Battlefield 2

Er det bare hos meg at login bugger seg noen ganger?
 
Opprinnelig skrevet av ak74u@11.06.2005, 17.37
Er det bare hos meg at login bugger seg noen ganger?
232130​
Hva er det som skjer når du prøver å logge inn?
Pleier ikke å skje noe galt hos meg. Det var kun en gang da jeg ikke skrev passordet, siden jeg har valgt at det skal huskes, men så kom det frem en beskjed om at jeg hadde tastet inn feil passord.
 
Kjørte med setting High nå og det flyter like bra som på Medium. Det er kun online spillinga og dårlig servere som gjør at det hakker ser det ut som...
 
altså, jeg får ikke lasta ned shitn <_<
igår kveld var gamespot sine servere full hele tiden...idag vises ikke siden engang.
hvor kan jeg laste ned??
 
Opprinnelig skrevet av znaak+11.06.2005, 18.06-->
<!--QuoteBegin-ak74u
@11.06.2005, 17.37
Er det bare hos meg at login bugger seg noen ganger?
232130​
Hva er det som skjer når du prøver å logge inn?
Pleier ikke å skje noe galt hos meg. Det var kun en gang da jeg ikke skrev passordet, siden jeg har valgt at det skal huskes, men så kom det frem en beskjed om at jeg hadde tastet inn feil passord.
232144​
[/b]


Den fryser seg på "conecting to account server" men det har bare skjedd tre ganger lizzom :tommelned:
 
Opprinnelig skrevet av ak74u+11.06.2005, 20.57-->
Opprinnelig skrevet av znaak@11.06.2005, 18.06
<!--QuoteBegin-ak74u
@11.06.2005, 17.37
Er det bare hos meg at login bugger seg noen ganger?
232130​

Hva er det som skjer når du prøver å logge inn?
Pleier ikke å skje noe galt hos meg. Det var kun en gang da jeg ikke skrev passordet, siden jeg har valgt at det skal huskes, men så kom det frem en beskjed om at jeg hadde tastet inn feil passord.
232144​


Den fryser seg på "conecting to account server" men det har bare skjedd tre ganger lizzom :tommelned:
232168​
[/b]
Har aldri skjedd meg før, så jeg kan desverre ikke hjelpe deg.
 
Opprinnelig skrevet av daPainBringer@12.06.2005, 01.42
drit bra demo. har sittet å spillt i ett par timer nå.. gleder meg til utgivelse. hvilken klasse liker dere best a? sniper her i huset :)
232227​
Til nå liker jeg også sniper best. Jeg lurer bare på en ting, går det an å zoome inn mer enn en gang med sniperne?
 
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone+12.06.2005, 16.11-->
Opprinnelig skrevet av znaak@12.06.2005, 11.12
<!--QuoteBegin-daPainBringer
@12.06.2005, 01.42
drit bra demo. har sittet å spillt i ett par timer nå.. gleder meg til utgivelse. hvilken klasse liker dere best a? sniper her i huset :)
232227​

Til nå liker jeg også sniper best. Jeg lurer bare på en ting, går det an å zoome inn mer enn en gang med sniperne?
232261​
Man kan ikke zome seg inn med sniper'en nei.
Noen som er flinke med hellikopter eller fly her foresten?
232307​
[/b]
Det var synd... Takk for at du svarte uansett.
Er ikke noe særlig flink med fly enda, men jeg begynner å få til å fly helikopter nå. Er veldig morsomt.
 
Virker som motoren i spillet er veldig bra, spiller på 2,6ghz 1gig minne og 6800gt. 1024*768, alt på high, full drawing distance, 2x AA, går som en drøm, og ser fantastisk ut. Kanskje noe teknologi som gjør det som de får til ved å utelate geforce 4 etc? Ikke vet jeg, men konge er det :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hah! Bestemte meg for å teste dette, selv om jeg ikke skal spille Battlefield noe mer.
Går som ei kule på PC-en min med alt skrudd på maks, om ikke annet. Gameplayet er fortsatt jævlig irriterende. De kan liksom ikke innse at Onslaught i UT2004 denger dette sønder og sammen? Fysj. Håper denne forbannede ""realisme" i spill er bra"-bølgen snart legger seg.
 
Synes nå dette knuser alt av deathmatchspill som quake og UT. Og det er ikke fordi det er realistisk, for det er det absolutt ikke, det er bare utrolig kult :p
 
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@11.06.2005, 20.13
Hmm, jeg prøvde med alt på high jeg også og da hakket det som bare pokker :( Men på medium går alt glatt :D

Hvilke servere spiller dere på foresten? Selv spiller jeg en del på Rattus sin server, med nick supreme.Solid-Snake
232163​

Det samme skjer her også: Medium = 100% glatt - High = lagg, hakkete

har ati 9800 pro 128mb, 1024gb ram og 3,06 ghz HT.. Får håpe det fikses med en driver til gfx kort eller en patch til bf2
 
Opprinnelig skrevet av rulleguru@12.06.2005, 19.34
Synes nå dette knuser alt av deathmatchspill som quake og UT. Og det er ikke fordi det er realistisk, for det er det absolutt ikke, det er bare utrolig kult :p
232364​

Er ikke så begeistret over "sprint" og måten du må styre helikopter. Ellers så er alt fett. Enkelt å sette seg inn og kos å spille :kul:.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Erikpc@12.06.2005, 20.36
Det samme skjer her også: Medium = 100% glatt - High = lagg, hakkete

har ati 9800 pro 128mb, 1024gb ram og 3,06 ghz HT.. Får håpe det fikses med en driver til gfx kort  eller en patch til bf2
232365​
Øh, du kødder? Du har samme specs som meg, bare at jeg har dårligere grafikkort (9800SE, dvs. halve busshastigheten av ditt). Og som sagt får jeg kjørt spillet knirkefritt med alt på max... ja, også 2xFSAA.
Hørte jeg eid? =D
 
Hva som går knirkefritt er jo en subjektiv sak, kjenner mange som påstår ting går perfekt på deres maskiner, så ser jeg det selv, i mine øyne er det helt jævlig.. Du mener alt går smooth på 1280*1024, ALT på high og 2xfsaa med 9800SE? Skulle jeg likt å sett. Har tilsvarende maskin bare med 6800GT, går stort sett perfekt, men hender det stopper opp litt.
 
Må grautelere dice med endeligt å ha klart å programere ett BF spill optimalt


HIPP HIPP HURRA
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av rulleguru@12.06.2005, 22.49
Hva som går knirkefritt er jo en subjektiv sak, kjenner mange som påstår ting går perfekt på deres maskiner, så ser jeg det selv, i mine øyne er det helt jævlig.. Du mener alt går smooth på 1280*1024, ALT på high og 2xfsaa med 9800SE? Skulle jeg likt å sett. Har tilsvarende maskin bare med 6800GT, går stort sett perfekt, men hender det stopper opp litt.
232422​
Je spelle i 1024x768, ama.
Ser ikke forskjell uansett.