Battlefield 3, 360

D

Deleted member 91

Gjest
#21
Åh, du da <3 Neste gang lover jeg å være litt mer aktiv på bakkenivå, prøver bare å få åpnet opp de laserguida missilene slik at snipers kan painte target for meg og jeg kan drop the big one on them towelheads osv.

Men ja, var dritgøy i går. Er så herlig å spille med folk som kommuniserer og faktisk veit litt hva som skjer, til forandring fra pubbies som bare løper rundt og leker deathmatch. Nå må bare sagosen pantsette ungen så kan vi spille fulltid.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#22
Funka jo bra igår til tider. Blr bedre når man kjenner mapsene litt bedre og man faktisk får kommet på samme lag (evt ett party chat per squad om man havner i en situasjon der noen er USA og noen er Russland).

Men ja. Kjør på med unlocking, selvom jeg vanskelig kan se for meg du gjør noe annet enn å kjøre fly når du endelig kan massakrere alt med ground missiles
 
#23
Så må vi samle 8 stk i eit party og kjøre helt! Trur det blir jævelig vanskelig å samle ALLE i samme game så klart, men det kan uansett berre bli bra!

Og Nicholas, ungen blir. :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#24
Synes vel kanskje det blir litt i overkant useriøst å prioritere unge foran Battlefield, egentlig.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#26
Oh man oh man oh man. Åpna endelig opp den siste unlocken til flya i går kveld, tror jeg klokka inn på ganske nøyaktig 100 kills. Sikkert skutt ned 2-300 fly, siden folk flest bailer med en gang de begynner å ryke og riste. Litt skuff at de senere unlocksene ikke er så fryktelig kule. Virker som jammeren (som hindrer andre i å låse på deg i en liten periode) bare holder på i sånn 10 sekunder, og bruker dritlang tid på å recharge. Flares derimot er fortsatt god sort, og recharger nesten fortere enn folk kan låse på deg (spesielt om du rister litt på ræva samtidig). Den laserstyrte luft-til-bakke-missilen er nice nok, men tanks popper ofte røyk når de merker at du låser deg på dem, pluss at den fortsatt ikke gjør så sykt mye skade at det gjør noe. Når det er sagt pleier jeg å rulle den uansett, blitt såpass stødig med maskingeværet nå at heatseekers bare er krykker når jeg skal regjere luftrommet. Er jo kult å kunne late som man bidrar noe som helst til laget ved å leke Top Gun.

Jo, også må selv konsollfolket legge hverandre til på Battlelog syns jeg, så kan vi dele stats og slikt. Her er jeg, bare send meg en venneforespørsel. Så kan vi jo skryte litt også. =D
 
#27
Søpte meg det jeg også i stad. Hadde et gavekort på verdensromverden som holdt på å gå ut, så jeg er gjerne med å fylle ut SG-clanen!
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#28
Søpte meg det jeg også i stad. Hadde et gavekort på verdensromverden som holdt på å gå ut, så jeg er gjerne med å fylle ut SG-clanen!
Yeeeeeeah! Sagosen og jeg skal spille litt NUH! Virruværramedsåhengpå!
 
#29
Fakk. Skulle gjerne, men tenke jeg skulle få litt fornuftig ut av denne dagen her, så har satt meg på biblioteket... :(

(foreløpig sitter jeg bare og surfer SG. Yay!)
 
#30
Installerte begge discene, HD-pakken og title update til en total av 15,2 gig i håp om å skulle slippe discswappinga mellom single og multiplayer, men neida. Blæh.

Her er forresten meg. Ikke så mye å skryte av foreløpig, men det kommer.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#31
Er med på en runde om en 15-30mins tid om du er gira? Nettopp kommet meg hjem fra jobb og er syk, så er ikke mye annet jeg kan/orker å foreta meg ikveld
 
#32
Sorry, så det ikke før nå. Er forresten megasugen i dette spillet foreløpig. Ser ca aldri hvor folk er før jeg er dævv.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#33
Sorry, så det ikke før nå. Er forresten megasugen i dette spillet foreløpig. Ser ca aldri hvor folk er før jeg er dævv.
Er litt der selv. Hehe
 
#36
Spillte litt med Buggz, Scary og Prince Valium, hvem nå enn det er. Av en eller annen grunn monga mic-en min, men hørte all praten deres! Må opp i morgen så måtte stikke, men skal spille mer. Har endelig begynt å løsne litt og nå, og er ikke helt nederst på lista hver jævla kamp lenger.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#37
Dere må holla neste gang, blir helt gæren av å spille alene. Aldri noen som gjør noe, ingen som gidder å kaste meg ammo, etc. Dessuten mangler jeg bare to ribbons, begge Rush-relaterte, så nå skal det ... Rushes.
 
#39
Akkurat fått MW3 men det endrer lite for min del, er lett med om kvelden fra i morgen av, så lenge eg ikkje skal spele med ein annen kompis av meg så klart. Skal vi prøve å arrangere meet med 8 stykker? Har fått smaken på support, så de skal få ammo av meg!

Ja, og battlelog me plaiz.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#40
No eksamenlesings denne uka, men om det blir party får dere prøve meg, kanskje jeg kan ta bittelitt fri. Har dårlige erfaringer med 8 stykker siden man alltid blir delt og havner mot hverandre, men om vi er mange nok SG-ere er jeg vel down på et forsøk.

Ellers, alle ribbons get, endelig =D Ingen som var nevneverdig tricky, selv om jeg lot en fyr desarmere bomba (før jeg drepte ham umiddelbart etterpå og armerte sjæl på nytt) da jeg prøvde på 3 MCOM-armeringer og han ene lagkameraten min kom meg i forkjøpet. Men men osv.