktig. Når det er sagt er jeg en jævel på fly nå, maskingeværet er din venn når bombene har en radius på sirkus en halv meter. Overraskende effektivt å stupe flyet ned fra himmelen med avtrekkeren inne og siktet sånn omtrentlig på bakkestyrker. Anti-air e faktisk ikke helt krise det heller, så lenger du holder deg under horisontlinja slik at de ikke har mulighet til å treffe deg.

Men ja. No drikkings imorra men søndag blir helt sikkert party, la oss gjøre et halvveis forsøk på å arrangere noen runder'a. Gjelder egentlig alle utenom Scary Paladin som jeg støtt og stadig ser på.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#46
Det tror jeg jammen jeg skal hive meg på. Kjøpt sånn duppeditt til 360 så jeg kan bruke eget skikkelig headsett og mic med 360-kontrollen og greier.
 
#47
Ja, tror nok jeg slenger meg på jeg og. Har ikke achievementen ennå, og dette spillet var på sitt beste da vi var 4-5 fra SG sammen rett etter release.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#48
Jeg er tilbake fra ferie, så jeg hiver meg på jeg og.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#50
Kjøpte og testet i noen timer sånn at jeg kan alle karta. Game is on.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#51
Hva slags duppeditt er dette? Hvis jeg slipper å bruke det jævla 360-headsetet noe mer hadde det vært topp.
Denne. Testet, og den funker bra. To innganger; en til mic og en til headset. Eneste jeg ser kan bli et problem er at de står ganske nære hverandre, så hvis pluggene du har på mic og headset begge er skikkelig tjukke så er det mulig du må skjøte med noe tynnere. Ikke at jeg kan bekrefte noe, det har funka helt ypperlig hos meg så langt!
 

oma

Village Drunk
#52
Men blir lyden bedre? Jeg har alltid hatt intrykk av at det ikke er selve headsettet det er noe gale med, men at standarden bare er rævva.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#53
Det er jo begrensa hvor bra lydkvalitet de kan tillate seg å ha på preiket når det skal sendes mellom såpass mange samtidig, så jeg ville ikke tippe du hører noen enorm forbedring selv med bedre utstyr.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#54
Prøvde spillet hos en kompis i går og jeg må si meg solgt. Men PS3en står i en annen landsdel enn meg for tiden, så det må vente til skolestart. Hvor mye koster det egentlig på PSN i norske kroner?
 
D

Doctor Downs

Gjest
#55
Omtrent det samme som på 360 vil jeg tro? Rundt 100-lappen i så fall. Ang. lydkvaliteten den duppeditten tillater så er det ikke det enorme hoppet, delvis fordi alle du snakker med fortsatt bruker den slitne 360 mic-en antar jeg. Men det er uansett litt luksus å kunne bruke et headset med god fit, og det er ikke til å komme utenom at lyden blir et merkbart hakk bedre også.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#56
Microsofts Offisielle Trådløse Headset (tm) fungerer også bedre enn den som følger med, bare fordi den med eget batteri kan levere litt høyere lyd så det går an å få med seg hva folk sier uten total stillhet rundt deg.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#59
In before Nicholas kommer sutrende med sår hals og ødelagt headset.