BILDER AV XBOX 360 LEKKET UT PÅ NETTET

#81


Annet nytt om Xbox 360 er at det er bekreftet at den skal bruke DRAM(eDRAM).

Today, NEC Electronics has confirmed that Microsoft will incorporate leading-edge embedded DRAM (eDRAM) technology from NEC Electronics in the Xbox 360. The high-performance eDRAM macros designed by NEC Electronics are a key piece of the graphics subsystem and will enable the console to provide users with a stunning high-definition graphics experience.
Kilde: TeamXbox
 
#82
Høhø, når jeg så det bildet tenkte jeg med en gang "det er slik de har tenkt å gjøre den bakover kompatibel". Se hvordan toppen til Xbox passer sammen som hånd i hanske med bunnen til Xbox360?

Mer seriøst, kan aldri noen lage noe som blir lett å plassere i tv-benken? Hva med normale overflater som gjør at man stable den sammen med dvd-spiller, eller noen andre konsoller?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#83
Opprinnelig skrevet av Mongis@26.04.2005, 22.50
Annet nytt om Xbox 360 er at det er bekreftet at den skal bruke DRAM(eDRAM).
212060​
Hurra, det betyr at den kommer til å koste 4990 kroner ved launch. :(
 
#84
Opprinnelig skrevet av Mongis@24.04.2005, 18.51
Siden den mest sannsynlig skal hete Xbox 360, synes jeg at dette designet passet bedre:


211064​


I.........came in your sisters mouth, fyfaen sådelig design det var på den cuben der
 
#86
Håper dere forstår dansk:

MTV anklages for Xbox 360 lækage

Selvom de første billeder af Xbox 360 kunne ligne et veltilrettelagt PR-stunt nummer, så er det faktisk præcis det modsatte. Lækagen er reel og hos Microsoft har der længe været talt med store bogstaver og brugt mange kræfter på at finde ud af hvem det brodne kar er.

Nu er giganten så faldet over mediepartneren MTV, der som bekendt skal fremvise konsollen for første gang på d. 13. maj på MTV med Elijah Wood som vært. Det viser sig nemlig at lækagen højst sandsynlig stammer fra musikkanalen og mere specifikt fra det hold som i øjeblikket sidder og lægger sidste hånd på indslaget.

Her var det nemlig meningen at man ville vise konsollen frem i billedform og så supplere med in-game klip fra nogle af konsollens første spil. Og mellem disse højopløselige billeder er netop det lækkede billede.
Kilde: Gamereactor.dk
 
#87
Så mye tyder på at disse bildene faktisk er ekte asså :) Få ting er så deilig som lekkasjebilder av ny forbruker elektronikk :D
 
#88
Hvis de nye bildene er ekte så blir jeg litt skuffa. Ok, designet er bedre enn den gamle boxen. Men allikevel så skulle jeg ønske at det liknet mer på standard hi-fi utstyr.

Men så lenge ytelsen blir bra, spilla blir bra så skal jeg ikke klage. Jeg holder ut med den kassen av en box jeg har nå.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#89


Det ser ut som den har en støtte på venstesida. Kan tenke meg at den faktsik ser ganske rå ut i vertikal stilling.

Og for dere som ikke har skjønt det enda så har en firkent også 360. Samme har femkanter, sekskanter, sjukanter, åttekanter, nikanter, tikanter og alle andre figurer med mer enn tre kanter.

En førtitrekanta Xbox hadde jammen vært noe...

Edit: Eller var den dingsen på venstresida HDD-en?
 
#90
Xbox 2 kan kjøre Xbox-spill
Men kan kreve harddisk


Det har blitt heftig debatt om hvorvidt Xbox 2 (eller Xbox 360, som konsollen trolig vil kommet til å hete), vil være bakoverkompatibel med dagens Xbox-spill.

Et spørreskjema utsendt av Microsoft på Xbox Live ser ut til å gi svaret.

Spørreskjemaet informerer nemlig om at Xbox-eiere vil kunne spille på nett mot Xbox 2-eiere, såfremt begge har det samme spillet. Dermed burde det være slått fast at Xbox 2 nødvendigvis vil kunne kjøre dagens spill.

Harddisk eller ei?
Et lite spørsmålstegn gjenstår likeve. Dagens Xbox er som vi vet utstyrt med innebygd harddisk, men ut fra det vi vet i dag ser det ut til at Xbox 2 skal selges i minst to versjoner - hvorav den ene ikke har harddisk.

Siden de fleste Xbox-spill i dag er programmert for å utnytte seg av harddisken i konsollen, er det slett ikke sikkert de vil fungere i en Xbox 2-maskin som ikke har harddisk....


Kilde: Itavisen
 

Novastrum

Feminist-elitist
#92
Opprinnelig skrevet av Mongis+25.04.2005, 21.11-->
Nå har vistnok et bilde fra minnekortet også ha lekket ut:



<!--QuoteBegin-TeamXbox
The original image, as found in OurColony.net, is actually turned upside down but for the sake of this article we decided to put in a more user-friendly format. As you can read in the front of the memory card, a 64 is followed by a shape that resembles an M, of MB (Megabytes). This is also a strong indication that memory card might come in different sizes, or if not, what would be the purpose of indicating the size of the card if there’s only one model?
Kilde TeamXbox.com
211577​
[/b]
"lekket ut" Horebullshit! "Gratis Reklame", heter det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#93
Tjah, tjah. Den SER jo pen ut. MEN. Hva er den god for? Og da mener jeg hvor stor harddisk den har, hvilke måter de har bygd ut funksjonene som bruker harddisken på, hvordan Live er oppgradert... osv. osv. Det er hva jeg er interessert i nå. Hvor kraftig den er driter jeg egentlig ganske godt i.
 
#95
Så, den stygg driten det er bilde av her, den som Mongis viste bilde av.. er den bekrefta? Fett at det bare blir trådløse kontrollere, det var en god nyhet. Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om design og størrelse, det er innmaten som teller.
 
#96
Gleder meg til å se kontrollene. syns kontrollene som er nå er så store
og klompete. deili at de er tråløse!

den er hvit ikke sant? ser så stygg å grønn ut på bildet til aquila.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#97
Opprinnelig skrevet av Revan@27.04.2005, 20.30
Så, den stygg driten det er bilde av her, den som Mongis viste bilde av.. er den bekrefta? Fett at det bare blir trådløse kontrollere, det var en god nyhet. Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om design og størrelse, det er innmaten som teller.
212568​
Ja, bare synd den ikke blir like kompakt som Gamecube, som er kjekk om man skal ha den med på hytta og sånn. :D
 
#99
Opprinnelig skrevet av Revan@27.04.2005, 21.30
Så, den stygg driten det er bilde av her, den som Mongis viste bilde av.. er den bekrefta?
212568​
Tenker du på det runde, 343 Guilty Spark, inspirerte bildet? Nei, det er et hjemmelaget design som en eller annen har laget. Til og med det bildet Aquila postet på denne siden er ikke 100% bekreftet. Ingenting blir bekreftet før fredag 13 mai.
 
Opprinnelig skrevet av ak74u+26.04.2005, 22.17-->
<!--QuoteBegin-Mongis
@24.04.2005, 18.51
Siden den mest sannsynlig skal hete Xbox 360, synes jeg at dette designet passet bedre:


211064​


I.........came in your sisters mouth, fyfaen sådelig design det var på den cuben der
212097​
[/b]
Jeg kan med hånden på hejrtet si at dette ikke er designet, dette er en 3D rendering lagd av en eller annen dude, jeg har sett han submitte det på et 3d forum.
:p Jeg syns det var stilig jeg og.