Battlefield 3, 360

Shinra85

Spillegals effort emo
#1
Hepp!

Da fler av oss ikke har råd til å kjøpe datapeesee som kan styre samtlige NASA-fartøy, tenkte jeg å kanskje tromme sammen noen BF-entusiaster på xbox360.

Snakka litt med Sagosen angående dette, da han hjelper meg å entre en xbox-verden for øyeblikket.

SG-peeps; vil man være med å skape frykt og avsky rundtom i den store verdsveven? Norsk lag på 16 delt inn i squads på 4 hadde vært fantastisk. Let's fight for freedom! *cue soundtrack fra Braveheart eller The Gladiator*
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#3
Om jeg får tid til å spille BF3 blir det på 360, og da er jeg selvfølgelig med!

Edit: JustinThe Face!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#6
Ja, sleng til Nicholololas i samme slengen. Legg også til Spillegal-metataggen om du ikke har gjort det.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#7
Ikke slengt inn spillegal metatag, aner heller ikke hvordan. Sowwie....
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#8
Samme som en hvilken som helst annen bruker.
(brukeren heter Spillegal altså, også kan du sjekke vennelista til den brukeren for å finne andre spillegalere)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#9
Det er en gamertag som heter Spillegal, og de fleste av oss har lagt til den som venn. Resultatet er at du så kan sjekke vennelista til Spillegal og finne oss alle sammen. :)

EDIT: gnøh
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#10
#12
Hva med at du logger på skype jævla tryne
 
D

Deleted member 91

Gjest
#14
What? Funker ikke siden eller hva? For du veit du bare kan logge inn der og trykke "Add friend"? Jeg fant uansett deg og sendte deg en invite vaffal.
 
#16
Då har Nicholas, Shinra85 og meg testet multiplayer sammen, Shinra måtte baile og manglet headset, mens vi sleit med å finne server å spele sammen på. Når vi først fant det var det lagging på gang, men det lover bra for det!

Glær mæ til framleisen!
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#17
Hepp! Har nå headset og tid senere idag/ ikveld/ inatt. Klar til å kjøre på om folk er gira
 
#18
Najs. Då er vi 3 så langt, har minst eit par kompiser som ikkje henger på SG som også er nårske vestlandsfanter, så snart ligner det på conquest, evt Rush. 4 stk på squad DM høres jævelig moro ut!
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#19
Gleder meg, må innrømme det. Fikk bare et par små runder igår pga jeg var naiv nok til å tro at om noen inviterte meg, så var det plass. Den gang ei. Så måtte stoppe midt i to runder bare for å sitte å se på hovedmenyen
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#20
Hepp

Fikk noen runder inn igår, og ting er moro. Hadde vært bra om man fikk organisert seg litt slik at man virkelig kunne samarbeida. Kkke bare løpt rundt som en halshogget kalkun slik jeg gjorde til tider igår. Håper på å få raska sammen noen pene mennesker for å ta en liten runde igjen snart

Nicolas er forsåvidt en liten Maverick i jetflyet. Blei semi-hard av å se på han <3