[Multi] Battlefield 4

Drauden

SGs kollektive lillebror
#21
10:08 er jo standard klokketiden i reklamer osv, fordi da smiler klokka.
 
#22
Når i faen skal de innse at det folk vil ha er Bad Company tilbake? Altså bare i single playeren. Og like bananas som det første.
Bad Company har dritbra singleplayer, meir åpen enn oppfølgeren som for så vidt var artig nok også. Definitivt verd å skaffe seg, spesielt siden det er billig overalt.
 
#23
bf4.jpg


Tallene snakker for seg selv. Jeg og "resten av verden" driter i single player campaign.
Joda, flott grafikk og mye Hollywood runk. Men spillet er uten tvil på sitt aller beste når det spilles online med masse folk (spesielt med folk som vet å spille som lag i stedet for å kjøre sitt eget ego løp à la Call of Duty).
Det er dette Dice burde fokusert på, det er her timene blir brukt. Ikke på story greier som man glemmer så fort man har fullført det.
 

Lodin

Der Waaaah
#26
Det jeg er spent på er åssen intromusikk de kjører i år. I fjor kjørte de dubstep fra helvete så det er old. Jeg håper de går tilbake til klassikern og Hans Zimmer den opp. Litt som London Philharmonic bare enda mer.
 

Lodin

Der Waaaah
#27
Men om det er Ubåter i år kan de trekke ut den slutten som de gjorde i orginalen! Og da er det ubåtee~ter!

Ikke like lang.
 
#30
Battlefield, Planetside Style? Kan funke.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#31
Med 16 spillere på konsoll. Woohoo
 
#32
Snart er det klart for slagmarken igjen. Ingen tvil om hva jeg skal gjøre denne helgen.
Skal bli nice å prøve commander mode og er litt nysgjerrig på hvordan det vil fungere på telefoner, tablets og PC.
Etter å ha brukt en god del timer i BF4 så fant jeg mange grunner til å glede meg. Og etter hva jeg har lest så skal BF4 ha noen av de beste mapsa noensinne :) Og med Premium i boks så blir det nok expansions fremover.
Perfekt timing å få teste ut ShadowPlay programmet til Nvidia og gjerne fått lastet opp noen videoer her.

Jeg kommer hovedsaklig til å spille det på PC og de som vil kan legge til IceColdNordic i Origin.
Vi er vanligvis 3-4 kamerater som spiller ofte og snakker piss over Teamspeak. På stavangersk :eek:
(Nei vi prater ikke alle som Mia Gundersen og Per Inge Torkelsen. Jeg nekter å ta del i det)
 

Lodin

Der Waaaah
#33
Ee~h jeg føler ikke for BF denne gangen. Har i grunn ikke råd heller før neste uke og uansett vil jeg heller sette meg inn i ARMAIII.
Men men, det viktigste er at det kjører i høyere oppløsning på PS4 enn XONE. :p
 
#34
BF4 skal kjøres i 5760x1080 fo sho :p
Men jeg kjøper det muligens til PS4 også, har en del venner som kun spiller på konsoll (og som påstår de ikke klarer å spille med mus og tastatur:rolleyes:)
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#35
Blir nok å spille på PC, men ikke før om en måneds tid eller noe. <_<
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#36
Rett meg hvis jeg tar feil men det går da an å bruke 360-padda, evt. DS4 som er PC-kompatibel rett av balltreet? Ikke at de kommer til å greie seg så bra(ingen autoaim på PC) men om man på død og liv må...
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#37
360-padde var plug and play i BF3.