Battlefield 3 - Mesterrasen får endelig noe oppmerksomhet

CyberK

Finner ikke på noe.
#1
Så, ryktene har svirret og svanset om at Battlefield 3 skal redde PCen fra ørkenvandringen med PC som lead platform og mange spillere på et brett igjen. Og nå har den første gameplaytraileren dukket opp:


Og jeg runker ikke (så) ofte over grafikk, men dæven døtte dette var pene saker. Noen andre som blir psyched?

PS: CoD er død, leve Battlefield!!!1
 
D

Deleted member 91

Gjest
#2
Jeg er selvfølgelig helt i hundre, selv om jeg har kraftige problemer med å tro det der er legit gameplay. Om det er det må jeg punge ut enda mer for å pimpe riggen til høsten enn jeg hadde planlagt. D:
 

Jante

privileged CIS shitlord
#3
Jeg har ventet på dette jævla lenge, og det lille de viser frem her skuffer ikke for å si det sånn. Gleder meg til å rulle nedover gata med gutta igjen – vi er sikkert fem stykker i vennegjengen som er ultrastoked på dette, i tillegg til alle SG-folka jeg garantert vil squade opp med. Så da gjenstår det bare å se hvor optimalisert og skalerbar DICE har fått grafikkmotoren, for noe sier meg at det ikke vil se så bra ut på Timmys Første Laptop eller på din gjennomsnittlige hjemmesnekra gaming-PC.
 

Lodin

Der Waaaah
#4
Bortsett fra litt bedre belysning ser det der ut som noe ala ARMA2. Fullt mulig, men ikke no for babbyene såklart.
Hadde vært digg om vi for en gangs skyld kunne fått en PC-versjon som utnytter formatet max og det ser det ut til her.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#6
Hurra, korte glimt fra en totalt unødvendig singleplayer som ser ut som MW2. Få se noen stridsvogner, jagerfly og helikoptre bitches!
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#7
Jeg må se å få oppgradert PC-en min til dette her. Nu blir det mesterrasings for meg også.
 
#10
Wow, dette har jeg aldri sett før.

Kunne vært en trailer for MW3, MP blir nok sakene sine det. Men seriøst, den traileren gir deg virkelig ikke så mye.
 

Lodin

Der Waaaah
#11
Ikke tal om at det der kunne vært MW3, det kjører ikke i Quake 3. :)

Og i andre nyheter har en jøpip fra Dice twatta at det er gameplay, ikke prerendra. Ikke at det nødvendigvis betyr noe.
 
#12
Mesterrasen må punge ut for et totalt uinteressant spill for å få spille beaten. Håper virkelig de kjører på med open-beta etterhvert. Teaseren var snooze for øvrig.
 
#13
Synd det kjører i Frostbite 2 og ikke "Quake 3" da Lodin. :riffa:

Trailern eier, selvfølgelig er den kjedelig og forutsigbar, hva faen forventer dere av en trailer. Hypen rundt spillet kommer fra hva de har klart å få til in-game (at det er in-game blir bla. bekreftet her) med tanke på grafikk og animasjon. Ja, det kunne vært MW3, hvilket som helst nytt "realistisk" (merk gåsetegn) FPS kunne vært MW3 eller BF/BC3, forskjellen er selvfølgelig at Dice og Battlefield-serien har bevist gang på gang at de tørr å satse på noe annent enn cluster fuck instant respawn FPS ala Modern Warfare/Black Ops som konsollbabbys griner etter.
Battlefield og Bad Company har alltid vært veldig forutsigbare spill, ikke at det er negativt, og skal man dømme etter hva vi har sett og opplevd i de tidligere spillene, kommer det her til å bli dritbra.

Dette blir å eie, jeg er stoked nok til å oppgradere riggen.

Edit: og ja

«Battlefield 3» slippes til PC, Xbox 360 og PlayStation 3 til høsten. Vi har bare sett deler av historiedelen, og fått demonstrert hvordan Frostbite 2 fungerer. Flere detaljer om flerspillerdelen vil komme senere, men allerede vet vi at PC-versjonen tillater 64 spillere samtidig online, mens konsollversjonene tillater 24. Og ja, jagerflyene er tilbake.
 
#14
Hvordan er det den bonus pre order greia funker? Må man kjøpe spillet gjennom EA store eller funker det å bare kjøpe spillet iløpet av de første dagene det er ute.
 

Lodin

Der Waaaah
#15
Det veit vi ikke ennå. Kanskje blir det bare Gamestop som tilbyr det eller kanskje får man det med alt inkludert Steam. Ganske monglete å annonsere sånt så lenge før man slipper skiten. Gi oss heller noen kart fra 1942.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#16
[yt]5-XuVqWWOuI&feature=player_embedded#at=154[/yt]

Vil snart se et jagerfly siden jeg ikke tviler på at squadcombat blir bra.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#18
Se der ja, skriptede sekvenser der man venter på at AI-en skal åpne dører og den gamle leksa med å bli slengt i bakken for å bli hjulpet av en fyr som spør deg om det gikk bra. Uuuuugggh.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#19
Vent, er det folk som kjøper Battlefield for singleplayeren?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#20
Skulle nesten tro det, så hardt som de driver og pimper det uten å vise noe fra multiplayeren.