BILDER AV XBOX 360 LEKKET UT PÅ NETTET

Wow.. nå så den faktisk litt freeesh ut likevel.
 
Opprinnelig skrevet av Jani@07.05.2005, 23.22
Det virker veldig sannsynlig at de tidligere 'lekkasjebildene' er ekte. Sjekk dette bildet, som visstnok skal være fra innspillingen av MTV-showet i går:


217025​
Spennende det der. Kamera og det hele :)
 
Opprinnelig skrevet av Toz@07.05.2005, 23.47
Det der er saken... :)
217040​
Ja jeg driver å snoker her nå og flere sier dette virkelig er maskinen. Men så er det mange som sier at dette bare en decoy for å få oss til å tro at this is it lissom.

Ikke vet jeg, den kommer jo ikke til å ha den fargen ville jeg tro men det er selve formen på hele maskinen som er etter min mening skikkelig gammeldags å stygg.

Om Microsoft har i bak hodet at maskinen skal kunne settet si stereo hylla blandt alt anna og bare smelte inn eller skille seg ut som skikkelig fin å se på så tar dem nok dead wrong altså....

PS2 ser jo 100 ganger bedre ut og den gammle Xbox maskina ser også mye bedre ut...

Men det gjenstår å se.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det skal du ha, Larsen: Du har den rareste estetiske sansen jeg har vært borti. :)
 
Xbox 360 maskinen var NICE.
Men kontrollen kan bare ikke se god ut å holde.

Men Microsoft skal få et klapp fra meg, for et godt innsats med design. :tommelopp:
 
Fysj og faen sier jeg bare. Den kontrollen ser skikkelig crappy ut. Wannabe alienware aktige greier. Maskinen var en forbedring fra den forrige xboxen design messig. Men å rose de overbetalte designerene for maskinens nye ytre gjør jeg ikke.

Kommer fremdeles ikke over den stygge kontrollen :kvalm:

Håper folket klager og at Microsoft tar til vett og lager en mer Controller S type håndkontroll.

*Edit* Med et bedre bilde av den så var det ikke fullt så gale. Men fremdeles er det bare ikke noe som stemmer med kontrollen.


Får vente og se. Skal egentlig ikke si mer før jeg faktisk holden den i hånden og får testa den i forskjellige typer spill.
 
Tatt fra xbox-scene.com:

More Pictures: Xbox 360 skinnable?
>> Lots of Xbox360 related pictures these days ;)
After the Xbox360 Logo and Xbox360 launch month leaked from MTV's 'The Next Generation XBOX Revealed' show recording and the Xbox 360 console shot and Windows Media Center Remote + Final Xbox 360 controller picture sneakily taken at Microsoft's Xbox360 Revealed launch party in Los Angeles last night, we now get a new picture - this time coming from Microsoft's ourcolony.net Alternate Reality Game. The picture was given to all teams that answered the last challenge correctly.
It clearly shows Xbox360's huge 'powerbutton' with the 'ring of light', but each time with what looks like a different design around the button. So this may indicate the Xbox360 case (or front panel) will be customizeable/skinnable.


Microsoft suger seg fast til alle tenåringene som er lei av å skifte mobil deksler. Nå er det konsollen som gjelder. Huff, det vil nok stå mange harry xbox360 rundt omkring. Men samtidig så kan det jo være mulig å få en stilren skin da. Vi får se, de på bildet ser ut som de er tatt fra et interiør magasin :p
 
Hehe, ser det for meg at jeg kjøper meg Xbox 360 også begynnner min søster å bytte deksel. Setter inn idol bilder osv..... uff grusomt
 
D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av Shigsy@08.05.2005, 02.38
Nærbilde av Xbox 360's kontroll:



Xbox 360's fjernkontroll:


217107​
Selve kontrollen minner jo en god del om Logitechs modeller. Jeg håper jævelen blir god å holde i, selv om den ser litt ekkel ut. Fjernkontrollen er det vel ikke altfor mye å si på, den glir sikkert lett inn sammen med resten av fjernkontrollene.