Battlefield 3 - Mesterrasen får endelig noe oppmerksomhet

Drauden

SGs kollektive lillebror
#42
Da den bygningen falt, så kom jeg. Skripta uten tvil, men fremdeles.

Ellers så er vanskelig å bli imponert av lyseffektene og annet visuelt dill når de filmer det med håndholdt pikkamera. Men dette her... how you say, sherrifen... blir å eie?
 

Lodin

Der Waaaah
#44
Kommer vel ikke som noen stor overaskelse, men:
Talking in an interview with Atomic MPC, DICE CEO Patrick Söderlund shared some new info on the upcoming Battlefield 3, particularly the PC version of the game. Most interesting is the part where he discusses the maximum number of players the game can handle:

"A lot of people ask us about 64 versus 128 or 256 players. Technically, we can go to 256, we’ve tried it," claims Söderlund.
snarf
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#47
I så fall bør du ikke se her:


Greit, DICE, spillet ser fint ut. Men gi faen i den jævla teasinga og vis oss noe som er Battlefield, ikke Call of Modern Honor: Front Fire Assault Team.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#48
Det ser ut som noe vi har spilt altfor ofte før ja, men jeg må si jeg elsker lydene. Alt i det klippet har vi forresten sett i en video postet tidligere i tråden.
 
#51
Good shit med nye klipp, gleder meg til 17 april. Men det er litt hmmf at kun PC versjonen er vist til nå, er mer interessert i å vite hvordan spillet vil se ut til X360.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#52
Quicktime-events og Hollywood-vents. Flotte greier, ting jeg ikke assosierer med Battlefield på noen måte. Skytinga så kul ut da, liker at våpnene tar mindre plass på skjermen, og jeg elsker røykskyene når kuler treffer bakken.

Dirty D: Hvorfor det? Blir vel omtrent det samme bare styggere og færre spillere.
 
#54
Dirty D: Hvorfor det? Blir vel omtrent det samme bare styggere og færre spillere.
Joda, det sier selv at konsollversjonen blir mindre lekkert og har mindre spillere = action i litt mindre skala.
Men det hadde vært greit å fått se hvordan det klarer seg på framerate og tearing fronten også. Men jeg kommer til å prøve det på Xbox 360 når betaen er tilgjengelig.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#56
Her har vi masse resirkulert kamping, men plutselig... to sekunder med jageflyving!

 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#57
enda mer fra propaganda avdelingen til EA

 

Lodin

Der Waaaah
#58
Merker at jeg er litt lei av at det eneste EA hyper med spillet for tida er det jævla DLC-kartet. :ras:

P.S. EA PWND :argh:
 

Jante

privileged CIS shitlord
#59
Endelig litt hype som folk bryr seg om: