Battlefield 3, 360

D

Deleted member 91

Gjest
*åpner døra forsiktig og titter inn* Psst! Ny patch på store fuckings 1.44GB i dag, patch notes her. Dette er altså i tillegg til DLC-et som blir på 1.5GB *lister seg ut igjen*
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Gjelder for alle platformer, så her bruker du feil tråd ass! Så langt virker det største som at Stinger/den andre greia er driteffektiv på helikoptre, kombinert med at helikoptre er nerfa ved å bare kunne ha ett sett flares. Jo, også på tanks tar det nå like lang tid å bytte mellom vanlig kanon og canister shell som ter tar å reloade kanoen. Så hrm.

PS: SONY :ras:
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Urk...

Bare å fyre opp faenskapet, da
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Der miatet jeg lysten på å plukke det frem igjen :/
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Patchen ble lastet ned i bakgrunnen uten at jeg merket noe som helst. Mesterraese <3 :riffa:
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Nettet har bestemt seg for å ta kvelden. Ikke funka idag, har ikke hatt energi til å prøve å se på det. Men imorra! Hå hå hååå! Da blir det patchnedlasting for alle :penga:
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Dobbeltpost pga dette;
Patchen er nede, men jævla microsoft nekter å godkjenne både VISA og PayPalen min så jeg får døtta inn noen ekstra microsoft poeng, så ingen Premium på meg ennå. Men, kroppen min er klar for både Back to Karkand og de vanlige kartene. Klar ikveld

Noen som har lyst og har mulighet?
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Er med på noe drapsdreping ikveld.

Sagosen: hvordan fiksa du det?
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Premium og Close Quarters er nede. Skal teste kjapt nå mens kona legger ungen, så logger jeg på for seriøs pang-pang etterpå
 
D

Deleted member 91

Gjest
Gode nyheter: Jeg er hjemme i hele kveld.

Bad news: Jeg er helt kemboforkjøla og orker ikke sitte oppreist engang, halsen min er Vietnam og nå dævver jeg. Slenger meg på om jeg orker, skal få ordna no te med ingefær også krysser vi fingra.
 
Armored Kill ble sluppet i dag, men hvordan får jeg remote hentet det ned til boxen? Fra xbox.com kan jeg jo sette sjit i download queue, men der er det lite hjelp å få siden AK er ikke åpnet for den gemene hop enda.
Battlelog sier bare "you own this" i en grå boks.
Er ikke SÅ gira på å grine mens oppdateringen lastes ned og jeg lengter etter slagmarksrunk....
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Jaggu, det hadde jeg glemt. Skulle sette det til nedlastning nå, åpner coveret og.... Multiplayer-discen er borte! Bayonetta stod i spilleren, åpna coveret, men tomt! ARGH!
Viser seg at kona har gjemt det pga hu hadde lest et sted at oppdateringa kom idag. Og detta er ei dame som ikke tror det finnes andre spill enn Mario Kart og Little Big Planet. Utspekulerte kjærringskvæl
 
D

Deleted member 91

Gjest
Ikke veit jeg, men når man har Premium virker det som man må laste det ned gjennom selve spillet?

Ellers, leier en server på 360 nå! Navnet er *~Cute Boys Club~* CQ 300% AK Only. Bare post her i tråden så setter jeg dere på VIP-lista! Ellers er det bra om dere gidder å joine selv om den er halvtom, eneste måten vi får fyllt den opp på tross alt.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Måtte dra det ned via Premium, altså butikken i spillet. Sleng meg gjerne opp på serverlista om det er plass
 
Hepp! Vil på lista :)

Heldigvis for meg er min ikke en slik utspekulert quinde, og sist gang hun oppdaterte seg på spillfronten var når singstar kom, og før det var det mariokart og gamle amigaspill som rulet verden. Dessuten er hun på korøvelse i kveld, så da blir det spelling i heimen :D
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Må understrekes at hu gjemte det for å hysse, ikke pga at hu ikke vil jeg skal spille. Hu legger seg ved 20-21 tiden pga kidden, så skal bli noen timer der jeg utelukkende dør pga jeg er ganske dårlig i den spillen her ennå