[Multi] Battlefield 4

#41
Har hatt noen timer med det allerede og det er hardt å måtte dra på jobb nå :penga:
For de som ønsker å hive seg på det allerede nå så kan man det, til tross for at det er sperret i vår region frem til fredag.
Følg instruksjonene HER så er det null problem.

Laget en veldig kort snutt av meg så sniper i BF4. Er ikke akkurat fantastisk med sniper rifle, men utfallet ble pent nok.


Og ja, jeg er ikke noen ninja på å redigere filmer...
 
D

Deleted member 91

Gjest
#42
Je, det jeg hører om Xbone- og PS4-versjonene er at de tilsvarer ca High på PC, noe som må sies å være helt ok alt tatt i betraktning (launchtitler, PC som lead dev, etc). PS4 kjører 900p (kontra 720 på Xbone) og har knepent stødigere framerate samt ambient occlusion. Sistnevnte skal visstnok være på plass på Xbone-versjonen ved slipp, så forskjellene der i gården virker ganske minimale. Jeg kjøper en PS4 for detta rælet siden jeg er gæren og liker å spille med kontroll, og BF3 er det spillet jeg har putta flest timer i noensinne (kanskje med unntak av Tetris elns), så ... ja. Er ganske gira.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#44
Begge oppskalerer vel til 1080p? Eller mener du PS4 egentlig kjører lavere oppløsning enn 900p?

Redigert: Poster like greit denne jeg.

 

Lodin

Der Waaaah
#45
Hovedproblemet med den sammenligninga var at Digital Foundry (som vanligvis gjør en veldig bra jobb) måtte dra til EA for å gjøre opptaka sine. De fikk ikke ta med sitt eget capture-utstyr, men måtte bruke det på stedet og dreit seg ut. Særlig versjonen til XONE var stilt inn galt og altfor mørk. Siden har andre folk, bla. IGN (lol) slippi sammenligninger som gir et bedre bilde av situasjonen. Men men, det viktigste er at PS4 kjører noen hakk bedre.
Konklusjonen er at man ikke bør dra på pressejippoer for annet enn rene previews og selv det er diskutabelt. Nå ser det dog ut som det er det eneste man kan gjøre med PS4 med mindre man er en av de få som får et devkit.
 

Lodin

Der Waaaah
#48
Noen som fortsatt savner introlåta når den ikke var dubstep og bajs?

EA sitter på en av spillhistoriens kuleste låter på linje med The Rock (filmen) og den greia Metal Gear Solid ikke tør bruke lenger etter 2. Istedet bare sitter de der å fiser fordi COD.
Tenk så jævla mye mer hype BF4 hadde fått om de hadde kjørt en trailer med soundtrack som tilsvara tubben jeg posta. Omtrent som denne.

Omtrent ingen lyd og bare episke krigsmaskiner som gjør jobben sin. Det er uansett hva BF gjør best så hvorfor ikke hype det opp?
 

Jante

privileged CIS shitlord
#50
Tror det var Gamer som ga Battlefield 1942 trekk i anmeldelsen fordi vedkommende mente musikken var kjip.
 
#51
Ble litt BF4 online i kveld med noen kamerater. Var i en situasjon der jeg ble snytt for to tank kills med C4 i siste liten. En kjapp respawn etterpå så ble det en taus hevn :D
Blir garantert mye banning/skriking/grining denne helgen, aww yeah.​
 
#52
Mye bugs foreløpig. Server kræsj, og spillet i seg selv kræsjer også litt for ofte.
Men en patch er på vei til PC så jeg orker egentlig ikke raege hardt over dette. Er det samme med hver release, enten det er Battlefield eller CoD :p
 
#53
Jeg tenkte siden knivstikking er så populært for tiden så kunne jeg mekke i sammen noe tjafs.​
 
#56
Denne er riktig nok fra Battlefield 3, men den bør sees. Max innlevelse :)


Lo godt rundt 04:22 inn i videoen
 

Lodin

Der Waaaah
#57
Haw, Polygon gjør det igjen. De har satt ned scoren til konsollversjonen til en 4 fordi onlinen er såpass ødelagt. PC-versjonen har fortsatt en 7.5 fordi det kommer en patch i morra. Hva med å ikke anmelde spill før de faktisk er orntlig ute a?
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#58
Den PC patchen er forsåvidt ute på Origin nå, men changeloggen er forbausende liten. Får håpe det inkluderer noe ekstra stabilitetsfiksing de bare ikke nevner, for jeg har slitt med litt for mye "BF4.exe has stopped responding" i det siste.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#59
Det kan jo skyldes andre ting også, grafikkdrivere eller GFX-overklokking. Har i det siste opplevd å måtte underklokke skjermkortet for å få noen spill til å fungere stabilt - selv om jeg aldri har overklokket skjermkortet selv.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#60
Har ikke problemer med noen andre spill dog, og hvis battlelog-forumet er noe å gå etter er jeg langt fra alene med å oppleve dette her. Må også sies at antall crasher har sunket vesentlig siden siste patch, men det er fortsatt helvetes irriterende å miste all score fra en 45-minutters runde fordi spillet tryner helt på slutten.

Jaja, spillet er veldig bra når det funker da, bare synd at EA dytta dette ut døra alt, alt for tidlig.