Battlefield 3 - Mesterrasen får endelig noe oppmerksomhet

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, og Eivind han har den objektive sannheten om e-sport i Norge så han er det veldig mye vits i å høre på.
 
Tryggve er så ivrig at han må butte inn i diskusjoner, når vi til og med er enig? Nei nå er det på tide å finne frem spaden og grave litt i fitta, tror jeg da.

kris7sp: Nettopp, Reach ble gammelt etter en uke.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tryggve er så ivrig at han må butte inn i diskusjoner
Næmmen i jøsse namma ærre'kke 'n Eivind som sitter dær inne i glasshuse' å kastær stein'a jo jaggu trur jæ' det gett.
 
En "nei du" ja. Her er det bare å legge seg flat.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Men ja, men ja. Beta om ei uke og greier og greier. Aner ikke om det blir både til PC og konsoller, men iallfall til PC og det er jo det som teller.

Systemkravene er også klare:
Minimum:

PROCESSOR: 2 GHZ DUAL CORE (CORE 2 DUO 2.4 GHZ OR ALTHON X2 2.7 GHZ)​
MEMORY: 2 GB​
HARD DRIVE: 20 GB​
GRAPHICS CARD (AMD): DIRECTX 10.1 COMPATIBLE WITH 512 MB RAM (ATI RADEON 3000, 4000, 5000 OR 6000 SERIES, WITH ATI RADEON 3870 OR HIGHER PERFORMANCE)​
GRAPHICS CARD (NVIDIA): DIRECTX 10.0 COMPATIBLE WITH 512 MB RAM (NVIDIA GEFORCE 8, 9, 200, 300, 400 OR 500 SERIES WITH NVIDIA GEFORCE 8800 GT OR HIGHER PERFORMANCE)​

Recommended:

PROCESSOR: QUAD-CORE CPU​
MEMORY: 4 GB​
HARD DRIVE: 20 GB​
GRAPHICS CARD: DIRECTX 11 COMPATIBLE WITH 1024 MB RAM (NVIDIA GEFORCE GTX 560 OR ATI RADEON 6950)​
Mao. ingen terninger for de som ruller Windows XP. Ikke at det er så mange, men likevel. Litt irriterende at skjermkortet mitt akkurat ikke er bra nok til å rulle med de tøffeste gutta, men det årnær sæ forhåpentligvis ved å skru ned AA eller noe sånt.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Jeg rekker akkurat minimumskravene. :sukk: Muligens på tide å abdisere fra mesterrasetronen og bare rulle Battlefield på konsoll.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Er i samme båt som CyberK, så jeg blir å teste betaen både på 360 og PC. PC er seff å foretrekke, men om det kjører som ei bikkje hos meg, og 360-versjonen i tillegg viser seg å ikke være så halvgæren, så får vi se... De fleste IRL-bros ruller nok 360 også.

Suger at betaen bare er Rush på Metro, jævlig teit når de feteste mp-viddene alle var fra det andre brettet.
 

Lodin

Der Waaaah
Metro er vel et av de bretta som stort sett er identisk på PC og konsoll og ikke krever all verdens maskinkraft. :smugdog:
Men men, nytt skjermkort når neste lønning dukker opp siden det er en ting som uansett trengs.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Glir lett inn under "recommended" her i gården. :smugdog:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sikkert en kjempelur investering.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Passer meg egentlig ganske bra, det. Så lenge alle er på lik fot i multiplayeren er ikke det noe problem for meg, ville kanskje vært mer skeptisk hvis man hadde PC-spilere og Playstation-spillere på samme server.

PS: Jeg likte Killzone 2-kontrollene!