Opprinnelig skrevet av mads@23.04.2004, 17.06
Jeg liker TIF best. er kanskje fordi jeg er vandt med det og slikt men jeg syns det er et veldig bra spill. Jeg spiller det masse hos sisa og taper omtrent hver gang. Jeg tapte også for Rube
Jeg liker TIF best. er kanskje fordi jeg er vandt med det og slikt men jeg syns det er et veldig bra spill. Jeg spiller det masse hos sisa og taper omtrent hver gang. Jeg tapte også for Rube

Jeg bare ber Bazooka Tooth preke videre. Sensible Soccer er det beste som har skjedd innen fotballspill jeg har prøvd. Jeg har dessverre ikke lagt mine øyne på Sensible World of Soccer, men det frister veldig. Tror allikevel ikke jeg vil like det bedre enn SS, da jeg har gode minner med spillet.
Skal vi se på nyere fotballspill, liker jeg helt klart TIF2002 best. Og joda, der kan du også score spektakulære mål, blant annet volleyskudd nesten fra midtbanen. Grunnen til at jeg nevner 2002 er at 2003 ble kjedelig i forhold. TIF2003 var rett og slett mye kjipere. Har også prøvd litt 2004, men kontrollene er såpass annerledes at jeg nesten må gå i anskaffelse av spillet før jeg uttaler meg.