[Multi] Battlefield 4

Scary Paladin

Ukjent herremann
#1
Ryktene sier at det slippes til PC, PS3, PS4, WiiU , 360 og ubekreftet til 720. Det er bekreftet at det blir noe "naval warfare" uten at det har blitt gitt noen mer info enn det. Sånn ellers er det den 27 mars det vil bli vist gameplay for første gang og i mellomtiden kan vi se på disse:

 
#2
Kan ikke si noe annet enn at jeg gleder meg noe jævlig til BF4. Nå håper jeg at ubåter osv er tegn på at de øker antall spillere på serveren som spiller samtidig. 64vs64 er det neste steget forhåpentligvis.
Jeg ser f.eks stor forskjell på PC og konsoll når det kommer til gameplay og det koker stort sett ned til at det er bare for lite action på enorme maps og skarve 12 spillere på hver sitt lag.

Men uansett, dette blir episk og blir å eie ved lansering.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#4
Er det denne omgangen Battlefield-themen får en dubsted-remix?
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#5
Folk spekulerer i om vi får se igjen titan modusen der titanen kan være hangarskip som man skal ta over eller ødelegge. Da har man muligheten for vann, land og luftkamp i stor skala eller all out war som det står på battlefield siden.

Sånn ellers:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#6
Så en eller annen trailer ble lekka. Bare masse singleplayerpiss selvfølgelig, siden det var den delen folk virkelig likte i BF3. Snork.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#8
Føler det er mer og mer Battlefield of Duty: Hard Ops det er snakk om. Men ender garantert opp med det
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
Niks.
 

Lodin

Der Waaaah
#13
Det er for risikabelt å gi det ut til WiiU. Skjønner det forsåvidt siden de sikkert har sett på talla til BLOPS2. Det er dog ganske shitty å sende en stakkars jævel fra Dice for å si det.

I andre nyheter må folk ha noe å butthurte over så da kan man butthurte over at det ikke er noen damer med i traileren. Til tross for at det allerede er bekrefta at det er damer med både i kampanjen og multiplayeren. Sistnevnte garantert spillbare.
 

Lodin

Der Waaaah
#17
Hvis det var i single playeren og det var som Left 4 Dead så fastfood-sjapper var safe houses hvor de ikke bare fant ammo, men stappa i seg så hadde det eid.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#20
Litt mer info fra en som var på DICE konferansen:

For de som ikke gidder å se så sier han at de forsøker å få til "only in battlefield" ting i singleplayer delen ved å gi spilleren store områder med mange muligheter til å løse problemer. Det ble også nevnt at det kommer vannscootere, RIB-båter og andre nye båter.

En kommentar fra videoen:
"Guys, check out his watch at 5:28 ,it got the Battlefield 4 logo on it, and the time looks like 10:08 so, it might represent a date, wich wil be 08/10/13 or 10/08/13, and the date October 8th is Tuesday, and Tuesday if im not wrong is the standard day of releasing games in the NA"

Hvordan ser folk dette? :psyduck: