Bioshock Infinite

Novastrum

Feminist-elitist
#64
Sålenge 1999-mode fortsatt er med så er jeg smørblid.
 

Lodin

Der Waaaah
#65
Heh, kilden deres er Kotaku. Alt de sier er det samme som alle andre sider. Det går rykter om at to av MP-modusene er kutta. Etter sigende er det fortsatt no rask igjen.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#66
Dette er en ting som eier. Folk RAEGer over musikkvalget, men hvafaen. Har vært mye negativ publisitet rundt spillet de siste ukene, så de trengte en god trailer.

 
#67
Hva slags musikk er det snakk om, da? Låta de bruker i AC3-reklamen er faen helt drit for øvrig mens vi først er inne på det.
 

Lodin

Der Waaaah
#69
Not surprised, the owner of Irrational Games (the company who made this) is Ken Levine, a Jew. He and his like minded clique come up with these ideas, then get their white programmers and 3D designers to make it beautiful and marketable. It is thanks to the white piss-ons that the game looks as beautiful, and has the fun playability that it does, it is thanks to Levine and the higherups that it has the propaganda that it does crowbarred into it. 99% of the people who actually make the games are white, all the designers, programmers, artist etc. But 99% of the company owners with the actual power are Jewish, such as Levine, Robert Kotick of Activision (the guys who make Grand Theft Auto) etc. Sadly the game industry is getting more and more taken over by the chosen. Anytime any small developer has any success, one of the big Jewish owned mega companies buys them out. Since games are distributed and advertised through much of the same pipelines as Hollywood movies, Jews have a temendous advantage in the industry, since as everyone knows they already control Hollywood. This means competition can be choked out, and their own games bolstered to success. Really makes me sick to watch it happen.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#70
Adam Sessler prater med sjefsjøden Ken Levine


 

Lodin

Der Waaaah
#71
Skuldrene til Sess får ham til å se ut som en lich. Spillet blir å eie.

E: Videoene er i feil rekkefølge.
 

demake

Seksuelt godteri
#73
Vent nå litt. Hvem er denne Elizabeth? Så hele spillen er et eneste langt eskorteoppdrag? :qq:
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#75


Påminnelse om at det er 13 dager til dette er å finne hos din lokale videospillgrossist. Jeg gleder meg enormt, og har ventet på det i åresvis. Det flyter over med nye previews og gjennomganger, og spesielt demonstasjonen av AIen til Elizabeth skal være imponerende. Det gledes!
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#77
Har et spill noen gang hatt så mange trailere? Må vel være oppe i 6-7 trailere nå.

Bestemte meg rundt jul for å blokke ut alt som har med spillet å gjøre, bortsett fra noen intervju med Ken Levine, siden han er flink til å ikke spoile noe.
 

Lodin

Der Waaaah
#78
Rimlig sikker på at siste Aliens hadde 20 og noen.
Liker at de slipper det på en tirsdag. Det betyr at det er et viktig spill. ^^
Alle gå å forhåndsbestill sånn at... vi får XCOM og kan gi det til folk som ikke allerede har det?
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#79
Å ha spillet på launch er ikke så viktig for meg, men gratis XCOM er hella nice. Har hatt lyst til å snuse på det lenge, men er usikker på hvorvidt det er opp min gate.