Battlefield: Bad Company 2

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#61
Akkurat det er vel lite trolig.

Sånn ellers står fortsatt bestillinga mi både som åpen og med bekreftet dato i går, noe som jo er veldig søtt.
 
#63
Singleplayeren er bare kjip. Labert design all around, med lite engasjerende plott og utrolig forutsigbare set-pieces. Hvertfall så langt. Elsker da heldigvis multiplayeren og ville mye heller sett at DICE la til noen ekstra brett og moduser enn å bruke masse tid og ressurser på en såpass middelmådig enspilleropplevelse. Multiplayeren er et ganske perfekt motstykke til hva Moderne Warfare fokuserer på som er enkeltprestasjoner, mens her handler alt om å være en del av et lag. Man kan selvsagt utrette ting på egenhånd også, men de rundene hvor jeg har spilt sammen med tre andre i en squad har vi virkelig eid slagmarken. Det føltes utrolig godt når vi som fire stykker alene holdt av et lag på åtte som forsvarere i Rush på grunn av konstant kommunikasjon og planlegging. Vil ikke si at MPen her er bedre enn i MW2, da det kommer helt ann på hva man vil ha, men et jævlig bra alternativ er det ihvertfall! Pluss: Dedikerte servere har gjort en stoor forskjell når det kommer til lag. Utrolig deilig å ikke stadig vekk føle at jeg tapte/vant en konfrontasjon fordi den ene av oss hadde bedre latancy enn den andre.
 

Lodin

Der Waaaah
#64
Hva er brukernavnet til dere PC-dillerne? Faen at ikke spillet bare kan bruke Steam sitt system eller noe.
Skal slenge alle inn i første post tenkte jeg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#67
Har ikke fått mitt eksemplar ennå, men om et par dager er jeg nok med.
 

Lodin

Der Waaaah
#68
Archtor har det og, men aner ikke hva han kaller seg IG. Får vel finne ut av det og starte på Medicinga mi seriøst.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#69
Får jo faen ikke spilt pga. det jævla connection-problemet de har gående. Har ikke testet i dag da. Kaller meg Bikechain fordi jeg syntes det hørtes morsomt ut i gjerningsøyeblikket.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#70
Faen da, sitter og installerer her nå og så forteller du at jeg ikke får spilt skiten engang? Vel vel.

Vi får se.

Uansett, har planer om å kalle meg Fetthesten her også så dere får holde utkikk.

Edit: Se der ja, funka som snekkern det. Uansett tror jeg ingen i verden klarer å slå meg når det gjelder å ha brukt tid på Bad Company 2 i løpet av de siste par ukene:

 
#72

Det har blitt litt spilling her i gården også. 33 timer og da er kun online spillingen tatt med.
EDIT: Var da fælt som jeg skulle rote med imageshack.
 
#73
Har også skaffet meg spillet på PC.

Går under navnet MaxAwsome, Awesome uten e.
 

Lodin

Der Waaaah
#74
Kunne du ikke bare skrivi MaxAwsom da? :ras:

Uansett er det problemer med venneskiten til spillet så jeg har bare fått rulle og Arch på lista mi sålangt. DrittEA osv.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#77
Ikke "tilfeldigvis", spillet hadde plutselig bestemt seg for at vi var venner så jeg smalt inn da jeg så det var ledig plass. Jeg fikk mest poeng på laget vårt, rocka kåken i stridsvogn og låste opp to nye våpen til insjniøren min, yay. ^^

Sånn ellers hadde jeg Rulle på kompislista men spillet har funnet ut at vi ikke er gode nok kompiser så han falt ut igjen. Lurer på hvor jeg skal ofre lammet mitt for å få en venneliste som funker, jeg.
 
#78
Jeg hadde tenkt å skrive MaxAwesome, men e-en ble aldri registrert og jeg la heller ikke merke til det før det var for sent:(
 
#79
Ingen andre her som spiller det på X360 ? Bortsett fra Hazen da, han har vært med en gang og to.