Opprinnelig skrevet av Don_Corleone+17.08.2004, 13.11-->
Opprinnelig skrevet av Revan@16.08.2004, 10.30
<!--QuoteBegin-SulkyIce Dude
@16.08.2004, 10.19
Battlefield: Modern Combat vil komme til Xbox og PS2 nå til jul jul, eller tidlig i Januar 
88178
Etter videoen jeg så av Battlefield: Modern Combat til PS2, ble jeg dypt skuffet. Det var bare denne store byen, fylt med forskjellige kjøretøy. Tror til og med jeg så et jagerfly. Så for meg noe helt annet. Men tror jeg husker at de sa det ville komme til Xbox og. Jeg anbefaler folk her se enten Play-DvDen, eller søke litt rundt på de forskjellige konsoll-sidene.
88180
Velkommen til Battlefield, Revan! Siden det er sånn Battlefield forgår. Men jeg slipper vel og forklare deg det, siden du sikkert har spilt Battlefield: 1942 og sikkert DC også.
Men for dere andre som ikke vet åssen spill det er, eller åssen spillet ska foregå, så kommer en liten forklaring her. Det er 2 lag som kjemper om flagg som dem må holde til dem vinner osv.. Brettet er ofte en by eller noen land områder. Brettene pleier også være fylt opp med både biler, fly, chopper's, tankser, båter. Men det er ikke altid alle tingene er på ett brett, siden det kommer ann på åssen brettet er lagd.
Men i følge To The Game, så er det ikke satt noen release dato for det, både på PS2 og X-BOX. Men enten kommer det senere i år, eller's så kommer det en eller annen gang til neste år.
Battlefield: 2 Ska også komme en eller annen gang i 2005
88903
[/b]