Battlefield 3 PC [24 spillere max raus!]

Jante

privileged CIS shitlord
#23
Mammapulende Ace Squadron trenger litt flere folk ass. Jo Inge og meg kan ikke holde dette gående på egen hånd i all evighet.

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#24
Blir med så fort jeg faktisk får faenskapen.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#25
+1, bare jeg får a) Internett, b) satt sammen den nye hardwaren min, c) kjøper spillet.
 
#27
Rocker navnet DeathBrawl og eier med en laggete PC på low! Hurra!
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#28
Name is: Scadente

Sånn anngåendespillen;

Dette er sakene sine.

Fortsatt ikke helt stødig på flyvingen, men lurer på om jeg kan plugge in xbox kontroll bare til det?

Spiller det egentlig mest for å glise og se på spetakkelet. Blockbuster-effecten varer fortsatt, og alle unlocksene gjør det litt mere rewarding å spille det.

Tror egentlig ikke at jeg spiller "spillet" enda, men løper rundt, skyter litt og dævver masse and fun in the process. Mye bedre en Bad Company 2, kanskje mest fordi det... er nytt etc.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#31
D

Deleted member 91

Gjest
#33
IRNV er så jævlig for fags, forbanna easy mode. Ikke rart det skal fikses. G3en har jeg ikke sjekka ennå (ikke orka å grinde de bedritne co-opbretta), men om du er kåt på overpowered så sjekk ut SCAR-en. Bare sleng på lengre magasiner så er du i havn. Skal også patches :p
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#34
Er det fortsatt noen som tenker sånn "aha, bruke et våpen som er lett å drepe folk med" = noob dumme dritt?
 
#35
Nei alle vet jo at multiplayer er morsomst når alle bruker samme cookie cutter-setup.

Så kommer du til å komme med et argument ala dont hate the player hate the game, så minner jeg det på at det er det samme argumentet hoodniggere bruker, så har du tapt. Gratulerer, dumme dritt.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#36
kakarlsen skrev:
Er det fortsatt noen som tenker sånn "aha, bruke et våpen som er lett å drepe folk med" = noob dumme dritt?
Altså jeg gruser alle uansett, men IRNV (et sikte man åpner opp med 1x zoom og sånn infragrønt hvor alle motspillere lyser opp som faen uansett avstand) er bare en krykke for ræva spillere. Samme med SCAR-H, det er utstyr som er broken og skal fikses. Er jo bare å kjøre på om du syns det er gøy, alle andre kan jo tross alt gjøre det samme, bare vær klar over at det er easy mode. Når the day of reckoning kommer og alle noobsene flushes av sted til bunnen av poengtavla står jeg der og ler.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#37
Det der tror jeg nesten du må forklare litt bedre.
 
#38
Kanskje du tar spelet litt for seriøst, Nicholas?

Uansett, skaper det ubalanse i systemet må det fikses. Man merker fort når det ikkje føles belønnende å eie alle. Men vil gjerne prøve irnv!

Trur det man tjener best på er å kjenne områdene godt så man kan føle seg heime. Plager meg ikkje å bli tatt når eg veit sånn ca kvar motstanderen er.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#39
Altså jeg gruser alle uansett, men IRNV (et sikte man åpner opp med 1x zoom og sånn infragrønt hvor alle motspillere lyser opp som faen uansett avstand) er bare en krykke for ræva spillere. Samme med SCAR-H, det er utstyr som er broken og skal fikses. Er jo bare å kjøre på om du syns det er gøy, alle andre kan jo tross alt gjøre det samme, bare vær klar over at det er easy mode. Når the day of reckoning kommer og alle noobsene flushes av sted til bunnen av poengtavla står jeg der og ler.
Dette kommer fra ham som spiller på konsoll fordi det ikke er like vanskli' som å spille mot PC-crowden?
 
#40
Ja, og posten får deg til å fremstille som douchebag deluxe, som ikkje heilt stemmer med inntrykket eg har av deg på laiv. Så la meg gjette: Du ble eid idag? ;-)