Battlefield 3, 360

D

Deleted member 91

Gjest
Dere er på lista! Da er det sånn at dere skipper queuen om serveren er full, men ærlig talt bare holla så sparker vi noen ut. Er på 16 spillere allerede, gikk overraskende fort å fylle opp.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Altså kjøp spillet på en vettug maskin for faen. :argh:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Fortsatt et stykke igjen til 64 å nei vent.

Fetthest ødela. Men jeg er game på mesterrasen ca. når som helst, bare ikke nå siden jeg ikke har Internett.

inb4: Men hvordan får du posta her da?!?
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Sweet! Nye karta feite? Vurderer å putte noe beroligende i teen til kona så det blir raskere BF
 
D

Deleted member 91

Gjest
Ja, de er jævla store og virker ganske baws.


Fetthest og kak: Sorry ass, viktigere å spille med venna og ingen av oss har råd til gaming rigs.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Ok gutta, ble sparka av Xbox Live for en system update, så da tar jeg like greit en pause. Blir sikkert mer etterpå, fordi dette eide bein. Come and french me boys!!
 
D

Deleted member 91

Gjest
Noen som spiller i dag? Svaret er ja, dere spiller med oss. Kom dere på cute boys club, fuckers!!
 
Kor lenge har du serveren? Hadde vore genialt å kjøre 8 vs 8 (to xbl parties) på den!

Kjenner tre stk utenom sg som ruller xbox-bf3. Burde la seg gjere.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Jeg er med
 
D

Deleted member 91

Gjest
Serveren går ut i dag, dessverre. Hadde fristet litt å fornye leia en uke eller to til, men var noen ganske kjipe tekniske problemer det var helt umulig å fånoe hjelp til, så må se det an litt. Skal si ifra om hva som skjer!

Ellers ja, hadde ikke mikk i helga dessverre, LANa med noen kompiser nemlig.
 
Koster forholdsvis små-ish summer å leie server..... 120poeng for en dag, 560poeng for en uke, 2000poeng for en måned..... kunne nesten tenke meg å leie en server for å øve opp mine ikke-eksisterende 'kopter og flyvemaskin skillz....
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Finnes det ikke tomme servere på 360?
 
Foruten fremmedfrykten så er det også det at hvis jeg leier en server så er jeg nødt til å bruke serveren en del for å få følelsen av at jeg får liksom valuta for pengene, istedetfor at jeg driver med lavprioriterte gjøremål og bare "jaja, får ta det senere, har lyst til å porke på dama nå og så var det den ferien vi skulle planlegge, skaffer meg battleflyveskillz en annen gang"