Bioshock Infinite

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Gler meg til den obligatoriske Digital Foundry-artikkelen som inneheld ein variasjon på setningen "the PC version absolutely obliterates the console editions in every possible respect".

Spelet er ferdig nedlasta og lekamen er klar.
 

TheNormalGeek

også kalt Anders
Høres ut som et bra spill, jeg ville ha XCOM uansett så der fikk jeg tre gode spill for prisen av et (Må spille gjennom orginale Bioshock først tho).
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
...og jeg gleder meg til vi i 2013 begynner å behandle pc-versjoner og konsoll-versjoner som to separate produkt, i stedet for å sammenligne epler og pærer. Var trøttende allerede for 3 år siden, og det har for lengst passert krampeaktig. Jeg forstår selvfølgelig menneskets hang til å tenke inn-gruppe/ut-gruppe, men likevel.

Når hørte du sist om et konsoll-spill som ble betraktet som bra grafisk, på sine egne premisser?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Alle mine fists. Er det virkelig noen som forventer at PC-versjonen skal se verre ut? Bortsett fra Capcom?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jammen mesterrasen!
 

Jante

privileged CIS shitlord
Det er ingen vits å diskutere noe som er veletablert fakta nei, men det har vel aldri stoppet diskusjoner på SG før så hvorfor stoppe nå?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Men vi diskuterer det aldri, PC-gutta sier "oløøøø mesterrasen" så sier konsollfolka "ok" før det følges opp med mer "OLØØØØ MESTERRASEN SA JEG".

Hver sin smak, ingen trenger å tvangskonverteres.

Når det er sagt hadde jeg tenkt å utsette å spille Infinite men gaddamn anmeldelsene er eksepsjonelt overbevisende, også fra noen av de norske jeg stoler på. Er stoka, blir nok å spille i påsken.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
...og jeg gleder meg til vi i 2013 begynner å behandle pc-versjoner og konsoll-versjoner som to separate produkt, i stedet for å sammenligne epler og pærer. Var trøttende allerede for 3 år siden, og det har for lengst passert krampeaktig. Jeg forstår selvfølgelig menneskets hang til å tenke inn-gruppe/ut-gruppe, men likevel.
Oi, oi. Sorry ass. Var ikkje klar over at det eg syntest om ei utgåve av spelet verka inn på din utgåve av spelet, du må berre unnskylde. Men ja, vi får starte med eigne PC-tråder for samtlige spel som vert utgitt på alle plattformer, det er nok best. Så kan me med PC sitte og runke kvarandre medan de som speler på konsoll kan påpeike at ein kjem mykje nærare kjerna i spelopplevinga når ein ikkje får meir enn 30fps og alle lastetider varer lengre enn to minutter.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Oi, oi. Sorry ass. Var ikkje klar over at det eg syntest om ei utgåve av spelet verka inn på din utgåve av spelet, du må berre unnskylde. Men ja, vi får starte med eigne PC-tråder for samtlige spel som vert utgitt på alle plattformer, det er nok best. Så kan me med PC sitte og runke kvarandre medan de som speler på konsoll kan påpeike at ein kjem mykje nærare kjerna i spelopplevinga når ein ikkje får meir enn 30fps og alle lastetider varer lengre enn to minutter.
Du. Skjerp deg a. Da må vi ha egne for ps3 og for x-box 360 også. Og WiiU-versjonene. Når jeg tenker meg om så blir dette egentlig bare mer og mer praktisk.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så jau, har så langt brukt meir tid på benchmarks enn på sjølve spelet, men milde Jesus det ser bra ut. Fekk så vidt eit glimt av Columbia istad, så eg gler meg til eg får tid til å setje meg ordentleg ned med det (i kveld).
 
Hadde egentlig tenkt å vente til etter påska med å kjøpe, men de bundletilbudene på pc-utgaven er så hårreisende billig at jeg tror jeg bør slå til før de går ut.
 

demake

Seksuelt godteri
Vi har planer om å dra på Hardangervidda i påsken, så jeg sitter med vinduet på kontoret åpent og satser på at jeg blir sjuk innen morgen ettermiddag. Hadde ikke hatt noe imot å prompe hjemme med Bioshock.