Battlefield 2

F

Fenris

Gjest
#61
Nei, det gjør nok ikke det. Tror nok det kommer nye låter til Battlefield 2.

Noen som vet når spillet kommer ut?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#62
Opprinnelig skrevet av SleepRunner-@17.03.2005, 22.53
Virkelig spent på hvilke sanger de tenker å ha i spillelisten denne gangen... :rulleøyne:
Passer vel ikke akkurat med gode gamle slagere som i Vietnam :p
191947​


Ikke vær så sikker på at det blir et soundtrack i det hele tatt. BF1942 hadde ikke noen spilleliste, og grunnen til at BFV hadde det var fordi Dice ville sikte mer etter filmfølelsen enn realismen, og da passet jo låtene godt inn.
 
#63
Har vel vært mye fram og tilbake såvidt jeg vet.
Er vel ikke fastsatt noen sikker dato, men rundt mai-juni er vel planen.
 
#64
Opprinnelig skrevet av RS-Ghost@11.03.2005, 20.51
Min posisjon er Sniper med m82 50 cal. sniper rifle (...)
188499​
Jeg håper inderlig at du vet at det ikke er lov å skyte mennesker med det geværet. :ehm...:

...

Det har forøvrig blitt sagt at (A)G3 blir med i BF2, så da må jeg nesten prøve det jeg og... Pang, pang!
 
#65
:grine:
 
#66
Må også legge til at jeg er helt rå på sniper. Jeg finner som regel de beste plassene og hvis jeg ser noen som er litt uforsiktige så lager jeg et pent lite hull tvers gjennom skallen hans. Uforsiktig sanitetssoldater og enginersoldater er favorittofrene :tommelopp:

Denne gangen er det også mulig og skyte gjennom vindueri helikoptere og biler.

Jeg gleder meg så sinnsykt.


"All God had to do was to put me with my sniperrifle 1,5 km away from Hitler"
 
#68
Opprinnelig skrevet av SulkyIce Dude@25.03.2005, 02.41
Må også legge til at jeg er helt rå på sniper. Jeg finner som regel de beste plassene og hvis jeg ser noen som er litt uforsiktige så lager jeg et pent lite hull tvers gjennom skallen hans. Uforsiktig sanitetssoldater og enginersoldater er favorittofrene :tommelopp:

Denne gangen er det også mulig og skyte gjennom vindueri helikoptere og biler.

Jeg gleder meg så sinnsykt.


"All God had to do was to put me with my sniperrifle 1,5 km away from Hitler"
195529​
Bah. Du trenger ikke å være god med sniper for å ta ut fiender. Samme som med rakettkaster i close combat.

:rulleøyne:
 
#69
:flau:

Grunnen til at jeg lurte på hva folk skulle være, var a) Jeg hadde nettopp sett videoer og bilder fra BF 2, og var derfor ganske hypa, og b) Jeg trodde bare at man kunne velge et kit, for så å bruke det hele veide. Hvis man da skulle velge et annet, måtte man lage ny profil.

Etter å ha sett en 56 minutter lang video der de viser en masse ting fra BF2, så har jeg skjønt at det ikke var som jeg trodde.
 
#70
Hmmm...tror hva du velger spiller mye større rolle her enn hva det gjorde i BFV og BF1942.


F.eks. så vil sniperne ha mye bedre utstyr enn før og man kan kan heller ikke leke sniper med maskingevær. Ting er litt mer balansert. (Noe som er bra)

Hvor så du den videon?

For å ta det kort: Er mn frontsoldat så er man ikke sniper, og er man sniper er man ikke frontsoldat........... :blunk:


Revan: Alle kan jo ta headshot på noe som står stille. Et bevegende mål som hopper frem å tilbake derimot:kul:
 
#71
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@28.03.2005, 13.10
Jeg tror Revan snakket om den BF2 Con 05 videoen eller noe. Det er vist en sånn dere tysk release video av BF2. Man finner den på nettet..
197050​

Jeg finner videon, men har problemer med å spille dem av. Har du noen linker til en versjon av filmen som er enkel å spiller av?
 
#72
last ned VLC videolan.org, mega super medie spiller som ikke tar over maskinen din og har alle codecs innebygget
 

Halky

Veteran bruker ;)
#74
Hehe, sorry mate men jeg er allerede i en Battlefield: Vietnam clan som også seff ska gå over til Battlefield 2 :D Dessuten så tror jeg ikke det hadde funket så bra uansett, bare se på alle de andre tidligere Sg klanene :p
 
#76
Er Battlefield2 og Battlefield Modern Combat to forskjellige spill?
Battlefiled2: Modern Combat kanskje?

sitter med et inntrykk av at det er to forskjellige spill =/
hjølp!
 
#77
Opprinnelig skrevet av Ebriosus+24.03.2005, 21.33-->
<!--QuoteBegin-RS-Ghost
@11.03.2005, 20.51
Min posisjon er Sniper med m82 50 cal. sniper rifle (...)
188499​
Jeg håper inderlig at du vet at det ikke er lov å skyte mennesker med det geværet. :ehm...:

...

Det har forøvrig blitt sagt at (A)G3 blir med i BF2, så da må jeg nesten prøve det jeg og... Pang, pang!
195384​
[/b]


Du kan skyte inderekte på mennesker med 50cal/12,7 som for eksempel på biler/fly/tankser som blir kjørt av ett menneske
 
#78
Opprinnelig skrevet av SleepRunner-@27.04.2005, 20.33
Er Battlefield2 og Battlefield Modern Combat to forskjellige spill?
Battlefiled2: Modern Combat kanskje?

sitter med et inntrykk av at det er to forskjellige spill =/
hjølp!
212571​

Battlefield: Moden Combat erutviklet for Xbox, PS2 og Xbox 360 og fokuserer mest på en enspiller kampanje, men det blir selvsagt mulighet for å knuse hverandre over nettet også i denn utgaven.

Battlefield 2 kommer KUN på PC og er et helt annet spill. Andre utviklere og mye berde grafisk.
 
#79
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@02.05.2005, 16.32
Og dere kan laste ned den nyeste BF2 videoen her
214685​
Er det bare meg her som synes det var elendig fysikk når noen folk ble skutt? De flyger jo rundt i luften akkurat som ballonger når de har blitt skutt. Ble ikke imponert over traileren, men skal nok ha spillet likevel.
Etter systemkravene å dømme kjører nok spillet fint på min datamaskin. Trodde jeg måtte oppdatere, men det ser ikke slik ut.
:)
 
#80
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone+07.05.2005, 14.26-->
Opprinnelig skrevet av Sulky@05.05.2005, 17.28
<!--QuoteBegin--SleepRunner-
@27.04.2005, 20.33
Er Battlefield2 og Battlefield Modern Combat to forskjellige spill?
Battlefiled2: Modern Combat kanskje?

sitter med et inntrykk av at det er to forskjellige spill =/
hjølp!
212571​



Battlefield: Moden Combat erutviklet for Xbox, PS2 og Xbox 360 og fokuserer mest på en enspiller kampanje, men det blir selvsagt mulighet for å knuse hverandre over nettet også i denn utgaven.

Battlefield 2 kommer KUN på PC og er et helt annet spill. Andre utviklere og mye berde grafisk.
216021​
Vel Battlefield: Modern Combat og Battlefield 2 er utviklet av det samme teamet, altså Dice Sweden ;)

Og spillene er ganske så like :p

Det kan du foreste lese om her også: Dice dot se
216791​
[/b]

Det er jo to forskjelige spill :blunk: