Beste Fotballspill

Opprinnelig skrevet av mads@23.04.2004, 17.06
Jeg liker TIF best. er kanskje fordi jeg er vandt med det og slikt men jeg syns det er et veldig bra spill. Jeg spiller det masse hos sisa og taper omtrent hver gang. Jeg tapte også for Rube :(
Ja, det var vel litt flaut?

Jeg bare ber Bazooka Tooth preke videre. Sensible Soccer er det beste som har skjedd innen fotballspill jeg har prøvd. Jeg har dessverre ikke lagt mine øyne på Sensible World of Soccer, men det frister veldig. Tror allikevel ikke jeg vil like det bedre enn SS, da jeg har gode minner med spillet.

Skal vi se på nyere fotballspill, liker jeg helt klart TIF2002 best. Og joda, der kan du også score spektakulære mål, blant annet volleyskudd nesten fra midtbanen. Grunnen til at jeg nevner 2002 er at 2003 ble kjedelig i forhold. TIF2003 var rett og slett mye kjipere. Har også prøvd litt 2004, men kontrollene er såpass annerledes at jeg nesten må gå i anskaffelse av spillet før jeg uttaler meg.

Opprinnelig skrevet av sisamez@24.04.2004, 11.11
Skal vi se på nyere fotballspill, liker jeg helt klart TIF2002 best. Og joda, der kan du også score spektakulære mål, blant annet volleyskudd nesten fra midtbanen. Grunnen til at jeg nevner 2002 er at 2003 ble kjedelig i forhold. TIF2003 var rett og slett mye kjipere. Har også prøvd litt 2004, men kontrollene er såpass annerledes at jeg nesten må gå i anskaffelse av spillet før jeg uttaler meg.
Kjekt å se at det er flere en meg som elsker TIF2002.

2003 og 2004 er :yawn:

Opprinnelig skrevet av Kazai@24.04.2004, 10.43
Jaja, på'n igjen...

Som de fleste, så vokste også jeg opp med FIFA-serien, og syntes da at det var vell og bra i sin tid, men det var før jeg visste hva ISS/PES var for noe. En kamerat av meg kjøpte en av ISS-utgavene, og etter å ha prøvd det, så var det "bye bye FIFA". Dette er vel nesten 4 år siden eller noe, og jeg har bare spilt et FIFA-spill èn gang etter det, og det var på PlayStation 2 messen i Vallhall. Spilte 5 minutter, lo godt, og gikk videre...

Jeg skjønner at folk har forskjellige meninger, og det skal de få lov til, men hvis du skal bedømme spillene utifra det de presterer, så er det helt klart PES-serien som går av med seieren. Den slår jo FIFA på alle punkter, bortsett fra det med offisielle spiller lisenser og slikt. Og hvis du ikke kan kjøpe et PES spill, fordi Roberto Carlos heter Roberto Larcos istedet, så må jeg si at du/dere virkelig går glipp av noe....

FIFA  :thumbdown:

PES  :thumbsup:
jaja, whatever, du har din mening, jeg har min.....

Min post var ikke spesiellt rettet mot deg, hvis du trodde det... ;)

Som sikkert alle vennene mine vet, Hurricane, spiller jeg ikke fotball spill så mye, men det som jeg synes er best er no FIFA 2004, det var skikkelig kult i begynnelsen, selv om Hurricame slo meg minst 50-0, men det snakker vi ikke om...

Så jeg synes altså at FIFA er best

Jeg syns at Pro Evolution Soccer (Winning eleven) er det beste fotball-spillet. Fifa syns jeg egentlig er dritt i forhold.

Men minuset med Winning Eleven er jo at det ikke er de ekte navnene på alle spillerne. Og det er litt kjipt å måtte skrive om dem til de ekte. :(

Du kan få en disc som setter inn alle de riktige navnene, hvis det ikke var noen som visste det.

Alle av de fotball spilla som er på markede nå suger....

det altid en eller annen feil som irriterer meg grenseløst!!!!!

håper neste fifa blir bra...!

Ikke for å jekke deg ned eller noe, men de som ikke klare å vinne på world class på Fifa bør holde seg unna fotballspill.

Maken til lettere fotballspill skal du lete lenge etter.

Synes Fifa har hatt en kraftig nedover periode siden Fifa 2000, har blitt bare dårligere og dårligere.

Eller kanskje det er fordi det første Pro Evolution spillet kom på markedet.

Da mener jeg det første spillet som het PES, ikke International Superstar Soccer 98 eller Winning Eleven 1-4.

Opprinnelig skrevet av Tyrion@03.05.2004, 16.02
Ikke for å jekke deg ned eller noe, men de som ikke klare å vinne på world class på Fifa bør holde seg unna fotballspill.

Maken til lettere fotballspill skal du lete lenge etter.

Synes Fifa har hatt en kraftig nedover periode siden Fifa 2000, har blitt bare dårligere og dårligere.

Eller kanskje det er fordi det første Pro Evolution spillet kom på markedet.

Da mener jeg det første spillet som het PES, ikke International Superstar Soccer 98 eller Winning Eleven 1-4.
...jamen, jeg sa jo det for at folk ikke skulle si at fifa er så vanskelig, og, jeg er enig med mange spillblad, at FIFA bare blir bedre og bedre

Spille fotball i ødelagte klær?? Er du stokk dum?

Ødelagte klær skal brukes på skolen, pene klær spiller man gjørmefotball med...

Sånn jeg går kledd for tiden hvertfall.. :S