Battlefield 3, 360

D

Deleted member 91

Gjest
#41
Skjer med nerdene som ikke har spilt på ukesvis a? Klaymen, Shinra, Buggz, jeg ser på dere. Spilte litt med sagosen og kompisene hans istad og la meg bare si at vi EIDE SÅ JÆVLIG. I morgen blir det muligens litt trangt for min del, men resten av uka skal jeg prøve å få pressa inn litt BF-tid. Klatra opp til 41 på rangstigen nå, samt endelig fått K/D-ratioen på over 2.0. Ikke at det har så jævla mye å si i Battlefield, men e-sporteren i meg er selvfølgelig fornøyd. =D Men ja, sleng dere på mer, faen, helvete, etc.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#42
Ugh... Skyrim, Saints Row og eksamen. :penga:

Kjenner jeg trenger litt BF3 snart, sant det
 
#43
Det er jo ikke e-sport å spille public og bry seg om stats. :penga:
 
#44
Zelda som har slukt tiden min... Er ikke lei av spillet på noen måte, er bare at Zelda har fristet litt mer hver gang det har vært tid til spilling... Pluss at kvinnfolket whiner når jeg spiller spill hvor jeg sitter og skriker på tv-en. :p

Men! Skal prøve å få til litt battlefield-tid fremover. Spillet er jo knallfett.
 
#48
Meh, har alltids noken online som speler bf3. Minst 1. Så speler eg relativt sjelden også, kun eit par-tre dager i veka eg har mulighet.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#50
Hei gutta, nå spiller jeg BF3 på 360. Så dere vet hva som må gjøres! :)

Edit: Om dere ikke skjønte det er det som må gjøre å legge meg til på Live om du ikke har gjort det allerede (JustinThe Face) eller finne meg gjennom Spillegal-brukeren så gamer vi!
 
#51
Er gjerne med på litt Slagmark!
Har hatt uendelig mye tull med å få det levert fra Elkjøp (jada, jeg forhåndsbestilte tilogmed), men det er omsider kommet til postkontoret, så om kort tid blir det å late som jeg ruler litt i BF3 :)
(Forventer litt spilletid med deg og, Sagosen, innimellom krigsgiringen, såklart)
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#52
Er gjerne med på en runde ikveld
 
D

Deleted member 91

Gjest
#53
Hvis det går ned skal jeg prøve å få slengt meg på sjæl, trenger å øve på snipinga mi. Kan rulle MAV også da, sånn at jeg faktisk kan være litt nyttig for laget i tillegg. :p
 
#55
hallgrimg skrev:
Er gjerne med på litt Slagmark!
Har hatt uendelig mye tull med å få det levert fra Elkjøp (jada, jeg forhåndsbestilte tilogmed), men det er omsider kommet til postkontoret, så om kort tid blir det å late som jeg ruler litt i BF3 :)
(Forventer litt spilletid med deg og, Sagosen, innimellom krigsgiringen, såklart)
Ah, gleder meg til å høre deg RAEGe! :D
Vurderer guide fra gamestop for å lære meg kartene bedre, men føler eg har blitt litt bedre kjent i nabolagene no. Du får følge etter dei som veit kvar dei skal. Evt meg. Stiller fra ca 20 eller så. Unge etc.

Skal annonsere på fjasbok etter 3 til, kanskje vi klarer to squads?
 
#56
Ny patch idag :)

Høydepunkter:

- Tweaked the IRNV scope so it is limited to usage only at close range.

- Fixed several crashes and increased general stability

- Fixed a problem where you could get green flashes on screen

- Increased the reload time of the Mortar from 3.5sec to 4.8sec and increased the time it takes before a shell hits the ground.

- Decreased the effectiveness of 12g FRAG ammo when equipped on semi-automatic and automatic shotguns.

- Increased the power of Stingers against Jets.

- Tweaked Tactical Light so it is not as blinding over longer ranges.

- Slightly increased the recoil on the M416 and removed the Burst Fire mode (this weapon incorrectly had burst fire, which was not authentic).

- Flares reload times for Jets and Helicopter Gunners have been increased.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#57
Virker som bra greier.

Ellers er dette dagen hvor jeg er misunnelig på PS3-folket. Back to Karkand y'all, hvordan er det? Hørte no rykter om no oppcranka ødeleggings, virker det som om flere hus kollapser enn i standardkarta?
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#58
Fyrer opp en runde nå om noen vil spille med meg
 
D

Deleted member 91

Gjest
#59
Er muligens down om en times tid eller så? Er håndballkamp og middag først, men så skal jeg prøve å få reppa litt.
 
#60
Det var artig, gitt :)
Ble ganske greit eid titt og ofte, men så har jeg ikke spilt battlefield på leeenge, og da spilte jeg det ikke særlig mye, så det var ikke å forvente noe særlig annet enn å bli eid.