Battlefield: Bad Company 2

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#21
Jeg ble litt skuffet over at Bad Company gjorde Battlefield om til enda en loltactical-shooter istedetfor den svære lekeplassen det pleide å være, men etter å ha kikket litt på diverse videoer fra BC2-multiplayeren virker det som om de ihvertfall prøver. Hvis kartene er av anstendig størrelse kan dette bli jævla fett, de har med fly denne gangen og. Woop woop.
 
#22
Erketor: Beklager å måtte skuffe deg, men de har ikke fly med i BC2. En av folka i DICE sa dette ved en feiltakelse og jeg synes å huske at han rettet på det. Skulle jeg ta feil her så er bare det godsaker. Men jeg er rimelig sikker på at vi får ikke fly i BC2.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#23
Bawwwww. Mener jeg så to Su-25 på et screenshot og i en betavideo ser man to A-10 fly avgårde. Håper det bare er ground attack-fly sånn som i Armored Fury-boosterpakka til BF2, det hadde eid.
 
#24
Nå kan jeg ikke si noe med 100% sikkerhet men hvis jeg får gjette så tror jeg at de kun brukes i sammenheng med laser designators mot fiendtlige mål. Kan aldri tenke meg at vi får anledning til å fly dem selv. Ikke hadde det vært lett å balansere heller med tanke på farten de holder og hvilken ødeleggelse slike bomber har.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#25
Funket nå bra i BF2. Gi bakkestyrkene litt AA(f.eks. stinger-raketter eller mobile luftvernenheter) så går det som regel greit. Hell, nå som de har ordnet hitboxene i BF2 kan jeg skade en passerende A-10/Su-25 med en M2 ganske bra.
 
#26
Du er inne på noe der selv om jeg tviler sterkt på at vi får fly. Spesielt når det er 24 spillere det er snakk om. Siden vi allerede har helikopter, tanks og andre diverse kjøretøy så er jeg stygt redd for at dette kommer ikke til å skje. Men det hadde vært utrolig fett om de har holdt fly hemmelig og bekrefter dette nærmere release. Men samme for meg, jeg får fly helikopter så jeg er fornøyd :D
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#27
De har ikke sagt noe om max spillere på pese, regner vel egentlig med 64.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#28
Regner med det samme som konsollene jeg, iom at kartene er de samme. BF3 skal uansett ha en beta rundt påsketider i 2010 og det er PC only, og har 80 spillere maks i følge Dice.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#29
[yt]X_1LznHFNBg[/yt]

:elsk:

EDIT: Denne også
[yt]SN5z28gxJ_A[/yt]
 
#30
Jeg vet ikke. BC var så ræva at det er vanskelig å håpe på noe bedre. Videoene ser helt ok ut dog, men det gjorde de sist gang også.
 
#31
Er det noen som har fått beta tilgang og har lyst å dele inntrykk ? Har enda ikke fått tak i beta nøkkel og vurderer sterkt å forhåndsbestille det til PS3 for å selge det kun for å få tilgang.
 
#33
Fuck yeeeah, takk for tipset :D
Det er forresten verdt å nevne at koden fungerer ikke på europeisk PSN, jeg måtte logge på via US kontoen min og da fungerte det som bare det. edit: Man trenger ikke å være pålogget US konto for å spille det online bare så det er sagt. Det gjelder kun ved nedlastning. Betaen er ferdig om 3 min og jeg tar meg en ferie fra Modern Warfare 2, det er sikkert og visst.


edit: Wow. DICE har virkelig overgått seg selv denne gang. LESS SG, MORE PS3 ja
 

Lodin

Der Waaaah
#36
Så hele den greia med at man er i the bad company som er det vprste kompaniet og den greia som faktisk var morsom er borte? Jeet!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#37
Protip: Det var aldri morsomt. Høy "HEHE"-faktor over hele greia med dårlige stereotyper og ingen banning så babby også kan skyte utlendinger i filler. Inget stort tap.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#38
Multiplayerdemo ute på PS3 og X360 (og PC hvis du husket pre-order). Spilte akkurat en time på tripple. Dette eier. Så. Jævlig.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#39
enig.

Game Informer:
Ace Attorney Investigations: Miles Edgeworth (DS) – 7.5
Aliens vs. Predator (Multi) – 5.75
Battlefield: Bad Company 2 (Multi) – 9.5 / 9.5
Bioshock 2 (Multi) – 8.25
Blood Bowl (360) – 7.75
Dante’s Inferno (PS3/360) – 7 / 6.75
Divinity 2: Ego Draconis (PC) – 7
Final Fantasy XIII (PS3) – 9.25
Heavy Rain (PS3) – 9.5 / 8.5
Lunar: Silver Star Harmony (PSP) – 8
Mass Effect 2 (360) – 9.75 / 9.75
No More Heroes 2: Desperate Struggle (Wii) – 8.5
Puzzle Chronicles (DS/PSP) – 7
Shin Megami Tensei: Strange Journey (DS) – 8.75
Tropico 3 (360) – 8.75
White Knight Chronicles (PS3) – 7.25
 
#40
Du er inne på noe der selv om jeg tviler sterkt på at vi får fly. Spesielt når det er 24 spillere det er snakk om.
Ifølge denne BC2 bloggen blir det flere spillere på PC versonen http://badcompany2blog.com/2010/why-bad-company-2-multiplayer-tops-modern-warfare-2/

Men tror ikke det kommer fly av den grunn :)

Btw, var det bare meg som synes at infantery only var veldig mye mer morsomt i BF2 enn ellers? Da aim og teamwork virkelig spiller stor rolle. Det å klare å kjempe seg bak fiendens linjer på fjellsiden i strike at karakand eller langs vannkanten på road to jalalabad for så å ta over 2 kjappe flagg langt bak fiendens linjer var utrolig morsomt. 4 gode venner, en sniper, en ammo og to medics kunne gjøre underverker.. *mimre*...