Bioshock Infinite

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#84

Keynote og Q&A med Ken Levine hos BAFTA i forrige uke. Han er som alltid veldig interessant å høre på, og ambisjonene for Bioshock Infinite er ikke akkurat små. Anbefales.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#85
Damn, ser på den videoen nå, og merker hypen begynner å pumpe i årene.

Edit: Girls just wanna have fun på lirekasse. :D

Edit2: Sett hele nå, og dette er andre gangen at Levine har klart å få meg til å tenke at spillbransjen er på vei fremover. Sist gang var previewen til BioShock før det kom, og begge gangene har jeg følt det som en veldig givende nerdesamtale (selv om det er en slags monolog).
 
#87
Jeg likte egentlig ikke Bioshock 1 og 2, men dette ser mer interessant ut. Tror det må være settingen som gjør det.
 

Lodin

Der Waaaah
#88
Hrrm, spillet står ikke i lista mi i Steam. Pleier å stå der som preorder. Her kan det potensielt bli no ræg om jeg er den eneste.

E: Står at jeg eier det i selve butikken så da gjør jeg vel det. Gief preload.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#89
€37,49 på gode gamle Green Man Gaming. Aktiverer i Steam gjør det også.
Vurderer likevel å coppe det for €50 på Steam for å få XCOM, men er redd for at det ikke kommer inn nok pre-orders... :ehm:
 

Novastrum

Feminist-elitist
#90
Hrrm, spillet står ikke i lista mi i Steam. Pleier å stå der som preorder. Her kan det potensielt bli no ræg om jeg er den eneste.

E: Står at jeg eier det i selve butikken så da gjør jeg vel det. Gief preload.
Insta-kjøpte dette etter å ha sett et par presentasjoner i går. Ser at jeg har samme issue, spillet ligger ikke i lista, men står som kjøpt. Regner med at det blir fiksa i god tid før release.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#91
Samme greia hos meg. Greitt at eg ikkje er den einaste.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#93
XCOM er unlocked som Pre-purchase reward #3 på Steam! Lett det beste (nye) spillet jeg har sett blitt gitt bort "gratis" på denne måten.
 
#95
Hvis ikke det her blir GOTY 2013 for min del, så blir jeg skuffa. Forventningene er skyhøye.

PS: De ca. tre årene har virkelig rast unna siden tråden ble startet. :psyduck:
 

Lodin

Der Waaaah
#96
Fra IGN sin eksklusive ( :ras: ) 9.5 review:
Having played BioShock Infinite on all three platforms, I've found that some of the combat system’s inherent versatility and wealth of options are restricted by the gamepad control scheme on the console versions. Oddly, only two weapons and two vigors can be hotkeyed at any given time (via a quick tap of the Xbox’s shoulder buttons or the PS3’s triggers). The rest of your arsenal is accessible, of course, but you must pause and go into a menu in order to get to them. That can break up the fun flow of an otherwise high-octane encounter, and picking the right tool for the job during the fight was something I found myself avoiding. As you might expect, though, this is a non-issue on the PC, where the number keys offer instant access to vigors.

Aging console graphics hardware lets down Infinite, too. When the original BioShock debuted on Xbox 360 in 2007, it was an eye-gasmic wonder – a blissful marriage of Art Deco art direction with top-shelf graphics technology. Fast-forward almost six years, and Infinite is every bit as effective in the former area, but in the raw graphics department it fails to make anywhere near the same impact on either Microsoft or Sony’s box.
:smugdog:
 

Lodin

Der Waaaah
#98
Vel jeg er ikke helt overbevist ennå. Kan jo være vi ender opp med samme rælversjonen som de to første var ved launch på PC. :p
Uansett har preloadinga starta på Steam nå og alt er rett i verden.
 
#99
Blargh, var farlig nærmt å forhåndsbestille, så husket jeg på alle spillene jeg har kjøpt og ikke begynt på enda. Så greier jeg ikke jeg ikke å rettferdiggjøre kjøpet for meg selv...

:penga:
#hest #kuk #denfølelsen #brød #megaman2
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Da har anmeldelsene begynt å tikke inn. Full pott fra Polygon, Eurogamer, Destructoid/Sterling og en hel drøss andre sider. Ikke at man kan tro så mye på anmeldelser i dagens klima, men det gir i hvert fall en indikasjon på at alle problemene spillet har hatt gjennom utviklingen sin, ikke har gått ut over kvaliteten.

Leser også at ps3-versjonen skal være hakket bedre enn 360-versjonen. Vel og merke tidlige rapporter.