Battlefield til xbxo?

#1
Er det noen som vet om det noen gang i fremtiden BATTLEFIELD 1942 kommer til XBOX??????
 
#4
Opprinnelig skrevet av SulkyIce Dude@16.08.2004, 10.19
Battlefield: Modern Combat vil komme til Xbox og PS2 nå til jul jul, eller tidlig i Januar :)
88178​
Etter videoen jeg så av Battlefield: Modern Combat til PS2, ble jeg dypt skuffet. Det var bare denne store byen, fylt med forskjellige kjøretøy. Tror til og med jeg så et jagerfly. Så for meg noe helt annet. Men tror jeg husker at de sa det ville komme til Xbox og. Jeg anbefaler folk her se enten Play-DvDen, eller søke litt rundt på de forskjellige konsoll-sidene.
 
#5
Det er forskjellige baner da. :)

Den store byen du så var bare en av banene. Jeg har set en annen video som viser en bane der hvor det er mye skog og ulendt terreng. Synes det ser fet ut jeg, men det kan selvfølgelig ikke måle seg med Battlefield 2. :D
 

SHDR

Gullmedlem
#6
Opprinnelig skrevet av Revan+16.08.2004, 08.30-->
<!--QuoteBegin-SulkyIce Dude
@16.08.2004, 10.19
Battlefield: Modern Combat vil komme til Xbox og PS2 nå til jul jul, eller tidlig i Januar :)
88178​
Etter videoen jeg så av Battlefield: Modern Combat til PS2, ble jeg dypt skuffet. Det var bare denne store byen, fylt med forskjellige kjøretøy. Tror til og med jeg så et jagerfly. Så for meg noe helt annet. Men tror jeg husker at de sa det ville komme til Xbox og. Jeg anbefaler folk her se enten Play-DvDen, eller søke litt rundt på de forskjellige konsoll-sidene.
88180​
[/b]
Ånei. Spillet foregår ikke i andre verdenskrig, så da liker du det ikke? Isåfall kan du bare fortsette å spille Battlefield 1942, kan du ikke?
 
D

Deleted member 365

Gjest
#7
Argh.. Det blir som å si. (Å, NEI!! jeg sier ikke at DU har sagt det. Det jeg skriver her er helt åpent og er ikke ment som kritikk av noen her. ok???)

ja. Det blir som å si at alle rollespill som er i fremtiden er dårlig. En ting er å si at det kanskje ikke er like kult eller at de ikke liker det. Men å bare si at det blir døvt fordi : "IIIIK... Jeg ser et jagerfly.. Da er det jo ikke gammelt. Da kan jeg jo like gjerne gå i hagen å sette meg i mitt eget."

URK... hater verden idag.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#8
Opprinnelig skrevet av SulkyIce Dude@16.08.2004, 09.19
Battlefield: Modern Combat vil komme til Xbox og PS2 nå til jul jul, eller tidlig i Januar :)
88178​
Jaha? Jeg har hørt at det skal være forsinket, fordi utgiverne ikke ville at utgivelsesdatoen skulle kollidere med Halo 2s annkomst. Det skal tilogmed ha blitt forsinket til August/September neste år. :/
 

Lodin

Der Waaaah
#9
Uhm, hvorfor skulle et PC spill kollidere med BF til konsollene? Alle som kan ha interesse av det har jo allerede de totalt overlegne 1942 og Vietnam til PCen sin vel?

EDIT: Jeg leste Half Life 2 når du nevnte Halo 2... Ikke noe å se her folkens.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#10
Opprinnelig skrevet av Revan+16.08.2004, 10.30-->
<!--QuoteBegin-SulkyIce Dude
@16.08.2004, 10.19
Battlefield: Modern Combat vil komme til Xbox og PS2 nå til jul jul, eller tidlig i Januar :)
88178​
Etter videoen jeg så av Battlefield: Modern Combat til PS2, ble jeg dypt skuffet. Det var bare denne store byen, fylt med forskjellige kjøretøy. Tror til og med jeg så et jagerfly. Så for meg noe helt annet. Men tror jeg husker at de sa det ville komme til Xbox og. Jeg anbefaler folk her se enten Play-DvDen, eller søke litt rundt på de forskjellige konsoll-sidene.
88180​
[/b]
Velkommen til Battlefield, Revan! Siden det er sånn Battlefield forgår. Men jeg slipper vel og forklare deg det, siden du sikkert har spilt Battlefield: 1942 og sikkert DC også.
Men for dere andre som ikke vet åssen spill det er, eller åssen spillet ska foregå, så kommer en liten forklaring her. Det er 2 lag som kjemper om flagg som dem må holde til dem vinner osv.. Brettet er ofte en by eller noen land områder. Brettene pleier også være fylt opp med både biler, fly, chopper's, tankser, båter. Men det er ikke altid alle tingene er på ett brett, siden det kommer ann på åssen brettet er lagd.

Men i følge To The Game, så er det ikke satt noen release dato for det, både på PS2 og X-BOX. Men enten kommer det senere i år, eller's så kommer det en eller annen gang til neste år.

Battlefield: 2 Ska også komme en eller annen gang i 2005 :D
 
#11
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone+17.08.2004, 13.11-->
Opprinnelig skrevet av Revan@16.08.2004, 10.30
<!--QuoteBegin-SulkyIce Dude
@16.08.2004, 10.19
Battlefield: Modern Combat vil komme til Xbox og PS2 nå til jul jul, eller tidlig i Januar :)
88178​

Etter videoen jeg så av Battlefield: Modern Combat til PS2, ble jeg dypt skuffet. Det var bare denne store byen, fylt med forskjellige kjøretøy. Tror til og med jeg så et jagerfly. Så for meg noe helt annet. Men tror jeg husker at de sa det ville komme til Xbox og. Jeg anbefaler folk her se enten Play-DvDen, eller søke litt rundt på de forskjellige konsoll-sidene.
88180​
Velkommen til Battlefield, Revan! Siden det er sånn Battlefield forgår. Men jeg slipper vel og forklare deg det, siden du sikkert har spilt Battlefield: 1942 og sikkert DC også.
Men for dere andre som ikke vet åssen spill det er, eller åssen spillet ska foregå, så kommer en liten forklaring her. Det er 2 lag som kjemper om flagg som dem må holde til dem vinner osv.. Brettet er ofte en by eller noen land områder. Brettene pleier også være fylt opp med både biler, fly, chopper's, tankser, båter. Men det er ikke altid alle tingene er på ett brett, siden det kommer ann på åssen brettet er lagd.

Men i følge To The Game, så er det ikke satt noen release dato for det, både på PS2 og X-BOX. Men enten kommer det senere i år, eller's så kommer det en eller annen gang til neste år.

Battlefield: 2 Ska også komme en eller annen gang i 2005 :D
88903​
[/b]

Andre kvartal maybe?



Christopher
 
#12
ER ikke Battlefield: Modern Combat det samme som battle field 2 som kommer til PC. Tror ikke det blir noe tess på ps2, Når driver 3 lagger når man sprenegre en bil. kan du tenke deg da når du skal sprenge mer i Battlefield: Modern Combat. Viss de ikke finner på noe lurt da
 
#13
Opprinnelig skrevet av SNOFTE@12.09.2004, 10.48
ER ikke Battlefield: Modern Combat det samme som battle field 2 som kommer til PC. Tror ikke det blir noe tess på ps2, Når driver 3 lagger når man sprenegre en bil. kan du tenke deg da når du skal sprenge mer i Battlefield: Modern Combat. Viss de ikke finner på noe lurt da
101629​

I så fall. Xbox her kommer jeg. :kul:
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#14
Opprinnelig skrevet av SNOFTE@12.09.2004, 11.48
ER ikke Battlefield: Modern Combat det samme som battle field 2 som kommer til PC. Tror ikke det blir noe tess på ps2, Når driver 3 lagger når man sprenegre en bil. kan du tenke deg da når du skal sprenge mer i Battlefield: Modern Combat. Viss de ikke finner på noe lurt da
101629​
Det er faktisk ikke engang i nærheten. Temaet er det samme(gulfkrigen), men Modern Combat blir en mer arkadeaktig opplevelse, mens Battlefield 2 til PC blir som en retail-versjon av Desert Combat, bare med mer strategiske elementer og avanserte muligheter.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#15
Det originale Battlefield til Xbox ble kansellert. Jeg gledet meg faktisk litt, men gikk egentlig lei av PC-versjonen kort tid etter.
 

Lodin

Der Waaaah
#16
Opprinnelig skrevet av SNOFTE@12.09.2004, 10.48
ER ikke Battlefield: Modern Combat det samme som battle field 2 som kommer til PC.
101629​
Tviler sterkt på at vi noensinne får se 64+ spillere på noe Xbox spill noensinne.
 
#17
Opprinnelig skrevet av Mandark+12.09.2004, 15.44-->
<!--QuoteBegin-SNOFTE
@12.09.2004, 11.48
ER ikke Battlefield: Modern Combat det samme som battle field 2 som kommer til PC. Tror ikke det blir noe tess på ps2, Når driver 3 lagger når man sprenegre en bil. kan du tenke deg da når du skal sprenge mer i Battlefield: Modern Combat. Viss de ikke finner på noe lurt da
101629​
Det er faktisk ikke engang i nærheten. Temaet er det samme(gulfkrigen), men Modern Combat blir en mer arkadeaktig opplevelse, mens Battlefield 2 til PC blir som en retail-versjon av Desert Combat, bare med mer strategiske elementer og avanserte muligheter.
101736​
[/b]

Feil, begge spillene foregår i nær fremtid. :(
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#18
Blæ, det er samme greia uansett. Amerikanske soldater vs. div. allianser fra midtøsten, right?
 

Halky

Veteran bruker ;)
#19
Joa, stemmer det Mandark. Siden Battlefield 2, kommer til og handle om en krig som ikke har funnet sted, enda i hvertfal :p Og det ser ganske så likt ut som DC.
 
#20
Jeg har lest at Battlefield: Modern Combat ikke kommer for Xbox, men vil bli langsert for Xbox 2 når den kommer. :trollmann: