Battlefield: Bad Company 2

Lodin

Der Waaaah
#41
Såvidt jeg vet blir det AI-styrte fly som bedriver airstrikes og slipper av folk i fallskjerm. Bedre enn ikkeno.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#42
Hmm, 32 spillere er nicere da. Men jeg skal innrømme at jeg syntes PS3-versjonen satt som et skudd, så jeg var nesten fristet til å kjøpe den. Tror egentlig dette ender opp som en "hva kjøper vennene mine"-situasjon.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#43
Dobboppelpost for å si at Eurogamer elsker Bad Company 2, erklærer den for å sprenge Modern Warfare 2 helt ut av vannet og øke standarden for alle FPS, og gjorde meg helt våt av spenning i løpet av tre sider anmeldelse. I tillegg har de den vanlige tekniske analysen som avslører at spillet rett og slett er så bra på alle platformer at det virkelig bare er vennelisten som avgjør hvor du skal kjøpe den.

Jeg klarer virkelig ikke å bestemme meg for PC eller Playstation. :p
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#44
Jeg har helt glemt å si at jeg har begynt å spille dette, bare fått lagt en time i det hittil i den koselige singelplayersfæren (som er komfortsonen min) men dette er litt saker. Det ser bra ut, de har fjernet all bæsj tiss prompen fra dialogen men klart å beholde unit-følelsen. Det er dere fire mot verden, og dere har et helt eksepsjonelt sterkt heterofilt bånd mellom dere.
Interessant prolog som gjør overgangen til det "ordentlige" spillet desto bra, det styres godt nok selv om man savner å legge seg helt ned, lagkameratene dine tåler eksepsjonelt mye og det er bra på å legge opp linja på en måte som ikke viser hvor "lineære" brettene egentlig er. Masse action, det sprenger og smeller godt samt bygningsødeleggelsene er overraskende effektivt.

Morsomt spill, selv om jeg som ikke er noe spesielt glad i sjangeren ikke kommer til å prioritere det fremover.

Edit: Og her kom Dagbladet anmeldelsen, og den er en god del mer entusiastisk enn meg. Ser ut som jeg må spille det mer gett!
 

Dukie

nice girl
#45
Åssen er frameraten på 360 ? Er det fortsatt rundt 25 fps som på betaen ? Jeg skaffet meg MW2 forrige uke etter press fra alle horevennene mine, alså .. MW2 er moro det, spesielt siden vi alltid er mange venner på chatten, men BF2 betaen var moro bortsett fra at det var smålaggy hele tiden. :s

Vennene mine argumenterer for at dem nekter å kjøre tanks og det er ti ganger fetere å editere perks og våpen enn stasja i BF2, medicz lulz !
 
#48
Jeg har tatt meg fri fra jobb og viser meg ikke der før tirsdag slik jeg får 5 dager med uavbrutt nerding. Life is good :)
 
#49
Ooohh. Jeg ser at Slagmark: Dårlig selskap 2 ser ut til å innfri forventningene, spesielt i forhold til MW2. Jeg regner med å svinge innom den lokale spillsjapa de nærmeste dagene! :)
 

Dukie

nice girl
#50
Har PC som klarer krava lett, problemet er at når du har 6-10 gode venner av din nærmeste gjeng som har gode stunder over xbox live chatten så .. vel .. kanskje jeg skaffer meg nye friends? :O
Sant å si så hater jeg å spille online fps på pæd, etter ti år med hardcore cs-gaming så må naboene lure hvorforj eg har random brøling når fitte-sticka på pæden er så upresis.

Men noen som har testet mer på konsoll og vet mer angående frameraten ?
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#51
Frameraten er nok ganske lik betaen, altså spillbart++.

Får se om jeg gidder å plukke dette opp, har allerede Heavy Rain å bli ferdig med og så mye annet å gjøre. Enda et FPS alle har det gøy med som jeg må gå glipp av. =/
 

Lodin

Der Waaaah
#52
Hva faen, spillet starter i WWII? Har jo ettertrykkelig sagt at jeg ikke spiller FPSer satt til andre verdenskrig! :argh:
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#53
Er bare en kort prolog, pluss at overgangen til moderne krigføring blir mye fetere når du nettopp har slengt rundt med stæsj fra 40-tallet. Jeg er nesten like lite glad i WWII-spill som Lodin, men dette korte kapittelet var helt ok.
 
#54
Elkjip leverte selvfølgelig ikke spillet idag, men en kjapp samtale med kundesenteret gjorde at jeg kunne gå i butikken å få det til 399 selvom de har satt opp prisen til 499.

Må ut en tur, men jeg dør ikke av det. Forhåpentligvis.
 
#55
Men om 2 år, da er det jo gode muligheter for å dø bare man beveger seg ut?
 

Lodin

Der Waaaah
#56
Er bare en kort prolog, pluss at overgangen til moderne krigføring blir mye fetere når du nettopp har slengt rundt med stæsj fra 40-tallet. Jeg er nesten like lite glad i WWII-spill som Lodin, men dette korte kapittelet var helt ok.
Jeh, var allerede klar over prologen når jeg kjøpte det. Følte bare for å Ribbse litt.
Uansett liker jeg allerede single player kampanjen bedre enn MW2 sin. Karakteren er faktisk underholdende og historien mer realistisk. Jepp, et mystsik japansk dommedagsvåpen fra WWII som rauter som ei ku er mer realistisk enn MW2. :p
 
#57
Har brukt mesteparten av min tid i multiplayer og jeg elsker det. Skjøt nettopp piloten i ett UH-60 Black Hawk helikopter med M95 sniper rifle mens det var i lufta. Uten pilot styrtet hele dritten ned i en bygning og jeg fikk 4 kills pluss jævlig med bonus poeng. Tror ikke folka har helt skjønt at man kan hive seg ut av helikopteret og benytte seg av fallskjermen :D
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#59
Men samtidig er det jo legitimt å spørre hvor mange av PC-spillerne har faktisk betalt for spillet?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#60
Får man koblet til EA-serverne hvis CD-keyen ikke er legit?