Battlefield 3, 360

D

Deleted member 91

Gjest
#82
Ikke fornøyd med hvor mye folk har falt bort her altså. Jeg rocker fortsatt av og til (klokka hundre timer tidligere i uka, jippi yey osv), fortsatt nesten bare Karkand. Get in!!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#84
Vi får se om jeg fortsatt er smågira på Spec Ops om et halvt års tid når det faller i pris tenker jeg??
 
D

Deleted member 91

Gjest
#86
I mellomtiden kan jo du jump ship da din fuckshit, BF koster under 300 på PK for tida.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#87
Gjør det når jeg når level 80 i tiende prestige eller blir lei. Er ca. halvveis i tredje nå. Hører at BF3 ser ut og spiller som drit på 360 uansett???
 
#89
Spillet er på vei i posten. Ser at det er lite akitivtet her nå, men håper noen spiller aktivt. Ønsker gjerne å få være med på seriøs spilling. Skal kjøpe meg Live og finne frem micen.

Ble frelst av spillet da jeg brukte deler av påsken på å sitte med en kompis i en svær Facebook-pute og bytte på å spille multiplayer på PS3 ved hver død. Jævlig morsomt å spille BF3, og kan tenkes at hele opplevelsen blir bedre dersom man er i et lag hvor folk... fungerer sammen, i motsetning til f.eks. Conquest quick match, hvor det egentlig spilles team deathmatch.

Håper noen er keen, legg til Kjeftesmella!
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#90
Jeg var en dåre som kvittet meg med dette spillet
Fikk det igjen i posten nå, og kroppen min er klar. VELDIG klar!

Med andre ord; lock and load med noen SG'ere i nærmeste framtid? Typ, ikveld?
 
#92
Tenkte å fyre løs i helgen, ekstra incentiv av at det er double xp fra lørdagsmorgen av, etter å ha vært foruten bf i en for lang stund nå.
Må først vaske et telt og bedrive noe sosialt samvær med svigers etter jobb, men så bærer det heimatt og til slagmarken :)
 
D

Deleted member 91

Gjest
#93
Lørdag skal jeg faktisk lugge en skjerm og boxen til noen kompiser for hardcore BF-promp, men i dag er jeg ledig.

Shinra: Et protip er å logge på litt før du skal geime så du får lasta ned all driten du trenger for å spille nå.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#94
Hadde planer om å logge på for å dra ned premium og sånt shizzle. Regner med det er nok av oppdaterings o.l

Så forøvrig CS-requestet ditt litt for seint. Samt at etter 10min på trailen kasta jeg den dritten ut vinduet
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#95
Hva med mesterrasen da!?!?!
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#96
Lag din egen tråd :ras:
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#97
Har ikke spilt dette siden det kom ut men har litt tid ikveld og evt. i morgen om folk skal game. PS jeg er dårlig.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#98
Er ræv selv, sleng deg gjerne på! Følg pro-tipset til Nicholas, forresten. Driver med noe oppdaterings nå, ene pakka er på 2.4gb
 
#99
Kom hjem og var klar til å geime, visste selvfølgelig ikke at det var updates til tusener av tusener av tusener av bytes som bare ventet på å forsinke moroa... men nå er jeg snart klar, hvis noen er fortsatt speleklare :)
 
D

Deleted member 91

Gjest
Det spilles nå! Bare å joine partyet når du er klar. Går mest i Karkand nå, men vi er sikkert med på de eldre karta også.