Battlefield 2

takker, bukker, hopper og hinker men jeg flipper ut å venter til den er på torrent



EDIT: hvor lang tid tror dere det tar før ranking systemet er hacket ;)
 
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@10.06.2005, 22.01
Battlefield 2 demoen er ute og kan lastes ned her!
Så last ned soldater :D
231952​
Tusen takk for linken! Bare synd at Basic serverne er fulle.
Skal se om jeg finner den en annen plass.
:)
 
10 min og jeg har den :D:D
 
Har sittet å spilt i tom timer. Gud for et fett spill. Det er utrolig fett med assist points. Siden jeg liker å være medic så er dette en lett måte å tjene poeng på. Eide jævla mange. Traff en god del fra SG faktisk :)


Kommer med oppdatering senere. Nå skal jeg sove.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bare sånn til etterretning, ak74u, så redigerte jeg posten din fordi du linket til en piratside, og ikke pga. Bittorrent. Fatt dette, din knøl. Jeg sendte til og med PM.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Hva om han bare linker til selve torrenten? Da burde det vel gå greit?
 
Ahh, satan. Tenkte jeg skulle teste spillet, men det funker ikke. Jeg starter spillet, så blir kjermen svart, så er jeg plutselig tilbake på skrivebordet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Min todo-liste:
- Spille GTA: SA
- Hax0re serverne som hoster BF2-spill sånn at ingen får spilt
- Le ondt
 
Likte demoen nokså godt. Det er bare det at hvis jeg skal kunne spille det må jeg ha grafikken nesten helt på bunn, og da blir det kjedelig å spille. Prøvde å stille grafikken opp et hakk, men da hakset det enormt.
Enten må jeg oppgradere dataen min, eller så kan jeg bare la være å spille det. :(
Blir nok kun Counter-Strike: Source på meg...
 
Testa det litt og det ser jo veldig fint ut da. Bra grafikk og gameplay, kan tenke meg dem som digger slike spill kommer til å elske det.

Jeg kjørte spillet på Medium og det var ikke tegn til hakking. But...no my kind of game....FOR THE ALLIANCE!
 
Lan-spill på dette skitet? Jaja. Får vel teste i kveld ...