Battlefield 2

Enig der. En kamerat av meg har en pc som går langt, langt over kravene til både 1942 og Vietnam, likevel opplever vi stadig at det lugger. Selv håper jeg at jeg kan kjøre BF2. Kommer et nytt skjermkort til meg i morgen. ATi Radeon X850 XT PE 256 MB for å være nøyaktig.

Nå har jo Dice sagt at de har programert hele spillet fra bunn av så jeg håper de har lært av sine feil.
 
Det var vel egentlig "singelplayer" jeg pratet om nå. Du kan prøve å være sammen med 8 andre boots på en bane og på laveste oppløsning og lavest grafikkvalg. Det vil fremdeles lugge litt. Mulig du ikke bryr deg om det, men personlig synes jeg at dette er med på å få spillet til å virke billig og dårlig. :(
 
Ack, spørs om ikke jeg heller burde avbestille og bruke disse pengene på mat i sommer. Med 768MB DDR RAM og et Radeon 9800 PRO blir dette som å svømme i sirup, har jeg på følelsen av, selv med en Athlon XP 2500+ @ 2200 MHz.
 
Det der er er faktisk veldig syke systemkrav, hvis de neste spillen som kommer utover sommeren/høsten har ca like krav som det der, skal jeg henge laaangt etter. Er vel på tide å kjøpe ny PC.

Kjenner jeg blir litt irretert nå.
 
Jeg har alt bortsett fra prosessoren noe som er viktig. Har en Pentium 4 2,8 GHz. Tror kanskje det blir for lite, men har til gjengjeld Radeon X850 XT PE 256MB :D
 
Hm... ser ut som jeg klarer de kravene... BF2 her kommer jeg!! ... og blir eid...
Kommer SG til å lage clan til dette spillet og?
Det virker som om flere på forumet skal kjøpe det...
 
Opprinnelig skrevet av Ace@05.06.2005, 20.31
Hm... ser ut som jeg klarer de kravene... BF2 her kommer jeg!! ... og blir eid...
Kommer SG til å lage clan til dette spillet og?
Det virker som om flere på forumet skal kjøpe det...
230224​

Det hadde faktisk vært utrolig fett nå som teamspeak følger med og greier. :)
 
http://www.eagames.com/official/battlefiel...us/features.jsp står det:
Voice over IP supported with headset.
...uten at man blir så veldig klok av dét.

Men jeg er spent på å se hvordan dette fungerer. Om det er noe skikkelig ingame-opplegg eller om det er noe man må alt-tabbe til. Jeg vet hvertfall at mine PCer aldri har vært noe spesielt fornøyde med å alt-tabbe ut og inn av BF-spillene, så jeg kan ikke se for meg at dette blir noe bedre sånn sett.

Men uansett, hvis det er noen som bare MÅ kvitte seg med 6800GT-kortet sitt så KAN jeg være behjelpelig med å ta i mot dette, uten kostnader. Trenger ikke tenke på det en gang. Bare send det, så glemmer vi alt sammen. No worries, really.
 
Skal gå til innkjøp av headset, HDD og 1 Gigabyte ram på lørdag. Så er jeg klar til demoen som kommer strax. JIIIIIIIIIIIIIIIIPI
 
Savegame har i samarbeid med Electronic Arts og Nine gleden av å invitere alle krigsglade spillfantaster til en dag med moro. Onsdag 22. juni vil Nine disponere alle maskiner på sine lokaler i Kirkegata i Oslo til Battlefield 2™ fra kl. 12:00 til 24:00. Hvem som helst kan komme innom å spille dette fantastiske spillet. Det vil også avholdes en konkurranse i BF2 med en liten premie.

Let the war begin!

For mer informasjon sjekk:
http://www.savegame.no/forum/showthread.php?p=128
http://www.savegame.no
 
Bittorrent folkens =D eller er den "beskyttet" på en måte
 
Jeg er meldem av gamespot og får sjangsen til å laste ned demoen via gamecenter FØR dere andre. Det er i hvertfall det de sier. :ehm...:
 
Opprinnelig skrevet av Sulky@09.06.2005, 16.04
Jeg er meldem av gamespot og får sjangsen til å laste ned demoen via gamecenter FØR dere andre. Det er i hvertfall det de sier.  :ehm...:
231589​
Så det er offisielt at den kommer ut i morgen?
 
Den kommer i morgen, men jeg tviler på at vi som er medlemer får den før andre. >_<


På battlefield.no var det liv etter at boomtown hadde annonsert at demoen ville bli lansert på gamecenter kl. 24.01 (I morges). Det gjorde den altså ikke. Vi lagde et emne om denne saken og den var konstant lest av 70 medlemmer hele kvelden. :blunk: (inkuldert meg)

Gjett om det var mange skuffende fjes 24.15 :D
 

Lodin

Der Waaaah
Siste nytt. Ja, demoen er spillespytt eksklusiv. Nei, den er sansynligvis ikke sikra med CD-key eller noe annet.
Kommer forhåpentligvis til å være på de fleste torrent sider innen fem minutter.
 
EA har bekreftet at den kommer ut i morgen og at den vil være gamespot ekslusiv i 24 timer





Fri Jun 10, 2005 1:31 pm
Since there is a lot of interest in the demo, this post is the official news, which will be updated every time we know something for certain.

As of 11:40am BST today, the expectation is that the demo will not be available today as it has yet to pass final stage testing.

The demo is anticipated to release tomorrow at which point it will only be available on Gamespot for "Gamespot Complete" subscribers.

The full open-to-all release of the demo is expected next week. We do not have a fixed day for this release at this time.

Update :

We've now heard that the demo will not required any form of paid subscription to Gamespot. When ready, the demo will first be available from .

Apologies for the confusion regarding when and where the demo will be available, however this news should be treated as "most accurate" at time of writing.

Should any further changes occur I will update this post accordingly.

EAUK_Protagonist
Site Admin