Battlefield 3 - Mesterrasen får endelig noe oppmerksomhet

Jante

privileged CIS shitlord
PC-versjonen blir den klart beste versjonen. Nå uten in-game server browser!

Slenger meg på denne btw:
What happened to designing a game to be an amazing game? Instead we get games that are just full of these little political stunts as if the entire gaming industry is engaged in some kind of cold-war, digital distribution service & social networking arms race.
 

Lodin

Der Waaaah
Hvem faen som syntes at kun en out of game server browser var en genistrek kan ta seg et tak. Forhåpentligvis blir det endra før launch eller patcha.
 

Lodin

Der Waaaah
Rev opp motorene deres, tid for mer butthurting fra konsollbabbyene etter denne twatten:
#bf3 is 1280x704 on both PS3 and 360. removing a few lines from 720p saves good perf & memory for us
MW3-fansen hoverte og briska seg i noen minutter før det ble påpekt at spillet deres har akkurat like ræva SD-oppløsning. :smugdog:
 
D

Deleted member 91

Gjest
Hadde det forøvrig vært noe å skrape sammen spenn til en Spillegal-server? Jeg kan circa jack shit om serverting lenger, men det burde ikke koste så fryktelig mye per pers, spesielt om alle som tenker å coppe spytter inn litt. Så kan vi ha den public, men kjøre no greier slik at Sertifiserte SG-Medlemmer har prioritert og kan sparke pubbies om det er fullt.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Hadde eid.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Hadde det forøvrig vært noe å skrape sammen spenn til en Spillegal-server? Jeg kan circa jack shit om serverting lenger, men det burde ikke koste så fryktelig mye per pers, spesielt om alle som tenker å coppe spytter inn litt. Så kan vi ha den public, men kjøre no greier slik at Sertifiserte SG-Medlemmer har prioritert og kan sparke pubbies om det er fullt.
Buggz eller Endre kan hoste det da vøtt. Eller Eivind.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg skal ha det på xbox360 og har uansett ingen server å hoste det på. Endre er MIA.
 
Om den spillen her er på høyde med Reach er alt tapt uansett.
 
Folk sluttet å spille Reach fordi det ikke var gøy. Ekke så vanskelig.