Battlefield 2

Huff, som sist gang..en bagatell...hadde for lite plass på disken til å kunne installere patchen :doh: . Man trenger 2Gb freespace for å unngå Patch Failed..hadde 225 mb..

vel, Erik is yet happy again!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Erikpc@17.07.2005, 22.10
Man trenger 2Gb freespace for å unngå Patch Failed..
242856​
Gutta i DICE har enda ikke lært seg å programmere, ser jeg. <_<
 
Her finner dere min stats, ikke veldig høy rank enda, men jeg har veldig lite tid til å spille dessverre. Veldig synd siden dette er et utrolig morsomt spill. Syntes EA (dice) virkelig har gjort en bra jobb med dette spillet, selv om det florerer av bugs og mangler veier alikevel det enormt gode gameplayet opp for manglene. Hvor pleier forresten SG-folket å spille? Personlig holder jeg meg mest på Broadpark og BattleField.no sine servere. Kjøpte faktisk denne i anledning BF2, og anbefaler den til alle som tar flying seriøst. :)
 
Spiller også på Baf.no serverne, kaller meg Tyrions der. Synes det er alt for lett å komme på topp 5. Bare ta en sniper og finn deg en skog i nærheten av en fiende base og kos deg. De finner deg svært sjelden.

Ellers er det alltid morro å kjøre tanks. De tåler jo så sinnsykt og tar jo heli og apc lett som bare det. Eneste som er kjipt er hvis du skal ta over en base og den beskyttes av et dyktig team. Ikke gøy når hele teamet bruker antitank :(

EDIT: haha Northgoat du er 1st victim på BFHQ lista mi.
 
En APC kan også lett ta ut en tanks foresten, bare man treffer riktig osv..
Kan du utdype dette? Får alltid grisebank av tanks når jeg spiller som APC velger som oftest å løpe til skogs etter jeg blir truffet av kanonen 1 gang.

Noen som klarer å spille som engineer? Sliter så jævlig med å få den awarden.

Noen som har fått medal of Valour eller Honor? Beste jeg klarte var å få 2 gold stars i en runde. Fikk vel en score på 120.
 
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@20.07.2005, 00.25
Hehe, man må ikke gi opp etter og ha blit truffet en gang man.

Husk at den APC'en har to våpen, den canoen og raketen, bruk begge så ska det som regel gå fint ;) Bare husk og ikke hold knappen inne med kanoen, siden den da blir lett varm, bedre og skyte rapid med den i steden, hvis du skjønner ka eg mener. Og heller ikke stå så mye stille med den, hvis du er i kamp med en tanks, men heller hold deg gående eller noe.

http://bf2tracker.com/bf2_userprofile.php?bf2id=45683818 <-- Der kan dere foresten sjeke min stats :p Ser foresten at den ikke er helt oppdatert...

Har nesten fått alle de kit badgesene, tokk MG og Sniper badges'ene i går natt, så nå mangler jeg vel egenltig bare den Engi greia.

Men har fått veldig lite med sånne medaljer, har bare bronze, silver og gold star og to Ribbon..

Men satser seff på og få en del flere etter hvert..
243554​
Problemet er at man trenger 2 skudd med den raketten til en apc for å knekke en tanks. Men det tar jo evigheter å lade opp igjen og tanksen rekker å skyte deg minst 4 ganger med sin egen kanon samtidig som han bomber deg med MG. Hvis han i tanksen ikke er sykt ræva bør han vinne ganske lett hver gang.

Virker som du har de samme medals som meg, samme statsen og nesten. Kanskje medals kommer etter Global scoren din ikke etter prestasjoner i kamp? Bare medals altså, ribbons og awards er jo direkte resultat av hva du gjør i kamp.
 
Spilte som commander for første gang i dag. Fikk 82 i score. Var jo veldig simpelt. Bare ligge å se på mappet hele tiden. Spamme scan og UAV og sende artillery der det var flest rde prikker. Også sende så logiske ordre at selv en barneskoleelev bør skjønne.

Fikk ikke et eneste mutiny mot meg. Ganske koslig ettersom det blir mutiny mot commandern nesten hver eneste gang jeg spiller. Kanskje fordi de løper rund og prøver å drepe folk selv. Noe som er feil feil feil. Legg deg inne i et hus så slipper du å få random artillery i hodet. Resten er nesten for simpelt.
 



Dette skjedde faen meg med meg i dag på BF2 city serveren :ehm...: :D
 
Bare meg som plutselig opplever å få låst opp alle ekstra kitsa??
hva skjer?
...gjør meg vel egentlig ingenting :p
 
på noen servere (unranked vel å merke) så er alle kitsa unlocked ;)
 
:ehm...: Ehh... jeg har et problemer når det gjelder Bf2 noen ganger. Når jeg logger inn på online accounten min så loader den evig lenge... Hva faen skal jeg gjøre for å få fiksa dette???
 
Opprinnelig skrevet av Kill-a-lot@02.08.2005, 18.12
:ehm...:  Ehh... jeg har et problemer når det gjelder Bf2 noen ganger. Når jeg logger inn på online accounten min så loader den evig lenge...  Hva faen skal jeg gjøre for å få fiksa dette???
247431​

Avslutt og prøv en gang til...det var det jeg gjorde :)
 
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@02.08.2005, 19.09
Hmm, det der tror jeg er noe som skjer alle inne i mellom, er kanskje no feil med acount serveren eller no annet piss :p
247454​

Prøver du å si at Battlefield 2 er et uferdig spill som burde vært et halvt års tid til utviklingen?


Gjør du?....GJØR DU?










^_^