Battlefield 3 gameplay montage

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#41
Seriøs tilbakemelding = positiv tilbakemelding?
Ikke for å være kjip, men hvem var det som var barnslig her på forumet, sa du?

Hvis du ikke takler dårlig, men konstruktiv kritikk, eller trolling... Nei da har du ingenting på spillegal å gjøre.
 
#42
Neinei, ikke bare positive svar jeg tar seriøst. Når jeg mener useriøs kritikk tenkte jeg mer på bullshit som dette:

Hva gjør denne dritten på mitt spillegal? Kreft for øyne. Kreft for ører.
Jeg tåler å høre hva som er dårlig også selvfølgelig. Men setter jo mer pris på å høre det via et seriøst innlegg, så jeg kan bli bedre på det dårlige... :)
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#43
Ikke hør på disse folka, Carty. De er ikke glad i kunst. Du eier.
 
#45
Carty... some spillegals BF3 gud (ax bout ma stats niggah!) skal jeg kun kommentere skill nivået i videon.

- Du sikter og dreper noen face to face med A-91 og UMP, men det er liksomt ikke noe spesielt ved det. Det er ikke en lang rekke med 10-12 stykker etter hverandre eller at du tar 6 mot 1 (eller no).
- Sniper greiene er heller ikke noe imponerende. Det er ikke spesielt lang eller spesielt kjappe skudd eller noe som helst.
- Knifinga... ja det er kule animasjoner... men det er sånn for alle så ikke veldig imponerende.

Så da får du bare prække hef10 videre.
 
#46
Åja, så du er spillegals BF3 gud? PREPARE YOURSELF! :D haha.. Driver med en liten sniper montasje nå som jeg håper blir litt kulere. De sniper skudda i 2ern er dårlige, ja. Drev egentlgi bare å øvde på litt lengde vs høyde skudd med en kompis :p tok de bare med for fun. skjønner at de to videoene som i mine øyne var ganske fete ikke var så fete likevel :p Og jeg har sett flere videoer nå at det meste inneholder 1 vs 3-4-5-6 stand downs. Så skal prøve å kopiere det litt. Spiller nå og tar med det beste jeg får til, så bedre enn det klarer jeg ikke per dags dato haha, så blir de dårlig "ratet" også så får det bare være. Da får jeg hvertfall trena på å lage videoer, som syns var litt artig..

Så, til alle dere luringer som hang dere opp i trailern på 1ern. Prepare yaself!
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#47
Hot tips; ikke prøv å kopier. Se heller på hva som er fett, gjør noe tilsvarende. Hopper folk mellom hustak og skyter folk med FAMAS, gjør det samma med pistol. Skap litt variasjon, litt "wow-faktor" over det. Tar du fire på rappen med pistol er det verdt slo-mo og syncing mellom skudd og musikk. Run'n'Gun er ikke så verdt det.