Best. Character. Ever.

Beste Character Ever..oj..oj..oj.. Det er ikke lett, men jeg må si "Bruce Lee", alle som kjører stilen hans, de er kule å spille med. Marshall Law, Forest Law og han fre SF, husker ikke hva han heter, Fei Loan eller noe slikt?? Men jo, burce is the man:)

Kleevah

Livsfarlig amatør
Kirby, Super Smash Brothers Melee. Han sparker rompe royale.

Paul Phoenix & Forest Law [Tekken Tag Tournament]
Må nesten nevne de to sammen. Glemte helt Law, men han er jo utrolig rå.
Spesielt det ene Tag-angrepet med Paul og Law:
f~2~1,5,2,2>1
Sikkert ikke skrevet helt riktig. Har ikke lært meg Tekken-språket enda. Men Law tar først f~2~1, så Tag (5), før Paul kommer inn - da trykker man 2,2. Så kommer Law inn og tar en flip kick, før han lader opp - og da trykker man 1. Treffer man riktig, så blir den jævla fet å se på.

Btw, Kirby er litt artig i SSBM, ja. ^_^ (burde hatt en Kirby-smiley).

Lara Croft

Jeg vil helst vekk fra den komersielle dama
vi får servert opp i trynet vær gang vi surfer på nettet.

Jeg snakker om Lara Croft, den store evetyreren
og gravrobberen. Hun er etter litt tenking
min favoritt. Alle eventyr med Lara er gøyale..

Opprinnelig skrevet av Alucard@12.06.2004, 22.21
Lara Croft

Jeg vil helst vekk fra den komersielle dama
vi får servert opp i trynet vær gang vi surfer på nettet.

Jeg snakker om Lara Croft, den store evetyreren
og gravrobberen. Hun er etter litt tenking
min favoritt. Alle eventyr med Lara er gøyale..
Lara Croft er ikke med i noe slossespill din amøbe.

Jæveltango

Pepperoni Playboy
hmm... nå har ikke jeg spilt Tekken og street fightrt så mye at jeg kan sitte her å si favoritt angrep eller noe sånt, men har alltid likt Kazuya fra tekken TT og Blanka fra Street Fighter.

Vel fristelsen er stor til å skrive Lei fra Tekken 3, men jeg må egentlig innrømme at Yoshimitsu er min favoritt for tia.. Mest fordi han alltid har noe flashy på lager og det virker som om man aldri blir utlært som en Yoshi spiller.

Og så har han selvfølgelig de viseste frasene både før-og etter fights, det hjelper det også.

Pluss at Yoshimitsu betyr Space ninja på japansk

Som jeg ar sagt får er det Kilik som er kules, men Mitsurugi er også en fyr som er griserå. Det lyser stor kriger av hele fyren.

Ellers har vi jo Ryu eller åssend et skrives. Fyren fra gode gamle Street Fighter.
Lei fra tekken er også kul.

Liker egentlig ikke fightingspill lenger da... Bortsett fra Soul Calibur 2

Jin Kazama:
Jepp, som sagt så er Jin Kazama min yndlings fighting karakter. Men det begynte egentlig med at jeg likte Kazuya. Da jeg fikk prøvd Tekken for første gang, så var Kazuya den første karakteren jeg prøvde. Jeg spilte best med han, og knuste alle vennene mine med han. Da 2'ern kom ut, så likte jeg fremdeles Kazuya. Jeg likte også djevel formen hans. Men det ble noe helt annet når 3'ern kom ut. Da jeg fikk se Jin, så trodde jeg først at det var Kazuya for styringa hans og alt minnet meg om han. Men litt senere så fant jeg ut at det var sønnen hans. Og det ble til at jeg likte Jin bedre enn Kazuya. Fra den dagen av har jeg alltid likt Jin bedre enn alle andre fighting karakterer på alle spill.

Jin Kazama (tekken serien) fordi han bruker noen av de samme teknikkene som vi bruker i shotokan karate, altså noe jeg kan forbinde meg med.

Kilik (soul calibur 2): Fordi jeg alltid har vært en fan av stokk, og hans moves eier...

Heishiro Mitsurugi(soul calibur 2): Fordi sverd er tøft, samuraier er tøffe, han er tøff.

Maxi (Soul calibur 2) : Fordi han er latterlig enkel å styre.. ^^