BioShock (PC, Xbox 360)

Jante

privileged CIS shitlord
Hvis man blar i konsept-tegningene jeg postet tidligere i tråden ser man fort at det er mange flere fiender å ta seg av enn de få man har fått sett i demo og diverse trailere. Men ja, jeg unngår den for ikke å spoile for mye før spillet kommer. :)
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Jeg unngår også demoen. Dette er det spillet jeg uten tvil har gledet meg mest til utenom Fallout 3. Vil helst ikke spoile noe som helst, i tillegg så får jeg min Samsung M86 40" full HD en gang i samme uke som release datoen til Bioshock :)
 
D

Doctor Downs

Gjest
SITAT(Karl @ 13.08.07, 20.29) 77076
Fikk du ikke tak i flamme Plasmid greia? Uansett, du kan bare ha en om gangen, men du kan bytte mellom de forkjellige ved å trykke på LB knappen, da stopper tiden opp, så du har god tid på å velge hva du vil bruke. I forhold til våpenene, som du blar gjennom.
[/b]
Fikk flammene, ja. Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor det trenger å være satt opp sånn det er. Ville fortrukket muligheten til å holde et våpen i hver hånd og heller trykke en annen knapp som raskt ville lagt vekk våpna og brukt plasmaen du har valgt. Så langt så jeg bare ikke den helt store greia med plasma. Virka bare som en forenkla men finpussa utgave av magien i King's Field eller Elder Scrolls. Storyen var litt klønete bygd opp, ihvertfall det jeg så i demoen. Fem minutter etter jeg har kommet til et svært undervannsrike begir jeg meg ut på å redde noens familie uten spørsmål? Jeg veit ikke...

Uansett kult nok, og jeg skal nok spille det igjen. Men foreløpig er det andre spill som står høyere på innkjøpslista mi.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Unnskyld at jeg prøver å lære deg noe nytt, da. :(
 
Da var Collector's Edition bestilt, takk til CockMcBalls som fikk meg til å gjøre det. Gleder meg som en liten unge som tror på Gud gleder seg til gudstjenesten på søndag. :D

708,- kroner måtte jeg ut med for den nesten 2 kg tunge pakken. Noen som fant den billigere? Tenker da på Xbox 360-versjonen.
 
Om noen vil spille igjenom demoen på hard (den som er grået ut når du starter opp spillet) så er det bare å gå inn å stille til "standard difficulty setting" til Hard i selve 360 instillingene, da vil den være valgt når du starter opp Bioshock.

Las dette på Kotaku, eller noe. Gidder ikke finne link.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Åja? Jeg gleder meg mer.

Nåh, hvem vil bryte seg inn på HMV og stjele en slik til meg?



I bytte kan jeg gi deg en egendefinert tittel.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Leste nettopp dette, og kan ikke si forventningene ble mindre.
SITAT
For å varme opp fansen har utgiveren 2K Games i dag sluppet en demo av spillet på Xbox Live. Demoen inneholder ingen sekvenser fra selve spillet, så den kan trygt lastes ned uten fare for å få ødelagt spillopplevelsen. En pc-versjon av demoen er også forventet i løpet av måneden.[/b]
Hvis dette er sant får vi håpe på en likeverdig introduksjon med samme stemning.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Så ut til at Eurogamer likte det også, gitt: 10/10.

Opprinnelig skrevet av Eurogamer
Before we get into the nitty gritty, here's the deal: Bioshock doesn't just meet your expectations, but completely redefines them forever in ways you never even expected - in ways that games used to in the past, routinely. The hours spent playing this masterpiece were the perfect encapsulation of why videogaming is such a favourite waste of time for so many of us. Thrilling, terrifying, moving, confusing, amusing, compelling, and very very dark.
 

Kilik

Lokal moderator
X360-versjonen har fått full pott i alle anmeldelser så langt. Hyggelig at i alle fall ett av storspillene denne høsten ser ut til å leve opp til forventningene.
 
SITAT(Novastrum @ 15.08.07, 18.21) 77384
Leste nettopp dette, og kan ikke si forventningene ble mindre.

Hvis dette er sant får vi håpe på en likeverdig introduksjon med samme stemning.
[/b]
Hva?! Jeg synes begynnelsen i demoen var super, men hvordan annerledes blir den i fullversjonen? Hmm... det blir spennende. Nå gleder jeg med enda mer, hvertfall. :D
 
D

Deleted member 91

Gjest
Dette her går jo faen ikke. Jeg veit i tillegg at Garrett eller hva han nå heter (fyren som leder 1UP Yours-podcasten) har vært fullstendig up in arms over det, og hadde eksempelvis ingen problemer med å tro at det kom til å slå både Mass Effect og Halo3 når det kom til GOTY. Den tjuefjerde kan faen ikke komme fort nok.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Ja, det er nesten for godt til å være sant. Jeg har jo egentlig vært i skyene siden det sekundet spillet ble annonsert, men det finnes jo alltids muligheter for at noe skjærer seg. Etter å ha lest gjennom anmeldelsen til Eurogamer, virker det rett og slett som om spillet inneholder alt som var bra med System Shock 2 pluss litt til.